Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yrénke blogja

Yrénke blogja

Nyolc sértő kijelentés férfiaktól...hiánypótló cikket olvashatunk :)

2020. október 04. - MsIreneAdler

Ennek a posztnak @Lorrh adta az ötletét az alábbi csodálatos cikkel, amit már ugyan olvastam azelőtt, mielőtt ő a figyelmünkbe ajánlotta volna egy másik blogon, de igyekeztem kiverni a fejemből. Nem véletlenül. 

 

https://szabadnem.444.hu/2020/09/15/kedves-ferfiak-ez-a-8-kijelentes-akkor-is-serto-ha-nem-annak-szantatok

 

Ha mindenki végigolvasta szépen, vágjunk is bele a pontok kivesézésének. A mártírkodással, áldozatjátszással teli bevezetőn lépjünk valahogy túl. 

 

1. Aki prűdnek vagy szűzkurvának nevez azért, mert nem akarok lefeküdni vele

 

Lehet, hogy ha nem azzal a mondattal kezdi a pontot, hogy "Azzal, hogy kifizeted az ebédemet..." még értelmes felvetés is lenne a pont címe. Valóban senkinek nem jár a szex alanyi jogon, de megsúgom, az ebéd sem....

 

2. Aki arra szólít fel, hogy mosolyogjak

 

Na ennek semmi értelme. Itt a cikk szerzője azt hiszi, hogy a gonosz férfi meg akarja mondani szegény nőnek, hogy az mit csináljon az arcával. De rohadtul nem erről van szó. Inkább ez a felszólítás azt jelentheti, hogy "ne szenvedjél már ilyen rohadtul látványosan, tönkretéve mindenki kedvét a környezetedben."

 

3. Aki szerint „túl sok” vagyok 

 

Talán ennél a pontnál van leginkább eltévedve a szerző. Az, ha valaki sok, az egyáltalán nem azt jelenti, hogy a másik kevés, vagy összefosta a bokáját a nő szellemi és egyéb nagyszerűségétől. Egyszerűen ez a megjegyzés annyit tesz, hogy "ne produkáld már folyton magad, ne akarj mindenben lenyomni és főleg ne hidd azt, hogy ha hangosan mondod a baromságot, akkor az igazzá válik!" A tévhittel ellentétben a férfiak szeretik az okos nőket, az okoskodó nőket nem szeretik. 

 

4. Aki megjegyzéseket tesz a ruhámra

 

Nos, ez egy olyan szinten nulla" probléma ", hogy szót sem érdemel. Szerintem a nők ebben messze többet ekézik egymást. 

 

5. Aki azt gondolja, hogy hálátlan vagyok, mert nem köszönöm meg neki, hogy ilyen rendes srác

 

Ha hálátlan nem is, de bunkó az igen. A kedvességet, előzékenységet bizony illik megköszönni. Nyilván rinyálni könnyebb, hogy hová lettek az udvarias férfiak. Hát megmondom hova tűntek, addig pökhendiskedtek velük, addig szégyenítették meg őket a kedvességükért, míg már szarnak bele az egészbe. 

 

6. Aki szerint ő nem lehet szexista, pusztán csak azért, mert van felesége, lánya

 

Értem. Tehát már azok a férfiak sem elég jók, akiknek családjuk van, őket sem kíméli a cikkíró. Azokat a férfiakat, is ekézi, akik elvileg az ő általuk elvárt magatartást követik: nőt vesznek magukhoz és gyermekeket vállalnak. Ők is szexisták, mert nem hajlandók a földbolygó összes nője előtt hajbókolni. Vagy nem is tudom, mi itt a cél egyáltalán? De szerintem ő sem. 

 

7. Aki szerint „csak vicc volt”

 

A humortalanság nagy átok. Aki nem képes nevetni akár magán is, annak olyan sivár és sanyarú az élete, hogy rögtön elkezdi pontokba szedni az őt férfiak által ért sérelmeket... 

 

8. Aki más férfiak védelmére kel anélkül, hogy akár csak a probléma puszta létét is elismerné

 

Itt gurul el a gyógyszer igazán. A cikk írója szerint az, ha egy férfi azzal védekezik, hogy nem az összes pasi bunkó vagy lekezelő, az a valaki szintén a probléma része és nem érti a lényeget ... (wtf??) De mi a lényeg egyáltalán?? 

Had idézzek egy gyöngyszemet:

"Ha azt mondod nekünk, hogy minden a legnagyobb rendben van, akkor elbagatellizálod azokat a harcokat, amiket nap mint nap meg kell vívnunk." 

A pofátlanság, érzéketlenség, szűklátókörűség netovábbja, ahogyan a kedves szerző a nyugati világ által épített, kényelmes kis elefántcsont tornyából kipillantva, egy mani-pedi és fodrász közötti szünetben elmélkedni kezd a nők napi harcairól, küzdelmeiről. Fogalma sincs ugyanis, milyen valós problémákkal néznek szembe a nők világszerte, ez világosan látszik. 

 

Én azt mondom, hogy az embert folyamatosan érik kritikák, esetleg bántások. Ezek ellen nem lehet tenni. Szerintem fontos, hogy nézzük meg, kitől érkezik a "beszólás". Olyantól, aki közel áll hozzánk, vagy valami vadidegentől. Azt sem árt tudni, hogy a kritizálót jó vagy rossz szándék vezérli. Ezek fényében két dolgot lehet tenni : leszarni a véleményt vagy elgondolkodni rajta és megfogadni a tanácsot. Nem hisztizni, meg a komplett másik nemet hibáztatni a minket ért sérelmek miatt. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yrenkeblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr2316227134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2020.10.05. 15:03:47

Igen, ezek egy normális nő véleményei az írásról, amit írtál Yrénke.
Persze az eredeti cikk nem is akar másnak látszani mint ami: egy kultúrbalos hergelésnél, egy gender árokásásnál. Most erre van "igény", az osztályharc fokozódik virágelvtárs. Csak most nem a társadalmi osztályok között kell viszályt szítani, hanem a férfiak és nők között. Mindíg lesznek frusztrált nők, akik üdvözölni fogják, ha ők dominálhatnak végre.

MsIreneAdler 2020.10.05. 21:56:29

@Lorrh: á szerintem én nem vagyok normális. Mikor így nagy általánosságban a nők nevében kinyilatkoztatnak az nagyon fel tud cseszni.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.06. 01:03:13

@Lorrh: Nemsokára megjelenik Womb, és itt is a védelmébe veszi ezt a hiszticikket.

Lorrh 2020.10.06. 07:35:31

@The Cortez: Szerintem ő elment szilenciumra, nem jön többet vissza.

MsIreneAdler 2020.10.06. 09:20:13

@Lorrh: na, van valami, amiről nem tudok? Mi az, hogy többet nem jön?

Lorrh 2020.10.06. 11:39:29

@MsIreneAdler: besértődött szerintem.

Neytiri1 2020.10.06. 12:23:14

@Lorrh: mi oka volt rá? Semmi olyan nem történt, ami eddig nem történt volna meg vele, nem kapott volna mástól és ő sem viselkedett máshogy, ahogy eddig nem. Tegnap is délután jelent meg és kiosztott mindenkit, szokásához híven.

Lorrh 2020.10.06. 12:32:52

@Neytiri1: maradj itt akkor, innen eltűnt.

Neytiri1 2020.10.06. 14:53:33

@Lorrh: na, eddig itt voltam, most tovább megyek.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.06. 22:24:52

@Lorrh: Azt egyszer már eljátszotta, hogy törölte a nick-jét... Lehet megsértődött a kielemzéseden, de lehet csak hallgatott rám, és végre elment dolgozni.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.10.14. 15:11:18

"Fogalma sincs ugyanis, milyen valós problémákkal néznek szembe a nők világszerte, ez világosan látszik. "

Pontosan.

Különben nem érzi ezt a játékot néhány nyugati nő életveszélyesnek?

Szerintem olyan visszacsapás lesz ennek a vége még a mi életünkben, hogy előre féltem a kis puncisokat a családomban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.10.14. 15:12:54

@Puerto Prince: különben a srácokat is. Igazából szerelmesnek lenni csak egy szabad akaratú emberrel lehet.

MsIreneAdler 2020.10.15. 08:40:02

@Puerto Prince: milyen visszacsapásra gondolsz?
Én veszélyesnek nem, hanem érzéketlennek, sötétnek és önzőnek gondolom ezt a magatartást. Ha én nyugati nőként ezt látom, el sem tudom képzelni, mit mondana ezekre a problémákra egy arab vagy afrikai nő.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.10.21. 13:27:40

@MsIreneAdler: szerintem ez a modell nem fenntartható, az emberek túl sokat látnak. Egy ponton eljön az, hogy a társadalom eljut egy forrpontra, ahol már nem lesznek érvek, csak erőszak és még több erőszak.

Ennek látom a jeleit, bár a nyugati civilizációban ez mindig így megy, így lesz fejlődés. Szerintem ez nem nagyon történhet máshogy. Kezdődik az egész egy vadkapitalizmussal, jönnek a kommunista forradalmak, aztán végül ma már mindenki pénteken a szabad szombatot várja, meg januárban a fizetett szabadságon nyaralást, ha kórházba megy, akkor meg kéri az ellátást izibe. Aztán kommunizmus meg nincs.

De ugyanez igaz az összes szellemi áramlatra, pl. az emberek szívesen megveszik a magyar tejet a szlovák helyett, de ennek ellenére nincs fajtisztasági program.

Most a nemek az ellenségek, eddig nem is gondolták volna. Láthatóan túl van tolva a bicó az egyik irányba, és most jönnek a törni-zúzni vágyó forradalmárok, akik egy rossz pillanatban hatalomra jutnak, és a nyugati nők térben és időben példátlan piedesztálra emelésének - attól tartok - nemsokára vége.

Én azt kívánom, ez bárcsak ne történne meg, te esetleg látsz más utat?

Lorrh 2020.10.21. 22:38:03

@Puerto Prince: "szerintem ez a modell nem fenntartható, az emberek túl sokat látnak."
Milyne modell?
Mit látnak túl sokat? Krimit? A gazdagok életét? Mire szolgálna az erőszak?
Tudnál pontosabban fogalmazni, hogy mit akarsz kifejezni?

MsIreneAdler 2020.10.23. 21:32:06

@Puerto Prince: én is először arra gondoltam, hogy ez egy hinta, hol erre, hol arra leng, mikor, melyik oldal erősödik. Viszont egyre inkább azt látom, hogy mindkét oldalon a szélsőségek erősödnek, nem felváltva, hanem teljesen egyszerre. Középút nincs. Barát-ellenség, jobb-bal. Vagy ez, vagy az. Kétbites gondolkodás, itt a blogokon ez pláne megfigyelhető. Aki mégis próbál saját véleményt formálni, tájékozódni, mindenből a legjobbat látni, nem pedig ész nélkül odaállni valamelyik szarköpő táborhoz azt meg mindenki utálja, az a troll. Ezt szűrtem le például így az elmúlt napokban is.
Miért olyan hihetetlen, hogy nem vagy EZ vagy pedig AZ történik, hanem több dolog zajlik párhuzamosan egyszerre, akár egymásnak ellentétes események.
Például a cikkben szereplő nő és társai is léteznek, akiket túltolt feminizmus felment minden nőies dolog alól, már semmi "nem baj": azt hazudják akkor is nő vagy, ha semmilyen formában nem vagy nőies. Nem kell családod legyen, nem kell főznöd, senkiről sem gondoskodnod, élj a karrierednek satöbbi. Ha bármelyik férfi esetleg nem kérne egy ilyen anti-nőből, akkor megszégyenítés és kikosarazás a minimum, ami "jár" neki. Úgy akarják élvezni a nőknek járó előnyöket (udvariasság, előzékenység, fizetett vacsora...ilyesmi),hogy a világon semmit nem akarnak tenni érte. Viszont ezzel együtt párhuzamosan történik az is, hogy már a férfiak sem akarnak tenni semmit, ami férfias. Nem, nem barkácsolásra, gyúrásra meg ilyen baromságokra gondolok. Felelősséget nem akarnak vállalni. Családot nem akarnak vállalni. Ha még is, akkor inkább egy anyu 2.0-át képzelnek el maguk mellé. De nagy az igény elvileg az amolyan régi fajta, házias, kedves asszonyra, aki azért egy olyan testbe van csomagolva, mint azoké a nőké, akik 0-24-ben tudnak azzal a testtel foglalkozni. Bár az ő igényeik talán nem szálltak úgy el, mint a nőké, azért szép kis elvárás listájuk van ám nekik is.
Ez a két véglet egyszerre van jelen, mind kettő igaz. Nem értem miért kell "oldalt" választani, hisz egyik véglet sem vonzó. Azt a hibát követik el, hogy a saját sikertelenségükért kompletten a másik nemet hibáztatják. "Hol vannak a rendes férfiak?" és "Minden nő kurva". Nyilván ez egyszerűbb, mint változni, alkalmazkodni.
Nem tudom megjósolni mi lesz. Amíg a nők nem látják be, hogy a túltolt feminizmus hosszú távon őket sújtja, addig itt nyugaton a helyzet (jó esetben) változatlan marad.

Lorrh 2020.10.24. 08:34:54

@MsIreneAdler: Pesszimista vagyok. Nem látják be. Se nők, se férfiak, mert mindenki tud magára szabott vélemény buborékot kialakítani, amiben csak a neki tetsző önigazolások jutnak szóhoz.
Ráadásul ezek a buborékok egyre jobban triggerelik őket, megvan a mindennapi betevő inger mennyiség és buksisimi egymástól és ezzel jól is laknak. Zseniálisan jó példa az a blog ahol te is próbálkoztál nemrég.

MsIreneAdler 2020.10.24. 10:58:13

@Lorrh: én nem vagyok pesszimista. Nyilván tudom, hogy öröm és totális "bódottá" sosem lesz, ahogy soha nem is volt. Én úgy gondolom, ezt a helyzetet meg fogjuk oldani, hogy...majd máshogy legyen megint szar :).
Nos igen az a blog. Szívem szerint még megemlítettem volna, hogy miközben bőszen védik a hátsó ajtót (stílszerűen :D) az lmbtq-tól, addig a főbejáraton besétál a mélyszegénység és a gyermekbántalmazás. Amíg mesekönyveken, tik-tok meg youtube videókon rugózunk, amiktől mellesleg kurva könnyen távol tarthatod a gyereked, addig itt ebben az országban pl. a gyermekek ezreinek nem jut rendesen kaja. Étel! Mondjuk üres gyomorral viszonylag nehéz befogadni az ártó ideológiát...szóval ez még kapóra is jöhet nekik. De feleslegesen magyaráztam volna, hogy valódi, kézzelfogható veszélyek leselkednek ITT és MOST. Ők már annyira berettegték magukat, hogy hormonkezelik meg átműtik a gyermekeinket sitty sutty, hogy semmi nem győzné meg őket arról, hogy arra sajnos nagyobb az esély, hogy itt Európa közepén éhezik vagy egy pedofil megnyomorítja. Hát ez van. Úgy vagyok vele, hogy mindenki álljon ki azért, ami neki a legfontosabb, de ne állítsuk már be úgy, mintha ez az lmbtq kérdés lenne a legnagyobb és legégetőbb problima pláne itt ebben az országban.

Lorrh 2020.10.24. 19:49:40

@MsIreneAdler: szívemből szóltál.
Ők már becsavarodtak. Pont mint a drágabolgárúr-as betelefonálók. Uaz a mintázat.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2020.10.25. 19:05:57

Vicces, hogy ez a cikknek nevzett ocsmányság, megjelent szeptember 15-én erre a kommentek a mai napon robbantak nagyot. Legalábbis a fb. oldalam szerint 5 órája írtak sok kommentet.

Lorrh 2020.11.12. 08:01:31

Zárult móka miki kókatára, s valahány név a naptárban, szevusztok pajtások!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.11.12. 17:23:47

@MsIreneAdler: „Felelősséget nem akarnak vállalni. Családot nem akarnak vállalni.”

A múltkor még nem zavart, most meg ezt a Szubpina duzzogást tolod. A felellősségvállalás mióta egyenlő kizárólag a családalapítással? Miért kéne családot alapítaniuk, ha nincs kivel? A mai világban mióta felelős dolog gyereket vállalni?

MsIreneAdler 2020.11.12. 18:17:52

@The Cortez: nem olvastad az előzményeket. A két szélsőséget hasonlítottam össze. Természetesen semmi bajom azzal, aki úgy DÖNT, hogy nem vállal gyereket. A gond ott van, mikor ezt az egyébként akár felelős elhatározás okát a másik nemre fogják. Pl, hogy nincs kivel. Aki keres, talál.

Lorrh 2020.11.12. 19:42:38

@MsIreneAdler: uncsyzok, a lélek sötét délutánja van. A napot ellopták. Az útleveleket feketére festik. Minden egész eltörött, de a részek sosem adják ki az egészt. Az egész várost. Betakarta. A fekete hóesés.

MsIreneAdler 2020.11.13. 10:39:56

@Lorrh: ne uncsizz! Gyere okoskodj itt velünk :). Bár meg

MsIreneAdler 2020.11.13. 10:41:21

@MsIreneAdler: szóval! Meg kell hagyni, nagyon pojjjétikus vagyol!
Ha van valami jó sztorid, szívesen közzé teszem, ehhez a poszthoz is te adtad az ötletet...

Lorrh 2020.11.14. 09:37:45

@MsIreneAdler: Jóposzt? Jóposztonálló. Jóajtónálló. A depressziós életvégi időben már nem kopogtat be a kacagás az ódon falak közé. A fáklyafüstös katakombák falára a halálba menők vésték tulajdon körmükkel a fohászaikat és félelmeiket. Aztán ezt is eltüntette egy földrengés. Bezárt a világegyetem.

MsIreneAdler 2020.11.14. 19:34:46

@Lorrh: értem. És mi vidítana fel? Mi űzné el a világvége hangulatodat?

Lorrh 2020.11.14. 21:53:44

@MsIreneAdler: Köszönöm kedves mosolyod, én a személyemben teljesen pozitív és normális vagyok jelenleg. Ez a komment csak írói munkásságom része, megfogalmaztam a tömegélményt.
És most megyek nézem tovább a Mad Maxet :-)

MsIreneAdler 2020.11.14. 22:35:20

@Lorrh: aham. Hát minden esetre zárd be a fiókot, ahol a vajazó késeket tartod :), a Mad Maxszel is óvatosan!
Engem (még?) nem ért el ez az érzés,de látom már magam körül, egyelőre csak baromi fáradt vagyok. Ez egy borongós tél lesz.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.11.14. 22:42:07

„Aki keres, talál”

Nem mindenki.

„hogy nincs kivel.”

Nem mindenki akar szar közül válogatni.

MsIreneAdler 2020.11.15. 19:01:32

@The Cortez: ha nem akar, hát nem akar, nem kötelező. Csak akkor ne a másik nemet okolja.

Lorrh 2020.11.15. 19:06:40

@MsIreneAdler: A vajjal Bertolucci egész mást csinált mint késsel vagdalta.
Mad Max mai szemmel nézve döbbenetes gagyi.

MsIreneAdler 2020.11.15. 22:01:01

@Lorrh: uh, ne is juttasd eszembe azt a sztorit.
A Mad Max-ért sosem voltam oda, meg ugye most ilyen posztapokaliptikus filmeket nem nézek. A gyengéim amúgy is a sorozatok.

Lorrh 2020.11.15. 22:52:07

@MsIreneAdler: Sorozatokba bele lehet fulladni, annyi túlsok van. Én csak az Undoing-ot nézem, de a Queen's Gambit-ot is ajánlják. Te mit nézel?

MsIreneAdler 2020.11.15. 23:07:56

@Lorrh: Undoingot nem láttam, de a Queen's Gambitet ajánlom, nekem tetszett. Mivel úgysem olvas rajtad kívül senki, így bevalllom a legsötétebb, legcikibb titkomat: oda vagyok az ilyen tini sorozatokért, mint a Sabrina, a Riverdale vagy a Sex Education :D. De ha szívből kell, hogy ajánljak olyat, ami egy felnőtt, normális embernek is fogyasztható, akkor nézd meg a Cobra Kait (határeset:) és a Nurse Ratchedet.
Ha még nem iratkoztál le, te is adhatnál pár tippet :)

Lorrh 2020.11.16. 08:21:00

@MsIreneAdler: Nevetni fogsz, de sex educationt elkezdtem. de aztán pár rész után kihullottam. Vagy a fogaim?
Nekem most nyáron a DARK időutazós sorozat ütött nagyot. Ott figyelni kell, lerajzolni kockáspapírra ki kicsodának a kije, hogy értsed.

MsIreneAdler 2020.11.16. 14:40:15

@Lorrh: a Dark nagyon szuper. Sajna először úgy gondoltam, hogy amolyan háttérben, pl főzés közbeni "sorinak" jó lesz, de hamar rájöttem, hogy ha elbambizok, nincs visszaút, asse fogom tudni, ki kicsoda. Jól mondod, papír, ceruza. El kell kezdenem ezért mégegyszer. Szerintem az mindent elmond amúgy a sorozatról, hogy a leggyakoribb mondat a Wer bist du? benne :)
A Money Heist megvolt? Kisebb logikai bukfencektől és az idegesítő nyomozónőtől eltekintve jó, engem beszippantott. Filmek közül az Enola Holmes tetszett most.

Lorrh 2020.11.16. 15:02:35

@MsIreneAdler: Persze! A Casa de papel régi nagy kedvenc. És még visszavan egy évad, mert a második rablást nem fejezték be.
Der Anfang ist das Ende.

Lorrh 2020.11.17. 09:08:52

@MsIreneAdler: Undoing-ot nem ajánlom mégsem. Az első két rész még okés, de most a 3. és 4. bűnrossz volt. Ne kezdj bele.

MsIreneAdler 2020.11.17. 12:50:07

@Lorrh: annyira lefoglalt a Riverdale, hogy még nem kezdtem el, időben szóltál! Supernaturallal hogy állsz? Uccsó évad megy :(
Sit comok? Big Bang Theory, ilyesmi?

Lorrh 2020.11.17. 16:23:25

@MsIreneAdler: nincs ennyi energiám/időm film nézésre. Sitcomból az Office volt amit láttam pár éve, az jó volt.

MsIreneAdler 2020.11.17. 20:07:25

@Lorrh: igazából nekem is az alvás rovására megy. Az a baj, hogy ha találok valami jót, azt ledarálom. Pl a Cobra Kait hajnali fél hatig néztem. Szép is volt az a nap :)

Lorrh 2020.11.18. 09:49:27

@MsIreneAdler: ahh újabb hedonista!
És orgazmusban hol a határ? 30-40? :-)P

MsIreneAdler 2020.11.18. 16:31:35

@Lorrh: a szexet nem jó ledarálni gyorsan, hogy tudjam mi lesz a vége :). Mert ugye tudom mi a vége, pont ezért az odáig vezető út sokkal izgalmasabb. Szóval ebben a témában a minőség a döntő, nem pedig a mennyiség.

Neytiri1 2020.11.19. 11:48:44

@MsIreneAdler: kifejezetten brutálisan jó időnként egy gyorsan ledarált szex.
Persze nem a mennyiség az ami eldönti mi mennyire jó, de nem mondanám, hogy tudva a végét mindig érdemes lassabban eljutni oda.

MsIreneAdler 2020.11.19. 15:43:57

@Neytiri1: nyilván izgi néha egy-egy gyors, sunyi menet, de én, legalábbis nagy általánosságban szeretem, ha van idő. Meg akivel jó, azzal mindenhogy, mindenhol jó :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.11.21. 20:58:57

@Neytiri1: ez így van.

Ez a "lassú, már-már tantrikus" szex, órákig tartó lepedőakrobatika, "egész éjszakán át tartó, vad szenvedélyes szeretkezés" a való életben inkább különleges dolog, mintsem az alap.

Ha szex egyfajta kommunikáció két test között, nem mindig érdemes végighallgatni egy négy órás előadást válaszul egy egyszerű kérdésre.

Én a magam részéről mára már csak évente egy-két alkalommal vagyok hajlamos ilyen extrém hosszan szexelni. Akkor is inkább játékból, hogy na, vajon ki tud-e elégíteni, ha én nem akarom... és ilyenkor megy a játék, hogy lankadt tudok-e maradni, ha úgy tekereg a házisárkány :) de mindig vesztek.

Sokkal jobban örülök annak, ha szexelünk, majd babusgatjuk egymást; szexelünk, majd simogatjuk egymást; szexelünk, majd masszírozzuk egymást; orálozunk, majd ölelgetjük egymást... közben iszunk mangós vizet, meg csipegetünk trópusi gyümölcsöket, tengeri finomságokat...

Tehát egy sorozatszerű szexben van részünk, közben aktívan kenyeztetjük magunkat és egymást, nem az a cél, hogy ne menjünk el... pont ellenkezőleg.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.11.21. 21:10:36

@MsIreneAdler: nekem például előfordul egy-egy rossz vagy slampos szex is. Tudod, mikor fejben nem teljesen ott van valaki, vagy egyszerűen nem jut eszébe semmi, csak egy faszt akar a pinába, és megbomlik az összhang egy pillanatra, mert a másik mondjuk többet vagy mást akart. Vagy hirtelen lesz vége, és nem együtt megyünk el, és akkor megkérdezi, hogy azért jó volt? Kitágultam neked? És akkor mondod, hogy nem-nem... nem tudom, csak elmentem... - túl szexik a bimbóid. És érzed, hogy bűntudata van, hogy ő háromszor annyit orgazmál a kapcsolatban, mint te, és nem tudsz mit mondani, hogy lenyugtasd, mert az igazság túl pőre, egyszerűen elmentél és kész, pont nem vele, ilyen is előfordul, de ettől még bekúszik a fejedbe a tudat, hogy valami nincs rendben, és lehet, hogy ezt az alkalmat ki lehetett volna hagyni.

Veled sosincs semmi ilyesmi? Ne mondd már :)

MsIreneAdler 2020.11.22. 15:45:22

@Puerto Prince : azért van egy arany középút, a tantrikus többórás kényeztetés meg a "belógatom gyorsan egy perce" között. Nyilván nem mindig van idő egy full extrás menetre, de ha egy mód van rá inkább egy rendes kiadós összebújásra szavazok, mint sok kis villámdugásra. Mind emellett írtam is, hogy azért a gyors meneteknek is meg van a maga bája. Ilyen vagyok, ezt szeretem, kövezzetek meg érte :D
Az az igazság, hogy olyan rohadt ritkán van, hogy nekem ne lenne kedvem, így nagyon minimálisan tudom csak átérezni, amit mondasz. Persze van, hogy nem szakad rám a plafon, vagy nem tépem fel a matracot, hanem "csak" szimplán jó az egész, de ez természetes. Olyan, hogy konkrétan szar lett volna, vagy megbántam volna, hogy belekezdtünk olyanra talán előző kapcsolataimból emlékszem csak. Ilyen ősidők óta nem történt már velem :) ;).

Lorrh 2020.11.23. 07:44:59

@MsIreneAdler: Rossz nyelvek szerint az "arany középút" egy szillogizmus, egy metonímia, egy allegória a középszar szürkeségre.

MsIreneAdler 2020.11.23. 10:09:04

@Lorrh: nos, ha eddig nem jöttél volna rá, elmondom: én egy szürke középszar vagyok. Tudom, manapság depressziósnak, boldogtalannak lenni is menőbb, mint átlagosnak. Nem hírértékű, unalmas az életem...mások szerint, de én jól érzem magam benne. Sok helyen olvastam itt a blogokon, hogy vagy ilyennek vagy olyannak kell lenni inkább, mint semmilyennek. Nyilván vannak olyan dolgok, amiben nem ismerek középutat, ilyen a pl a pedofília minden formájának teljes elutasítása. Milyen érdekes, hogy a sok egyéniség, akiknek határozott véleménye van arról, kinek hogy kellene élnie, pont ebben a témában milyen megengedő. "De csak nézte".., ugye? Te is olvastad. Lehet úgy élni, hogy az ember kiválaszt egy tábort, és ha törik, haszakad ott béget mellette, de ez nem nekem való. Szerencsére vagyunk még így páran. Szeretem több oldalról vizsgálni a dolgokat, mielőtt bármit mondanék és szeretem a kompromisszumos megoldásokat.
Szóval én vállalom, hogy egy boldog, elégedett szürke egér vagyok ezekben az időkben is, mikor ez egyáltalán nem trendi :).

Lorrh 2020.11.23. 21:13:26

@MsIreneAdler: Egyetértünk. Nem támogatom sem a nárcisztikus szociopátiát, sem a depresszív halálkultuszt. Éljen a szürke ötszáz árny alakja. :-)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.11.24. 10:59:27

@MsIreneAdler: a rossz vagy slampos szexet nem úgy értettem, hogy szar. A rossz alatt a kurvajó feeling hiányát értem. Bár ennek alapján igazad lehet ezzel az arany középszer dologgal. Sajnos vagy sem, míg te egy alapvetően elégedett, nyugodt ember vagy, én nagyon nem. Gyakorlatilag folyamatosan elégedetlen vagyok magammal, és mindig megpróbálom a lehető legtöbbet kihozni a dolgokból meg magamból. Szerintem ez azokra az időkre vezethető vissza, amikor a szociális státuszunk kialakult, hogy akkor jó helyen voltunk-e. Hát én nem voltam :D

De nálam ez folyton így van... és lehet, hogy csomó ember előadja, hogy milyen fasza élete van, mert nagyon csinál valamit, de mondjuk én, aki azért tényleg csináltam valamit az életemmel, többnyire azért nem tudok leülni a seggemre és szépen hájasodni valami labor irodájában, mert kényszeresen mennem kell előre, és nem valamiféle fennkölt szuperélet E/1-ben az, amit olyankor érzek. Csak az, hogy én vagy a világ nem elég jó nekem. De erre gondolom már te is rájöttél, mikor nézed a kalandorok szorongásos utóízű multiorgazmusairól a beszámolókat, miközben neked legalább annyi örömöt okoz otthon az összebújás egy bögre forró teával.

Ezt abból gondolom, hogy az egész életem egyik legnagyobb boldogsága, hogy legalább a szex miatt nem jön rám a hoppáré többé, mióta együtt vagyunk a feleségemmel. Szóval úgy elképzelem, hogy milyen lehet az, amikor ez mindennel így van... bár nem hiszem, hogy valaha is megtapasztalnám.

MsIreneAdler 2020.11.25. 12:33:59

@Puerto Prince: tehát az, hogy rossz az nem azt jelenti, hogy szar :D?
Én valóban nem vagyok egy izgága típus. Csodálattal nézek mindenkit, aki folyton benne van valamiben, alkot vagy jön megy mindig. Nyilván nekem is vannak terveim, amik megvalósítása érdekében ügyködök, szóval a nyugodtságom, elégedettségem nem egyenlő azzal, hogy lusta vagy minden vágy nélküli lennék. Nem bánkódok azon, amim nincs, hanem örülök annak, amim van.
Ez a szociális státusz kialakulása nem tudom nálad mit jelent. Ez talán már akkor kiderül, mikor megszületik az ember, és valamilyen adott körülmények közé érkezik. Na ha vígasztal, ez nálam sem volt éppen ideális. Én alig vártam, hogy felnőtt legyek, és nem lennék gyerek mégegyszer.
Amúgy a munkához és a karrierhez való hozzáállásunk nagyon hasonló. Szerintem már rég magasabb pozícióban lehetnék, ha picit jobban könyöklök, de egyszerűen nem vonz a nagyobb felelősség és a több munka. Elvonná az időmet és az idegrendszeremet is attól, amit valójában szeretek, ez pedig, igen, akár egy bögre forró "tea" a családommal, barátokkal. Csak annyit vállalok, amennyit el tudok végezni. Mivel a lelkiismeretem nem engedi, hogy szarul csináljam, amit csinálok, előfordult már, hogy túlvállaltam magam, vagy túlterheltek, mert tudták, hogy nem hagyom szarban a kollégákat.
Úgy gondolom az egy roppant fontos dolog, hogy a szex terén nem maradt benned hiány, hogy valamit még ki kellene próbálni. Szerintem ez egy elég biztos alapja annak, hogy tartós kapcsolatbantudj maradni.
süti beállítások módosítása