Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yrénke blogja

Yrénke blogja

MGTOW

2020. május 24. - MsIreneAdler

MGTOW.

Men Going Their Own Way.

A saját útjukat járó férfiak mozgalma. A leírások szerint ez az életmód válasz a radikális feminizmusra. Ezzel tiltakoznak a férfiak az ellen a szerep ellen, amit a társadalom szerintük rájuk kényszerít, vagyis, hogy munkájukkal el kell tartaniuk a náluk gyengébb képességű és életképtelenebb nőket. Igen, jól gondoljátok. A radikális feministák durva általánosításaira, mi szerint a férfiak erőszaktevők, elnyomók mindannyian, a válasz...szintén egy durva általánosítás a nők felé...hisz az tök jogos... Több szintje, állomása ismeretes ennek az életérzésnek. Beszéljünk ezekről bővebben. 

0. Helyzetfelismerés (a red pill megismerése) 

Először is, milyen helyzetet kell felismernie egy férfinek? Egyértelműen azt, hogy nővel kezdeni veszélyes. Egyik cikkben a nőkkel való kapcsolatot egyenes útnak tekintik a bíróságra. Nyilván túlzó ez az állítás. De gondoljatok bele, innen indulunk... A kezdő szinten még lehet csajozni, semmi gond, itt csak félni kell és előítéletesnek lenni, valamint nem árt, ha "egészséges" gyanakvással fordulsz mindenkihez, akinek melle van. 

1. Jön a következő stádium, a hosszú távú kapcsolatok elutasítása. Ekkor egy férfi úgy "dönt", hogy sem a házasságot, sem egy komoly kapcsolatot nem éri meg neki fenntartani nővel. Alkalmi kalandokban azért még egyelőre benne van. Mire jó ez? Megvédi a gyanútlan, tisztességes és becsületes férfit attól hogy család vállalása esetén kiszolgáltatott helyzetbe kerüljön, majd az elkerülhetetlen (!) válás alkalmával anyagilag ellehetetlenüljön. Tudjátok: a dőzsölő egyedülálló anyák... 

2. A rövid távú kapcsolatok elutasítása következik. Ezt nem is kell magyarázni. A férfiember éles elméjével ezen a szinten már arra is rájött, hogy a randizás és az egyéjszakás kapcsolatok annyira felemésztik az energiáit, elveszik az idejüket, pénzüket, hogy ez sem kell, felhagynak hát az ismerkedéssel. Nőkkel kizárólag munka kapcsán érintkeznek, azt is csak akkor, ha nagyon muszáj. Ez a lépés egyébként a koholt erőszak vádaktól védik még a férfit. 

3. Teljes gazdasági kivonulás a következő állomás. Itt az történik, hogy a teremtés koronája nem hajlandó az életviteléhez szükséges minimális pénzmennyiségnél többet keresni. Amennyire lehet, kivonja magát az adózás alól, hiszen véres verejtékkel keresett adóforintjait az állam úgyis csak a kamu hátrányos helyzetű nőkre fordítja...(ha azt gondolnátok, hogy ez valamiféle kisarkított poén, hát elmondom nektek, hogy nem az, ez így van leírva) Itt ezen a ponton szeretném megkérdezni, amit már többször tettem, mégsem kaptam rá soha választ, hogy melyik az az adó, járulék, amit egy nőnek nem kell megfizetnie, devegy férfinek igrn és milyen juttatások járnak kizárólag nőknek, amit férfiak nem vehetnek igénybe. 

4. Teljes társadalomból való kivonulás, végállomás, kérjük elhagyni a szerelvényt, a vonat kocsiszínbe megy, utasokat nem szállít :D Teljes remeteség, minimális emberi kapcsolatok, természetesen az is kizárólag férfiakkal. Egy álom válik valóra, úgy gondolom :) 

 

Szerintem észrevehető, hogy ebből a mozgalomból rohadt kevés dologgal értek egyet, pedig komolyan igyekeztem nyitottan állni a témához, de csak egyik blődliség jött szembe velem a másik után. Az a véleményem, hogy a MGTOW szerint élők 99% nem maga választja ezt az életmódot, ez egy helyzet, állapot, amibe belekerült, és ha már ott van, akkor megpróbálja ezt jól elmarketingelni magának. Sőt a kapcsolatra való alkalmatlanságából előnyt kovácsol: szinte már valami szabadságharcosként, hősként tekint magára, aki felveszi a küzdelmet a gonosz női elnyomás ellen. Van egy olyan érzésem amúgy, hogy ezek az eltökélt hősök bármelyik MGTOW szintről teljes mértékben visszafordíthatóak, amennyiben egy női lény pinát tol az orruk alá. 

A maradék 1% viszont, aki tényleg visszavonultan él, aki valóban a saját útját járja, többek között attól különbözik a többségtől, hogy életmódjával nem hergelni akar, vagy bosszút állni. Egyszerűen jól érzi magát egyedül, nem sértődésből, csalódottságból nem kér a párkapcsolatokból. Ők nem azok a durcás kisfiúk, akik világgá mennek, de anya hívó szavára már ott ülnek a konyhaasztalnál sötétedés előtt.

A mozgalom jövőjét a Férfihangon illetve Hufnágel Pista oldalán elég fényesnek képzelik (képzelték pár évvel ezelőtt is), szinte már láttam magam előtt menetelni a sok jóképű, szép szál legényt, akik önként és dalolva mondanak le szerelemről, családról, csak hogy borsot törjenek a gaz feminácik orra alá. Aztán kutakodtam kicsit a MGTOW közösségek után, és csodák csodájára azt találtam, hogy a Magyar MGTOW közösség Facebook oldalát 279-en kedvelik. Hogy ez sok vagy kevés, mindenki döntse el maga. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yrenkeblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3015714328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.24. 18:54:23

@MsIreneAdler: igen, megkérdezte hogy nem fázom e, és oda adta, aztán fitogtatta a férfiasságát

Lorrh 2020.07.24. 19:17:27

@MsIreneAdler: Én ismerek ilyen párokat! A csaj egy csodaszép és egyetemet végzett, bankban középvezetőként dolgozó csaj, nagyon vagyonos családi háttérrel (tehát nem "tartja el" a férje és a csaj mégis az anyaságot választotta, négy saját gyereket nevelnek és csodás harmónia árad felőlük.

@Womb Rаider: Igen, azt gondolom, hogy az élet és az egyéni vágyak és ambíciók felül fogják írni a Korán gyakorlatát. Minden csak pénz és életszinvonal kérdése, a régi szövegeket meg csavargathatják bármerre.
Ha megnézed Jement és Dubait akkor ég és föld a különbség , annak ellenére, hogy ugyanaz a Korán van életben mindenhol.

MsIreneAdler 2020.07.24. 19:42:42

@PeniValdes: és volt mire büszkének lennie?

@Lorrh: a hangsúly a választáson van. Előtte akkor ezek szerint mégiscsak dolgozott a csaj, sőt nagy valószínűséggel utána is fog. Ebben semmi extra nincs, nem erről beszéltem, hogy valaki 2-3 évig babázik otthon. Nem adja fel teljesen magát, a saját jogú jövedelmét és szolgáltatja ki magát a férjének. Mert itt nem arra kell gondolni, hogy lelép a gonosz férj, hanem pl arra, ha ne adj isten történik vele valami. Mihez kezd akkor egy egyedülálló anya, aki egyedül kell hogy eltartsa a családot úgy, hogy mondjuk tizenéve kiesett a munkaerőpiacról (ha egyáltalán volt valaha munkája a háztartás mellett).
Persze nem tudok olyan melót mondani, ami felér a szülőséggel, szerintem ez az egyik legváltozatosabb munka. Izgalmas is, mert mire beleszoknál, totálisan megváltozik minden. Kimerítő is, vicces is. Szarul fizet, ez tény, ezért kell egy munkahely is.

Womb Rаider 2020.07.24. 19:55:02

@Lorrh: Nézd meg iránt.. egy kurzusváltás hamar átrendezte a viszonyokat..
www.youtube.com/watch?v=G7XmJUtcsak
Ahol meg egyébként tényleg sok könnyítést tettek a nők felé, ott azért a másik oldalon nagyon nincs egyetértés, ami nekem azt jelzi, hogy ha 'maguk közt' lesznek , idő kérdése és restaurálják a 'dicső' múltat.
Allah nevében..

Lorrh 2020.07.24. 20:05:52

@MsIreneAdler: akkor nem fejeztem ki jól magam: a csaj főállású anya lett, otthon van tizenöt éve kb. Egyedülálló anya úgy lesz valaki, hogy elválik vagy meghal a férje. Nem kell se elválni, se meghalni: szépen együtt kell felnevelni a gyerekeket és békében együtt megöregedni. Ez a javaslatom.

@Womb Rаider: nem vagyunk jövőbelátóak, kinek-kinek vérmérséklete és véleménybuborékja szerint úgy képzeli el a jövőt, hogy neki legyen igaza. De ez semmit nem jelent, a jövő bármi lehet.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.24. 20:07:07

@Lorrh: a halál nem a mi birodalmunk ezt ne feledd

MsIreneAdler 2020.07.24. 20:16:04

@Lorrh: sajnos vannak dolgok, amik nem rajtunk múlnak, mégha az is a terv, amit írsz. Nem arról van szó, hogy azt várjuk, hogy a másik leléceljen, vagy meghaljon.

@PeniValdes: na! Mesélj! :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.07.25. 05:49:23

@Lorrh: szerintem amíg a nyugati nők így élnek, addig ők egyfajta minta a világ többi nője számára. Felteszem, ezért kénytelenek a világ minden pontján engedni a nőknek, hogy ne legyen nagyobb baj. Egy szemernyi kétségem sincs afelől, hogy a nyugati vívmányok, amelyek idegenek egy sor kultúrában, nem sokkal fogják túlélni a nyugatot.

Addig is, már csak azt kéne kitalálni, hogy ha mindenki szabad, független, öntudatos, gazdag és szexuálisan kíváncsi, akkor mi lesz a házassággal, a családdal és a gyerekvállalással.

mert szerintem semmi

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.07.25. 06:24:03

@MsIreneAdler: már a férfiak sem a régiek. :/

Különben a legtöbb ember nem boldog azzal, amit szeretne, csak álmodozni szeret róla, nem élni benne :)

Lorrh 2020.07.25. 09:26:28

@Puerto Prince: én meg arra gondolok, hogy a nyugati vivmányok az emberek alapvető önzésére, kapzsiságára, kényelem szeretetére valamint újabb és erősebb ingerek, élmények iránti vágyára épül. Egó tuningra. És ez a keleti embernek is nagyon vonzó, egyre inkább. Miért hiszed, hogy a keleti és nyugati ember között akkora különbség van, hogy a keletiek majd egy nyomorult középkort akarnának MAGUKNAK ?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.25. 09:35:03

@Puerto Prince: az ember a családja körében legyen szexuálisan kíváncsi, és nyitott.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.25. 09:40:44

@MsIreneAdler: nos cseh volt, és egy képzésen találkoztunk, és ilyen idő volt mint most, és nekem adta a felsőjét, meg sajnálta hogy fáj a lábam, igazi lovag volt, amiből ma már kevés, mert sok férfi csak megy mint egy tank, te meg futhatsz utánuk a platform cipődben, bár a platform cipő miatt sokan megnéznek, meg van aki le is szólít

Womb Rаider 2020.07.25. 10:00:31

@PeniValdes: Hálás típusnak tűnsz :P

@Lorrh: A keleti (muszlim) népek nyilván semmivel sem jobbak, mint a gyarló nyugatiak. Szeretik kimazsolázni a lehetőségek közül a jobbakat, így miért is ne lehetne elképzelhetetlen egy olyan rendszer, ami Allah teremtésével összhangban a nőt másodrendűnek tekinti, de engedve a kulturális nyomásnak, megelégszik azzal, hogy nem fekete, hanem nyomott mintás krumpliszsákban járatja őket.
Amúgy meg a nyugati világ gazdagsága/sokszínűsége/jó életszínvonala csak addig létezhet, míg van, aki a struktúrát fenntartja. A zarabok , habitusukból eredően, vajon meg fogják ezt tudni oldani?
Ha a fehér ember olajéhsége nem lett volna kiaknázható jövedelemforrás, hát még most is a tevéket hajkurásznák és ráznák a datolyát..
Oké, hogy a befolyt gigászi összegeket egyes , felvilágosult és nyitott vezetők/családok beforgatják a jövőbe, de ha megnézed, jobbára az idegenforgalmat fejlesztik, a gazdaság vagy azon alapul, hogy vegyük el, amit a talpunk alatt a homok ad.. vagy: vegyük el, amit a tenger kínál. Ami nyilván nem kevés, de mihez kezdenének egy olyan komplex iparral rendelkező, kontinensnyi gazdasággal, mint az európai? Mert amíg van 'hitetelen', addig oké.. de távlatokban nézve?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.25. 10:13:29

@Womb Rаider: tudom hogy hol a helyem a konyhaszekrényben.

a másikhoz hozzátéve én is inkább úgy vélem hogy max a burka, nikáb, hijab, csador lesz virágmintás, de az csak a látszat, és nem az a lényeg, a valódi

Lorrh 2020.07.25. 10:22:34

@Womb Rаider: A nyugati gazdaság és robotizált gyárak működtetéséhez a management szintjén pár ezer fehér ember is elég. Annyian se maradunk?
Az arabok olaj milliárdjai már rég átvándoroltak nyugatra: Londont a milliárdos arabok és oroszok vásárolták fel. Focicsapatokkal, áruházláncokkal együtt.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.07.27. 16:36:14

@Lorrh: "Miért hiszed, hogy a keleti és nyugati ember között akkora különbség van, hogy a keletiek majd egy nyomorult középkort akarnának MAGUKNAK ? "

1. mert éltem itt és ott is
2. mert az ember alapvető viselkedése nem ennyire civilizált, mint ahogy az európai kultúrában
3. entrópia, tehát civilizálni egy népet (pláne az összeset, egyszerre, rövid időn belül) gyakorlatilag lehetetlen, lezülleszteni a félállati sorba meg néhány hónap, esetleg néhány év

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.27. 16:39:46

@Puerto Prince: nézd én egy extrán jóerkölcsű nő vagyok.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.07.27. 17:03:35

@PeniValdes: már a családot itt úgy értetted, hogy a kedves férjeddel, ugye?

MsIreneAdler 2020.07.27. 19:11:12

@Puerto Prince: nem a régiek, de ez nem is baj. Nekem teljesen természetes, hogy nem tartatom el magam, viszont cserébe cseléd sem vagyok. Tudom ez baromi femipuncisan hangzik, de ez az igazság. Ez nem azt jelenti, hogy kedvességből, gondoskodásból ne tennék meg olyan dolgokat, amiket a nők szoktak, de csakis annak teszem meg, aki ezt értékeli. Nem napi szintű hálálkodásra gondolok, hanem szimpla tiszteletre, megbecsülésre. Szerintem ezektől mindenki szárnyra kap.

@PeniValdes: ez tényleg egy kedves figura lehetett :)!

Lorrh 2020.07.27. 21:09:12

@PeniValdes: dobj át egy cévét. Megnézetem a háer osztályommal.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.07.28. 08:32:50

@MsIreneAdler: te egy szerencsés helyzetben vagy, ahogyan én is, de ez nem szabad, hogy elhomályosítsa a látásunkat. A legtöbb kapcsolatot nem önzetlenség, szárnyra kapás, tisztelet és megbecsülés jellemez. Ez egy ideál, ezért nem szoktunk panaszkodni ilyen téren, de látod te is, hogy az emberek 80-90%-a nem ilyen, igazából vagy beteljesületlen / boldogtalan kapcsolatban él, vagy kapcsolat nélkül. Tovább megyek, szerintem az emberek egy igen jelentős része alapból képtelen egy másik embert szeretni, leginkább azért, mivel önmagát sem szereti igazán.

Nekem pl. tökmindegy, hogy a nejemtől kell "kérnem" pénzt pl. hajózni, mert olyan köztünk az emberi viszony, hogy ez természetes. Ha rosszban lennénk, biztos úgy is meg lehetne fogalmazni a dolgot, hogy miért nem elég nekem egy olyan hajó, amit a saját fizumból ki tudok fizetni. Mert nem és kész, ez az álmom, a Fülöp-szigetekről sosem voltam még északra, és ahhoz egy rendes méretű hajó kell, aminek a napi költsége több száz dollár baráti alapon is, nem beszélve a kikötőhelyről, amit így is ingyen kapok. És arra sem vagyok hajlandó, hogy vigyek pár embert, mivel nem szeretném, ha bárki is belerondítana az álmomba, hogy ott állok a flybridge-en a napfelkeltében a tengerész ruhámban, és a feleségem lágyan átölel hátulról, míg én a horizont végtelen kékjét fürkészem :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.07.28. 08:46:43

@PeniValdes: az egészen különleges szexualitás, kalandos felfedezések és a nagyfokú nyitottság általában nem könnyen párosítható a monogám hűséggel és a tartós, boldog kapcsolatokkal.

Én pl. nagyon elégedett és monogám hűséggel viseltető pali vagyok a házasságomban, mégsem használnám ezeket a jelzőket, hogy szexuálisan kíváncsi és nyitott. A hétköznapi csábítás sokkal jobban érdekel, mint a szexuális nyitottság, hiszen nem létezik olyan póz, olyan kívánatos helyszín vagy hasonló, ami már ne történt volna meg velünk. Ami viszont folyton változik, azok az apró jelek, amiket ott hagyunk a másiknak, mint a kenyérmorzsákat a Jancsi és Juliskában, hogy szimatot fogjon és hazataláljon a másik. Az egész kapcsolat így telik, mittudomén, tegnap este felkelt az éjszaka közepén, és reggel a teámnál a konyhában ott volt egy kispárna a padlón. Mondom ez mit keres itt, és elkezdtem fantáziálni arról, hogy pont ilyen párnát kell a lányok térde alá tenni, amikor... és akkor kijött, és úgy is lett, mielőtt keltettük a gyerekeket. Meg mittudomén, szoktam olyat csinálni, hogy egy hétig hosszú ujjú pólóban vagyok, aztán egyik nap félmeztelenül flangálok a lakásban, mert imádja nézni, hogy a kondizástól lassan izmosodó karjaimmal ölelgetem a gyerekeket, és akkor már tudom, hogy rám fog mászni, én meg úgy teszek, mintha már aludnék, de azért tudja ő, hogy mivel lehet felkelteni még a sírból is...

Tehát ilyenek vannak, de ez játékosság, nem nyitottság vagy kíváncsiság. Nekem.

Te például hogyan képzeled a szexuális nyitottságot és kíváncsiságot a leendő férjeddel?

Womb Rаider 2020.07.28. 10:11:14

@Puerto Prince: "A hétköznapi csábítás sokkal jobban érdekel, mint a szexuális nyitottság, hiszen nem létezik olyan póz, olyan kívánatos helyszín vagy hasonló, ami már ne történt volna meg velünk. "

Na, ez így rendben is van. Egyensúlyban vannak a vágyaid és a lehetőségeid. Jó csillagzat alatt hajózol.

Azért arról ne feledkezzünk meg, hogy amikor a társadalmakra jellemző együttélési normák elkezdtek kikristályosodni, akkor a ffi-nő kapcsolat elsődlegesen az utódlásra fókuszált (meg nyilván sokaknál a vagyonegyesítésre..) Ennek kapcsán a szexualitás eszköz volt, kellék, szükséges rossz.
Mára eléggé kiszélesedett a horizont és a szeualitás terén dogmák, korlátok dőltek...és végleg szakított a megszokott , a funkcionalitásra koncentráló szemlélettel. Szabadon engedték az álmokat..

MsIreneAdler 2020.07.28. 10:17:08

@Puerto Prince: azért ennyire én nem hiszek a szerencsében. Inkább az történhetett, hogy fiatal koromban nem volt példa a szemem előtt jól működő házasságra. Így bár azt nehezebben találtam ki, hogy mit is szeretnék, azt már nagyon határozottan tudtam, hogy mit nem akarok. Ahogy telt az idő, randizgattam, lassan körvonalazódott, hogy mi is az az élethelyzet, amiben jól érezném magam. Ezek alapján kerestem társat. Hívhatjuk szerencsének, de ebben az esetben azért én is tudatosan közreműködtem.
Amit a játékokról írtál Peninek, azon nagyon jókat mosolyogtam....:D

MsIreneAdler 2020.07.28. 10:46:05

@PeniValdes: és mi lett a folytatás? Látom @Lorrh is érdeklődik :D

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.07.28. 10:51:00

@Womb Rаider: szerintem a szükségből létrejött viszonyokban is lehet jót találni, csomó ilyet láttam.

Elvált, magányos, öreg papa 65 évesen elmegy nyugdíjba Amszterdamban, és ahelyett, hogy a falat nézné míg meg nem hal, kiköltözik a fülöpökre, felvesz egy szalmakalapot és szoknyavadásszá válik, aztán belefut egy cukorfalat 20 éves cicába, és elveszi, teherbe ejti és élnek boldogan. Te jó ég, mennyi ilyen van.

Meg azért van különbség szükség és szükség között :D

Más. Mem piszkálni akarlak, csak érdeklődöm, hogy megkaptad-e a levelemet, amit kábé egy hete írtam neked?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.07.28. 10:52:19

@MsIreneAdler: én a szexualitással voltam így. A családomban nem volt jellemző még a csók sem, az meg, hogy apám alányúljon anyámnak, miközben az főzött... ááhhh. Elképzelhetetlen lett volna. Így utólag belegondolva kissé aszexuálisak voltak.

Womb Rаider 2020.07.28. 11:30:56

@Puerto Prince: :O megyek, feltúrom a spamet :)

" A családomban nem volt jellemző még a csók sem, az meg, hogy apám alányúljon anyámnak, miközben az főzött... ááhhh. Elképzelhetetlen lett volna. Így utólag belegondolva kissé aszexuálisak voltak. "

Ööö... lehet, csak a 'gyerek' előtt nem volt szokás.. azért lássuk be, a családon belül, az egyes generációk némileg tabuként tekintenek a többiek szexuális életére.
Engem nem érdekelt a szüleimé, sőt, talán így visszagondolva igyekeztem kizárni és később sem vitattam meg egy szükséges minimumnál jobban egyikükkel sem (anyámnak elég gyenge volt a szíve..:) az meg aztán teljesen kizárt volt, hogy figyelemmel kísérjem életük ezen részét.
Tudtam, hogy csinálják, de nem érdekelt, hogyan.

MsIreneAdler 2020.07.28. 12:25:49

@Puerto Prince: viccelsz? Én nem értem, egyáltalában hogyan foganhattam meg :D

@Womb Rаider: azért azt látni, ha két ember között nulla az intimitás. Engem sem érdekelt hogyan, meg mit csinálnak, mondjuk biztos voltam benne, hogy semmit nem csinálnak. Szerintem @Puerto Prince sem a szemérmességről beszélt, hanem a szexuális feszültség teljes hiányáról. Ha ezt nézzük, akkor nekem minimum apácának kéne lennem :D

Womb Rаider 2020.07.28. 12:55:09

@MsIreneAdler: Soha nem késő.. egy új világ tárul fel előtted. ;)

Én így, utólag vizsgálva a múltat, azt gondolom, hogy apám eléggé 'aktív' férfi volt, ez több jelből is látszik, a mai napig :)
És mivel rengeteget utaztak kettesben, gondolom nem csak a képtárakat meg a romokat tanulmányozták.
De egy ponton túl lezár az agyam... pedig relatíve kevés tabuval élek.

Lorrh 2020.07.28. 13:09:38

@MsIreneAdler: nalunk is aszex volt a csaladban. En is ezt örököltem. De ez pont jo hogy esperes lettem a kalocsai érsekségben.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.28. 13:11:38

nálunk nem, de én alapbol nem vagyok egy lángtestű asszony

Lorrh 2020.07.28. 13:22:46

@PeniValdes: nemis vagy még asszony. Szemérmetes szűz leány.

MsIreneAdler 2020.07.28. 14:21:21

@Womb Rаider: egyértelmű, hogy nem kíváncsi senki a szülei házaséletére, ez normális. Áh, még mindig nem gondolom úgy, hogy jó apáca lehetnék :)

@Lorrh: aha esperes úr, de azért Penit castingolnád, mi :)?
Tudod, mire gondoltam, hogy sokan az otthoni mintákat viszik tovább.

Lorrh 2020.07.28. 16:31:23

@MsIreneAdler: persze! Peniert feladnám a reverendát is akár

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.28. 20:03:00

@Lorrh: remélem a magyar postával adnád fel hogy sose érjen célba

Lorrh 2020.07.28. 20:41:06

@PeniValdes: pedig érdekes meglepetések lehetnek a csomagban, ha a magyar posta viszi:

homar.blog.hu/2006/01/30/hianytalanul_megjott_a_vascso

ui: de régi ez a poszt és én ezt már kommenteltem - igaz, töröltek mindent... megöregedtünk hiába. Azóte felnőtt egy fiatal ministráns generáció.

Lorrh 2020.07.28. 21:46:44

@PeniValdes: a csöveknek elévülhetetlen érdeme a megjövés.

MsIreneAdler 2020.07.28. 22:21:18

@Lorrh:
@PeniValdes:

Ne csöveljetek már! Inkább arról regéljetek, megfelelt-e Peni, lesz-e belőle feleség :)!

Lorrh 2020.07.28. 22:52:49

@MsIreneAdler: egész-ség legyen fele-ség helyett inkább! Ha már úgyis minden egész eltörött

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.07.28. 23:25:19

és a két félből lesz egész, és közös reggelek, a tojással, meg a kolbásszal, és a hajnal hangjával..

Lorrh 2020.07.29. 07:25:39

@PeniValdes: fél emberek csak fél reértéseket okoznak. Két egész ember kell egy párhoz - mondta Pötyi bácsi a nagytermészetű szőlőszomszéd, aki kacsolni jött ki hajnalban.

Szubrina 2020.09.28. 16:12:51

Ezt azért rendesen elcseszték a férfiak, tehát a feminizmus szerint a férfiak életképtelen kis csírák, akik még egy nőt se képesek eltartani, erre a férfiak válasza, h márpedig ők nem képesek eltartani senkit, mert életképtelen kis csírák. Jól megaszonták, jól szembementek a feminizmussal, ez aztán apám:DDD

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sírni ér, a röhögéstől:DDDD

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.28. 17:39:09

@Szubrina: Nem a hozzád hasonló feminista kurváknak kell megfelelniük, nem is teszik, tehát már csak ezért sem lehetnek életképtelen csírák.

„mert életképtelen kis csírák”

Írja az, aki 40 évesen is a mama hotelben élősködik és a neten szidja a férfiakat, mert nem kell senkinek :)

Szubrina 2020.09.28. 20:41:39

@The Cortez: Előszőr is 38 vagyok, de 10 évet letagadhatnék, mert iszok elég folyadékot, soha életemben nem szívtam cigit (bőrrohasztó) és szerencsés a génállományom, ja meg nem használtam soha életemben alapozót, meg mindenféle kenceficét, amitől beráncosodnak a nők. Egy darab ráncom nincs.

Továbbá, ha az bárkinek is nem szimpatikus, h nem hagyom egyedül a 72 éves anyukámat vagy nem nyomom be egy öregekotthonába, olyannal nem nagyon szeretnék kapcsolatba lépni.

Illetve én nem vagyok feminista, sőt mindennél jobban vágyom a konzervatív női-férfi kapcsolatra, de ahhoz apukám az kéne, h egy férfi férfiként viselkedjen. hogy egy nő fel tudjon nézni rá, legyenek céljai pl. egy szép családiház, amibe beköltözteti a családját, hűséges, őszinte, nemes lelkű és szívű, hajlandó felelősségetvállalni, bcesületes, nah az férfi és na ezért vagyok én egyedül, mert nem adom lejjebb.

Az nem férfias, ha idióta, kicsinyes viselkedést mutatnak, h még jobban szelet rakjanak a feministák vitorlájába. A pinabubusok, sem férfiasak.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.28. 22:58:31

@Szubrina: A 38 az majdnem 40.

„ de 10 évet letagadhatnék, mert iszok elég folyadékot, soha életemben nem szívtam cigit ”

De értelmi szinted egy 8 évesé.

„h nem hagyom egyedül a 72 éves anyukámat vagy nem nyomom be egy öregekotthonába, olyannal nem nagyon szeretnék kapcsolatba lépni.”

Erőltetett magyarázat a mama hotelre.

„ h egy férfi férfiként viselkedjen. hogy egy nő fel tudjon nézni rá, legyenek céljai pl. egy szép családiház, amibe beköltözteti a családját, hűséges, őszinte, nemes lelkű és szívű, hajlandó felelősségetvállalni, bcesületes”

Ehhez az kéne, hogy ne az várja el ezeket, aki szöges ellentéte a felsoroltaknak. Egy nő viselkedjen nőként, és ne kurvaként meg ne agresszív, férfiutálóként.

„nah az férfi és na ezért vagyok én egyedül, mert nem adom lejjebb.”

Nem is érdemelsz ilyet. Nem te adod lejjebb, hanem ők szarnak le téged.

„Az nem férfias, ha idióta, kicsinyes viselkedést mutatnak, h még jobban szelet rakjanak a feministák vitorlájába”

Az sem nőies, hogy primitív, agresszív proliként viselkedsz. Az meg külön vicces, hogy feministázol.

„A pinabubusok, sem férfiasak”

A kurvák nem nőiesek :)

Szubrina 2020.09.29. 00:25:43

@The Cortez: Egy sikertelen, irigy, rosszindulatú kis senki vagy, lepereg rólam minden faszság, amiket rám aggatsz.

A 38 az két év múlva lesz 40. Még két évig 30-as vagyok nyomorultka.

Womb Rаider 2020.09.29. 11:57:10

Minden pofon jó helyre megy :)

Amúgy megragadnám az alkalmat és meginterjúvolnám Subrinát, ugyan, mesélje már el , mert ugye Cortez ezzel (is) rágalmaz, hogy én konkrét ajánlattal éltem, miszerint kinyalnám ... aztán amikor kértem az erre vonatkozó kommentet, akkor az volt a válasz, hogy Subrina törölte... jó lenne végre tisztán látnom, hogy ezentúl hogyan volt ?

Lorrh 2020.09.29. 12:47:41

@Womb Rаider: Ez de cuki, bekeretezem és kiaranyoztattatom.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.29. 21:54:39

@Szubrina: „Egy sikertelen, irigy, rosszindulatú”

Írja a senkinek nem kellő, mindenki által leszart, egész nap fröcsögő nyomorult.

„lepereg rólam minden faszság, amiket rám aggatsz.”

A kurva nehezen fog. Mert jópárszor már bevallottad.

„A 38 az két év múlva lesz 40. Még két évig 30-as vagyok nyomorultka. ”

Kerekítve 40. A férfiak meg magasról leszarják, hogy mennyi vagy, mert 50-nek néznek.

Szubrina 2020.09.29. 21:56:56

@Womb Rаider: Nem rémlik, de gondolom Cortez ezzel kapcsolatban is hazudik, egy biztos nem véletlenül vagytok kitiltva a blogomról mind a ketten.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.29. 21:57:41

@Womb Rаider: Amikor téged oltalak, akkor még inkább :)

Miért nem neki címezted a kérdést? A múltkori után már nem mersz kezdeményezni? :) Amúgy simán lehet. hogy most le fogja tagadni a dolgot. Ezt minden nő letagadná :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.29. 22:12:05

@Szubrina: Akkor miért írtad hogy „itt maradtál öregen, leszbin”? De igaazd van, egy ilyen nő közeledését én is letagadnám :) te mindenkit kitiltasz, aki nem nyalja a segged (de még olyanokat is, akik igen) vagy nem ért veled egyet valamiben. Irént is. Őt miért? Meg nézd meg mit műveltél Reacttorral!

Szubrina 2020.09.29. 22:13:10

@The Cortez: Reactor mit művelt...még úgy kb. fél éve láttam, h miket mocskolódott rólam veletek vmelyik szar bejegyzésed alatt.

Yrénke egy hülye picsa.

Miért nem a csajoddal töltöd az estéd, miért velem foglalkozol már megint?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.29. 22:38:23

@Szubrina: Azután ”mocskolódott”, hogy alpári módon kitiltottad, mert nem fújta a koronahisztit.

„Yrénke egy hülye picsa.”

Akkor miért okoskodsz a blogján?

„Miért nem a csajoddal töltöd az estéd, miért velem foglalkozol már megint? ”

Te meg miért nem a banánoddal? :D :D Minek jöttél vissza szarni ide is, ha megígérted, hogy nem teszed többet?

MsIreneAdler 2020.09.29. 22:40:47

@Szubrina: te figyu. Nem gondolod, hogy cseppet szánalmas dolog, egy hülye picsa unalmas blogján kommentelgetni? Bár ugye, a te blogodon valószínűleg nem tudnánk beszélgetni, ha jól tudom, onnan én is ki vagyok tiltva, hisz félsz, hogy ott is meglátszana a kettőnk közötti színvonalbeli különbség. Mit szolnának a rajongóid :)? Senki a világon nem hiányolt téged, sem a primitív stílusodat, sem a téveszméidet. Menj csak vissza a csodás blogodra, múltkor valaki belinkelte valahol, akkor beleolvastam... Hát nem 10, de akár 20 évet is letagadhatsz, már ami a szellemi képességeidet illeti.
Reactor pedig százszor intelligensebb, mint te valaha is leszel ebben az életben.

Szubrina 2020.09.29. 22:55:34

@MsIreneAdler: Ahhoz képest, h senki nem kíváncsi rám, rendszeresen értekeztek rólam mai napig kortez blogjai alatt...a színvonalbeli különbség pedig valóban szembetűnő, de csak számodra ciki, mert annyival alattam rezegsz...kibaszottul unlak titeket és most ismét én leszek az okos enged, ti meg a szamár szenved, mert megint én hagyom el ezt a másodosztályú blogot.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.29. 23:45:26

@Szubrina: „a színvonalbeli különbség pedig valóban szembetűnő, de csak számodra ciki, mert annyival alattam rezegsz”

Irén az előbb szétoltott. nagyon gyenge próbálkozás :)

„kibaszottul unlak titeket”

Akkor minek jöttél ide?

„és most ismét én leszek az okos enged, ti meg a szamár szenved, mert megint én hagyom el ezt a másodosztályú blogot. ”

Aha, ismerjük már a hazugságaidat. A szennyblogoddal te meg inkább ne ócsárold senkiét!

„Ahhoz képest, h senki nem kíváncsi rám, rendszeresen értekeztek rólam mai napig kortez blogjai alatt..”

Mert kaptál egy nyílt válaszlevelet. Így az oldaladon is kiröhögtek.

MsIreneAdler 2020.09.30. 07:53:01

@Szubrina: nem értekezünk rólad rendszeresen, gondolom ez is a látogatásod egyik oka, hogy nem írtunk neked/rólad. Te sokkal többször említesz engem azon a blogon, ahova én be sem tehetem lábam, tehát nem is reagálhatnék a mocskolódásaidra, mint én téged. De gondolom nem érzed, hogy ez milyen ultra szánalmas, szóval most is totál feleslegesen pötyögök itt most neked. Gondolom majd írsz valami alpári szennyet a blogodra rólunk, és nem is sejted, hogy ezzel is csak azt bizonyítod, hogy te foglalkozol velünk, nem mi veled.
Áh, falra hányt borsó...

Szubrina 2020.09.30. 15:17:32

@MsIreneAdler: Te hazug geci, ez szemenszedett hazugság, nem szoktam rólatok blogolni. Le is tiltottalak mindannyiotokat a picsába, mert nem akarok olvasottságot generálni ilyen olcsó társasággal, jönne utánatok a slepp.

Így kevesebb olvasóm van, de azok minőségibb emberek és már tényleg nem írok, de meg kellett védenem magam, még, h én hazudok, h nem szakad rád a plafon, te baszatlan vén kurva!

Lorrh 2020.09.30. 15:37:42

@Szubrina: Nyilván úgy érzed, hogy az a "sértés", "rágalom"hogy rólunk blogolsz, az arányban áll a te trágár szitkozódásaiddal.
Ebből látszanak a lelki csipkék különbözősége.

Szubrina 2020.09.30. 16:46:41

@Lorrh: Bláhbláblá te olvasod a blogom, nem blogolok rólatok, magamról blogolok, mert számomra én sokkal érdekesebb téma vagyok, mint bárki más valaha is lehetne.

Véletlenszerüen katt egy írásomra és bebizonyosodik!

Am, ne szójatok má hozzám a faszomba is, ha annyira utáltok, annyira lenéztek, engedjetek el!

Ha hiányzom...de a a faszt, úgy is olvassátok a blogom:DDD

MsIreneAdler 2020.09.30. 18:10:05

@Szubrina: ne zavarjon, hogy a legutóbbi posztod végén is ott a nevem :D.
Az előző kommented is csak emléket állít szellemi nagyságodnak, ami nem áll másból, mint személyeskedésből, gyalázkodásból meg a mocskos szavaidból.
Azt pedig, hogy ki válaszol neked, majd mindenki szépen eldönti, nem te fogod megmondani. Úgy is két kommenttel ezelőtt elbúcsúztál.
Ha baszatlannak lenni azt jelenti, hogy a banánokat itthon megeszem, és nem az alfelembe duggatom, akkor igazad van. Sőt, bevallom, banánszűz vagyok. Talán ezért nem találnak rám a minőségi olvasók :)

Szubrina 2020.09.30. 18:13:13

@MsIreneAdler: Ez már tényleg a csúsztatás, csúsztatásának, a csúsztatása Cortez azt írta a te és az ő nevével gyűjtök olvasottságot...egymillió éve szó sincs rólatok és beírtam direkt, poénból, h hátha így talán elolvassa vki:DDDD
Te idióta kurva, ennyire butageci, h lehet vki?
Édeskurvaisten.
Mondom én, megérett a világ a pusztulásra, a banánt meg ne irigyeld,. mennyé le az Aldiba és told fel az összeset!

és most már tényleg ne velem akarj olvasottságot generálni a másodosztályú blogocskádon, amin a semmit nyammogod te butageci!

MsIreneAdler 2020.09.30. 19:16:55

@Szubrina: ott a nevem. A csúsztatás jelentését meg guglizd ki szépen.
A kutya nem hívott téged ide, senki nem kérte, hogy kommentelj. Vedd már észre, hogy nem én járatlak le téged, megteszed azt magad. És van egy rossz hírem: innen nem tudod kitörölni a mínősíthetetlen hangnemben íródott hozzászólásaidat, aki rádkeres látni fogja milyen intelligens, nőies és széplelkű vagy :).
Engem nem érdekel az olvasottság, sem az, hogy mit gondolsz rólam, vagy a blogomról, nem tudsz megsérteni, kár a gőzért.

Szubrina 2020.09.30. 19:44:25

@MsIreneAdler: Te idióta kurva, én fel merem vállalni magam, utálom a magadfajta képmutató butha picsákat. Gonosz genyó vagy és ezt hiába bújtatod kevéssé "közönséges" szavak mögé, átjön.

Én attól semennyivel sem leszek kevéssé intelligens, hogy nem félek dolgokat a nevükön nevezni pl. fasz, picsa, kurva, buta-geci stb...Sőt, képzeld van egy cikk, ami azt taglalja, h a mocskosszájú emberek kiemelkedően intelligensek és őszinték annyira magas ez neked, h soha nem fogod megérteni, hogy ez miért van így, mert nem vagy hozzá elég intelligens, őszinte meg végképp semennyire. Ellenben folyamatosan projektálsz és hazugnak titulálsz, mert te az vagy és rám kened, h én akarok veled (baszd meg VELED hihihehehe) olvasottságot generálni magamnak, sírok geci.

Mindebből az következik, h őszinte vagyok és telibefosom, h szimpi vagyok-e bárkinek is és nem tudom elégszer ismételni, h akinek nem, az kerüljön el a véres gecibe! Ugye, h folyton ezt szajkózom te butha, irigy picsa... Nincs egyéniséged, én pedig ezer közül is felismerhető stílussal rendelkezem és itt nem csak a mocskos beszédről pofázok, te te 12 egy tucat.

Írj már egyszer egy nem magas labdát, h ne akarjam má folyton lecsapni, az ilyen könnyen megihletett alázást nem tudom kihagyni:DDD

Neytiri1 2020.09.30. 21:11:34

Egy intelligens ember néha arra kényszerül, hogy részeg legyen, hogy időt töltsön bolondjaival.” - Ernest Hemingway
Vagy... ha maradunk még a szakállasnál:
„Az intelligens emberek boldogsága a legritkább dolog, amit tudok.” - Ernest Hemingway

Neytiri1 2020.09.30. 21:21:00

@Lorrh: drága Lorrh, hát tőled nem vártam a három kérdőjelet ebben az esetben :)
Olvasd el a felettem lévő szöveget, talán akkor már érteni fogod.

MsIreneAdler 2020.09.30. 22:02:37

@Szubrina: tyű, hát kicsapta a biztosítékot a fene nagy intelligencia nálad, az már biztos :D. Csak így tovább.
A trágárkodáshoz értesz, semmi egyébhez, ez aztán teljesítmény, gratulálok. Szerintem jobban teszed, ha visszamászol szépen a csodás blogodra, ott már várnak a rajongóid, na ők biztos értékelni fogják a szuper egyedülálló stílusodat. Itt nem terem neked babér. Sajnos :(

MsIreneAdler 2020.09.30. 22:03:47

@Neytiri1: és azzal mi van, aki nem is intelligens, nem is boldog, de mégis sok időt tölt a "bolondjaival"? :)

MsIreneAdler 2020.09.30. 22:13:21

@The Cortez: anyázás miatt ezt töröltem. Senki édesanyjáról, vagy egyéb családtagjáról nem beszélünk így. Jó lenne, ha ez bevésődne.

Lorrh 2020.09.30. 22:39:54

@Neytiri1: persze értem, csak te nem szoktál itt lenni és nem tudtam mihez kapcsolódtál. de okés, értelek.

Neytiri1 2020.10.01. 08:53:59

@MsIreneAdler: hát... azok valahol megpróbálják kiengedni a gőzt :)

Neytiri1 2020.10.01. 08:54:45

@Lorrh: a "Megcsalásnál" még válaszoltál is egy hsz-emre. Még észre sem vettél? :(

Lorrh 2020.10.01. 09:31:13

@Neytiri1: Hja a megcsalást már feldolgoztam a pszichológusommal. Azóta új házasság, új gyerek, most fog óvodába menni a kis Danika.

Neytiri1 2020.10.01. 09:58:14

@Lorrh: akkor most nekem kell feldolgoznom a pszichológusommal, hogy feledhető vagyok. Egy ideig biztos el fog tartani. Egy darabig nem jelentkezem, ne keress!

Lorrh 2020.10.01. 10:48:22

@Neytiri1: Cuccaidat összecsomagolom és kiteszem a fáskamrába, majd gyere érte, a kerti kapu nyitva van, tudod!

Neytiri1 2020.10.01. 11:06:41

@Lorrh: éppen indulok a pszichológushoz, de akkor előtte bemegyek értük, remélem nem csak úgy kiszórtad őket, ahogy a filmekben van, hanem szépen becsomagoltad, legalább ennyit még elvárok tőled, most, hogy a legszebb éveimet pazaroltam rád, bezzeg az új nőd... nem bírtál magaddal és muszáj volt 24 évvel fiatalabb csitrit felszedni, na, mindegy, mit is vártam tőled, mikor Nikoletta barátnőm már akkor megmondta, amikor először találkoztatok, hogy ugyanolyan vagy, mint a többi férfi, de majd meglátod, amikor öreg leszel és a macád még fiatal, nem fog téged ápolni, meg ágytálazni, fenét, meg fog csalni, aztán amikor megtalálja az új pénzes pasiját, akkor ott fog hagyni, de a pénzed kell majd akkor is, de akkor ne gyere hozzám sírni, hogy fogadjalak vissza!

Lorrh 2020.10.01. 15:21:42

@Neytiri1: ahhh, ezt így egyszuszra! Na ezért a házisárkányosodásért léptem le egy néma lánnyal. Meg vak is persze, biztos, ami biztos.
Igen, kimostam kivasaltam mindenedet, még a hímzett fuszeklidat is, amit Mária Teréziától kaptál ajándékba a hatvanadik születésnapodra.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.10.01. 17:12:17

@Szubrina: „nem szoktam rólatok blogolni.”

Ahhoz képest mindig minket emlegetsz, mert mással nem tudsz olvasottságot csinálni :)

„egymillió éve szó sincs rólatok és beírtam direkt, poénból, h hátha így talán elolvassa vki:DDDD”

VS:

„nem olvasom a Red School blogotCortezzel a blog szerzőjéveldebicegett Corzeztől ”

Mást sem csinálsz, csak rólunk blogolsz te mocskos hazug/amnéziás geci :)

Neytiri1 2020.10.02. 07:21:51

@Lorrh: minden férfi egyforma! :)

Lorrh 2020.10.02. 08:39:25

@Neytiri1: Emiatt értelmetlen, hogy annyit válogatnak a Nők (nagyennel).

Neytiri1 2020.10.02. 09:02:21

@Lorrh: s emiatt értelmetlen, hogy a férfiak, akik a Nőt keresik -elvileg-, megelégednek a nő-vel.

MsIreneAdler 2020.10.02. 12:05:15

@Lorrh:
@Neytiri1:

Mindketten rosszul tudjátok, az HŐlgy :D

Lorrh 2020.10.02. 15:09:17

@MsIreneAdler: Nói Hölgy, igen. Itthon csak így szabad szólítanom a dominámat.
süti beállítások módosítása