Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yrénke blogja

Yrénke blogja

Mikrofonpróba...egy...három :)

2021. június 29. - MsIreneAdler

Üdv mindenkinek!

Nagyon régen nem írtam semmit. Mondhatni nem okoskodtam bele semmibe. Reményeim szerint ez meg fog változni a közeljövőben. Csak szólok ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://yrenkeblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3116608418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2021.06.30. 09:44:25

hajráááááááááá

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.07.04. 20:19:09

remélem pozitiv dolgok lesznek, mert én már kezdtem beszerezni a macskás szingli nő eszközöket

Lorrh 2021.07.19. 08:09:04

@Peni a Valdes: hogyan? Vettél egy macskát, egy szinglit meg egy nőt?

MsIreneAdler 2021.07.19. 10:24:53

@Peni a Valdes: minden jó ha jó a vége :) Viszont én rohadtul behavazódtam, szóval ezer bocsánat a késlekedésért!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.07.20. 22:21:35

@MsIreneAdler: ismerem az érzést... blogot írni nem lehet csak úgy, két meeting vagy C&C között. ahhoz el kell dobni a hétköznapok gondjait mint a flipflop papucsot, mielőtt tizenöt méter magasról seggest ugrasz a mélykékbe :)

MsIreneAdler 2021.07.21. 15:38:25

@Puerto Prince: pontosan! Egyébként nem így terveztem a nyarat... azt hittem majd többet lazsálok!

@Peni a Valdes: mi a hiba? Ha komoly, akkor nem lehet nagy gond ...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.07.21. 18:33:29

@Peni a Valdes: hogy nincs belőle kettő, és így nem tudsz hármasozni?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.07.21. 18:36:37

@MsIreneAdler: hát ez azért van szerintem, mert sok munkahelyen nem engednek el most, hogy lehetne hova menni :) Hanem dolgoztatnak. Engem például kirúgtak, mondjuk megértem, mivel bő egy hónapig nem mentem be. Igazából utáltam is ott dolgozni. Sokkal jobban tetszett az embercsempészet amit csináltam, abban volt valami izgalom.

MsIreneAdler 2021.07.21. 21:36:19

@Puerto Prince: pedig tök jól megbújtam a kis excel táblám mögött, cc-ben a levelezésekben...de ennek sajnos vége. Franc. Mindegy, minden projekt véget ér egyszer :), s utána visszasüppedhetek a névtelenségbe. Remélem. Addig is meló van.
Embercsempészet??? De most akkor mi lesz, hogy kirúgták?? Feleséged nem mérges? Akartam még kérdezni valamit, de elfelejtettem :DD....

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.07.22. 14:14:27

@MsIreneAdler: nem, nem mérges, mert látta rajtam, hogy utálok bejárni dolgozni, és nem úgy, ahogy általában, hanem heti szinten basztattak valamivel, ami folyamatában megélve a kapcsolatunk harmóniájának rovására ment. Különösebben nem aggódom munka ügyben, válogathatok igazából. Jelenleg szóba került egy Lloyds-os állás is, mivel eléggé értek a hajókhoz. Továbbá lehet, hogy folytatom a kapitányi tevékenységemet, és áthajózok yachtokat Európából vagy Amerikából Ázsiába. De lehet az is, hogy tartok egy gap yeart a gyerekekkel, akiket nagyon szeretek (nem úgy, mint a kaleta), amit kb. megengedhetünk magunknak anyagilag. Inkább csak az van, mondjuk úgy, hogy szeretek csinálni valamit, meg emberekkel fecsegni. Megbámulni a jóseggű csajokat a melóban, meg ilyesmi. Hajón meg hiányoznak a gyerekek.

Az embercsempészet nekem nagyon bejött, volt benne egy kis izgalom, hogy papír nélkül, más ember hajóján szöktettem meg pár embert Afrikából :) Lehet, hogy egyszer megírom, hogy milyen sztorijaik voltak, egy erősen tizennyolcas karikás posztban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.07.22. 14:59:40

@Peni a Valdes: olyan furcsa, hogy bizonyos kérdésekben igencsak konzervatív, már-már zárkózott nézeteket vallasz. A csoportszexnek van egy nagyon erős felszabadító hatása, ami által sokkal jobban tudod szeretni magadat és a szexualitásodat. Különösen jó, ha a háttér is megfelelő; nem túl tervezett, nem túl természetes, hanem ilyen törzsi mámorban telik. Oda kell visszamenni, a tábortűz mellé és az akörüli tánchoz és éneklésekhez.

Nemrég mondta a tesóm, hogy olvasott ilyenről egy Grecsó könyvben. Azt hiszem az volt a címe, hogy Isten hozott. Na, arról mondta, hogy baszki, ez pont olyan, mint amilyet te is szoktál régen csinálni.

A grupiban nem az a lényeg, hogy ki mit hova tesz be kinek, hanem az átszellemülés, a csoportos önkívület, amire természetes módon kúszik rá a szexualitás.

Hazugság, hogy ilyet csak plázás leárazások tudnak kiváltani. Minden nőben ott lakik egy ördög... csak elő kell hozni. Fontos a ritmus, aminek lassan de biztosan gyorsulnia kell... a hangokkal össze kell hozni a mozgást is. Tehát pl ha valaki vetkőzik, a többieknek tapsolnia vagy a lábukkal dobolni kell, és egyre gyorsabban kiabálni, hogy hey, Hey, HEY, HEY!!!

Közben mindig kell valami veszélyes vagy felkavaró dolog is, ami a közösségek legállatisabb viselkedését hozza ki. Ez volt régen a köztéri kivégzés meg az utcai forradalom. Kizárólag ez a közösségben való feloldódás tud megszabadítani a civilizáció mázától, amire lássuk be, néha szükség van :)

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.07.22. 15:12:39

@Puerto Prince: köszönöm, de nem vennék részt ebben a hujhujban

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.07.22. 17:36:49

@Peni a Valdes: helyes igemódban ez úgy hangzik, hogy: "ha azt hiszed, hogy ez neked nem való, akkor talán neked nem is való".
süti beállítások módosítása