Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yrénke blogja

Yrénke blogja

RedPill női szemmel /1

2020. április 26. - MsIreneAdler

Már többször olvasgattam red pillhez kapcsolódó írásokat. Pusztán kíváncsiságból. 

Gondolom a piros pirula kifejezést nem kell megmagyarázni, főleg a Mátrixból ismerhetjük. De átvitt értelemben használják minden olyan információra, aminek a birtokában gyökeresen megváltozik az ember szemléletmódja egy bizonyos dologgal kapcsolatban. Ebben az esetben a nőkkel kapcsolatban. 

Mivel ez egy eléggé szerteágazó, nem egységes, főleg online létező ismeretanyag, ezért nagyon nehéz megragadni a lényegét. Így, a már magyar nyelven klasszikusnak számító cikksorozat (Bevezetés a piros pirulába 1-9, Férfihang) szerzőjének Wastrelnek a szavait idézném: 

 

"A piros pirula célja a kevésbé szerencsés genetikai vagy szociális adottságokkal megáldott férfiak felzárkóztatása." 

 

Az alap gondolat, hogy a tapasztaltabb férfiak osztják meg élményeiket a nőknél kevésbé sikeres társaikkal, az szerintem nagyon is jó, és nemes gesztus. Például, aki apa és férfi minta nélkül nőtt fel, annak hasznos lehet a nőügyekben jártasabb pasik élményeit, sikereinek és kudarcainak a történetét megismerni. A levont tanulságokból új ismeretekre szert tenni. Az is fontos, ha egy fiatal fiú megtudja, hogy férfivá bizony válni kell, ami pedig munkával jár. Sőt az egyik legfontosabb, amit férfiként megtanulhat, hogy ne pazarolja az erőforrásait azokra teljesen érdemtelen nőkre. 

Na de ha ez egy ilyen szuper dolog, akkor vajon miért szúrja ennyi mindenki szemét? 

Egyrészt, érik jogtalan vádak ezt a kezdeményezést, főként azért mert a nők magukra ismernek ebben az új megvilágításban, és sértőnek találják azt a leleplezést, hogy bizony ők sem ártatlan kis virágszálak, ezért vagdalkoznak. Másrészt viszont, ahol sok elkeseredett, a nőkben csalódott férfi gyűlik össze, ott óhatatlanul felütheti a fejét a nőgyűlölet. Még ha ez a mozgalom nem is erről szól, akaratlanul is összemossák azokkal a követőivel, akik a red pillben nem a saját fejlődésük kulcsát, hanem egy olyan eszközt látnak, amivel majd jól bosszút állnak a nőkön. 

 

És ekkor jöttem rá, hogy muszáj kitennem a cím után, hogy "/1", mert ahogy egyre többet olvasok, annál biztosabb vagyok benne, hogy ezt a témát egy posztban képtelenség kifejteni. Szóval folytatása következik. 

 

Addig is egy rövid videóban az újonnan kitalált blog irányvonalamból, az intim-gasztrobloggerségből adok egy kis ízelítőt...

(nem, isten ments, nyugi, csak vicceltem :D) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yrenkeblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3015642012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2020.04.26. 17:50:15

talán Soma csinálta egyszer hogy a melleivel gyúrta a tésztát... mint intim főzés... ehhh :-(

Na de neked mi a véleménye d a redpill-ről?

Ezt ma olvastam és érdekesen indul:
geiger.blog.hu/2020/04/25/ha_egy_no_571

MsIreneAdler 2020.04.26. 18:28:27

@Lorrh: uh, a Mama Gésa szép nőstény ördög, de elképzelni sem tudom, hogy gyúrt a cicivel. Hát nem tudod, nálam mi az az intim gasztrobloggerség? Ejjjj. Nos először "kipróbálom" ;), (ééérteeed) nyersanyagot, aztán elkészítem. Majd véleményt mondok, hogy melyik formában okozott nagyobb örömet :D
De ez csak poén, Wombival hülyültünk.

Na hát én írtam, és írtam, de rájöttem, hogy egy giga hosszú posztnak így semmi értelme nem lenne (na jó, nem akarok nagyzolni, hogy amúgy meg van :)). Ezért ez csak amolyan bevezetés. Az alap elgondololás jó, ezt írtam is. De vannak azért olyan "tanai", amik finomításra szorulnak.

Ez a poszt rohadt érdekes, ha lesz időm reagálok is rá.

Womb Rаider 2020.04.28. 16:40:20

@MsIreneAdler: " de elképzelni sem tudom, hogy gyúrt a cicivel."

Brrr.. én nem is akarom, már a gondolat is stresszhormonokat szabadít fel bennem. Az a nő egy istencsapása..

Amúgy meg: a pasik már ezt is kitalálták..
www.stylemagazin.hu/hir/Intimitas-Gourmet-Vagyis-Etel-es-szex/22216/stilusiskola/gasztronomia/fesztelen-mindennapok/#
Brrrrrr.... ez egy ilyen fázós nap.

MsIreneAdler 2020.04.28. 22:29:31

@Womb Rаider: egyszer láttam élőben. Egy mozi mosdójában állta el a tükröt, minden kiterjedésében kétszer akkora volt, mint én. Ő az a nő, akiről simán elhinném, hogy szex után letépi a hím fejét és megeszi. De nem is a külseje, hanem az a fura temperamentuma és stílusa az igazán gáz.
Ez a cikk...hát borzalmas...tényleg brrrr. :) De még akkor sem hozza az én ötletem eredetiségét, színvonalát és szexisségét ;) :D

Lorrh 2020.04.29. 08:11:45

@MsIreneAdler: én is láttam élőben, civilben, smink és felturbózás nélkül. Háááát... nem folytatom inkább.
Újabban a férjével együtt sinálnak "népnevelő" illetve helyesebben népostobásító videókat mamagésa és papaszamuráj fedőnévvel. Nekem ez a legnagyobb bajom vele. Terjeszti az ostobaságot.

Womb Rаider 2020.04.29. 08:52:11

@MsIreneAdler: "De még akkor sem hozza az én ötletem eredetiségét, színvonalát és szexisségét ;) "

kellene pl. egy rovat: Minden dildo, ha elég kreatív és bátor vagy! címmel :)

@Lorrh: " Terjeszti az ostobaságot. "
A baj ott kezdődik, hogy az elhintett mag termékeny talajra hullik..

"1972 és 1980 között a hajdúnánási 2-es számú Általános Iskolába járt, majd 1980 és 1984 között a hajdúnánási Kőrösi Csoma Sándor Gimnázium tanulója volt. 1988–tól 1992-ig a Bartók Béla Jazz Konzervatórium ének szakos hallgatója volt. 2005-től 2008-ig a Miskolci Bölcsész Egyesület felnőttképzésén pszichológiai tanulmányokat hallgatott, majd 2009-ben programakreditált képzésen vett részt (személyi és életvezetési tanácsadó (PL-2728)). 2010-ben a Transzperszonális Pszichológia és Légzés Intézetben tanult egy évig. "
Báááázzzz.. a lószar és a veréb szimbiózisa

MsIreneAdler 2020.04.29. 17:11:20

@Lorrh: a férje nekem úgy rémlik, ilyen kis cingár. Rémálmaimban jöjjön elő egy olyan videó, amiben ezek ketten...bár, amilyen mazochista vagyok, lehet belenézek :D Nulla önkritikája van.

@Womb Rаider: ezt már egyszer írtam, ez lenne az alcím :)
Ez a nő mindenhol tanult egy kicsit, de sehol nem végzett....?

Womb Rаider 2020.04.29. 21:12:10

@MsIreneAdler: Paff.. valahogy annyira megtetszett, hogy rögtön azt hittem, hogy én találtam ki :)
A múzsám lettél.. én meg lebuktam a lopott cuccal :)

Soma.. ő az ismeretekre hajtott, nem a papírokra ;)

Lorrh 2020.04.30. 07:10:14

Mai zseniális tanulság:
divany.hu/eletem/2020/04/29/ne-hagyd-abba

Mit akar a nő, amikor azt mondja ne hagyd abba?
Válasz: azt, hogy ne hagyd abba.

Köszönjük meg a mai tanulságot.

Womb Rаider 2020.04.30. 09:29:46

@Lorrh: Amíg lesznek oldalak, véleményvezérek, ahol hirdetik az igét, hogy ha egy nő nemet mond, az valójában igent jelent, addig kell fék és ellensúly :P

De őszintén.. te mazochista vagy, hogy ilyen faszságokat olvasol? Dívány... b+..

Egyébként.. de ez csak a szokásos kukacoskodásom.. a csajszi nem mond teljesen hülyeséget.. a 'jelenség' létezik (emlék, tapasztalat, na...) és én még talán értem is, hogy egyfajta dopping az, amikor beleliheged a pasi fülébe, hogy így, vagy út csinálja és reflexből konvertálja pasi észjáráshoz: aggyunk neki keményen, golyóig, ahogy a csövön kifér.. de neeeeem, ez nem így van.
Tudom, hogy jót akar és a pasik univerzumában a több az jobb.. de van, amikor úgy jó , ahogy van, ráérzett, csak így tovább. Nem tudom, mi a helyes, félreérthetetlen 'utasítás', ami mindenkinél a várt hatást hozza, és nem nyulacskázást, féktelen seggcsapkodást.. talán a 'Csak így tovább!" .. nem tudom. persze összeszokott partnereknél ez nem probléma, de nem mindig van arra idő...

Lorrh 2020.04.30. 10:29:50

@Womb Rаider: az index cimlapja mutatja és ez annyira nevetséges volt hogy rákattintottam. Megvolt a reggeli gyűlölet 2 percem.

Womb Rаider 2020.04.30. 11:20:31

@Lorrh: Nem kell indexet olvasni ;) oszt megspórolod a bétablokkoló árát!

Amúgy meg: Make love, not war!

MsIreneAdler 2020.04.30. 11:42:42

@Lorrh: de azért nem jó, hogy megerősítettek ebben :)? Gondold el, mennyi férfinek lehet ez még hasznos infó, mennyi kapcsolatot változtat meg gyökeresen ez a cikk. Mert eddig, mikor döngetés közben azt mondta az asszony, hogy ne hagyd abba, mindig abbahagyta. Na de most, eszébe jut a divany.hu és mégsem hagyja abba, csak pont úgy csinálja, ahogy eddig. Hihetetlen :D

@Womb Rаider: aha. De ahogy nézem az egyre elborultabb ismeretekre tesz szert, ezek után jön csak az Angyalképző, Fényrezgésauralátó Tanoda :)
Amúgy a szexben a helyes utasítás, így hangzik:
"Jóska, ezúton szeretnélek megkérni, hogy párzó mozgásod intenzitásán és ritmusán legyél szíves nem változtatni úgy hozzávetőlegesen még 43 másodpercig. Hálás köszönettel: Julis"

Valami ilyesmit kell a fülébe súgni asszem :)

Womb Rаider 2020.04.30. 12:50:19

@MsIreneAdler: A lejtőn nincs megállás.. és nehéz eldönteni, hogy mi a rosszabb? Ha hiszi is amit tanul és csinál, vagy ha szimplán felismert egy igényt és azt kielégítve szerez megélhetéséhez pénzt. Mindkét opció elég ijesztő, de amíg embert nem öl vele, addig maguknak hülyék.

Womb Rаider 2020.04.30. 13:30:28

@Lorrh: Mondom én, hogy mazochista vagy :)

Most őszintén.. nem jobb, ha a két szerencsétlen közül legalább a csajnak van némi sütnivalója? Ha most nem vakarja le magáról a kisfiút, később tán sírva is fakad szegény..
"Sokszor figyelmetlen, tapintatlan és mogorva, amiket az elfoglaltságának tudtam be: tett olyan megjegyzést egy testi dolgommal kapcsolatban, ami után már nem tudtam akkor lefeküdni vele, mert betalált és szégyelltem magam miatta."

Fasza :) Ebből is láthatod, hogy két túlkoros gyerekről van szó, nem férfiról és nem nőről...

MsIreneAdler 2020.04.30. 16:41:09

@Womb Rаider: nekem eddig legjobban az tetszett, mikor olyan hirdetést látram, hogy a császármetszés után x idővel újrajátszatják a szülést az anyával és a babával, hogy ne legyen senkinek sem hiányérzete :D. Jó pénzért egy rózsaszirmokkal teli kádban újra "megszülheted" a gyereket... Mert spirituális meg ízé... Ezekben amúgy ezt utálom, hogy bizonytalan emberek gyenge pontjait kihasználva csinálnak lóvét :(

Womb Rаider 2020.04.30. 17:12:06

@MsIreneAdler: És köldökzsinór is van? Mert csak úgy az igazi! Azért lássuk be, még mindig jobb, mint mondjuk eljátszani a császármetszést :)
A párom ott volt az elsőnél.. epidurálban csinálták, magamnál voltam , így szegényben a végén már én tartottam a lelket.

Én azt nem értem, hogy oké, hogy szabaccság, meg izé, de nekem ez a szélhámoskodás nem fér bele, még akkor sem, ha történetesen akár mindkét fél hisz is abban, amit csinálnak. Még akkor sem, ha nincs veszélyben senki fizikálisan.

Deansdale 2020.07.09. 18:35:56

"Na de ha ez egy ilyen szuper dolog, akkor vajon miért szúrja ennyi mindenki szemét?"

A dolog már ott szarul indult, hogy felkeltette a feministák érdeklődését, akik persze egyből ráakasztották a náluk szokásos kaptafát, miszerint ez férfiszervezkedés, tehát kizárólag nőellenes lehet. Ilyen start után kvázi minden mindegy volt, de azért nem segített sokat az sem, hogy a redpill általában eléggé nyersen, nem rosszindulattal, de kendőzetlenül beszél a nőkről és a párkapcsolatokról, ez pedig sok nőnek bökte a szemét. Így aztán máig az van a köztudatban, hogy akik randitanácsokat adnak férfiaknak azok nőgyűlölők, mintha ebben lenne bármiféle logika vagy értelem.

Ja, meg ott van az a gond is, hogy az RP szembemegy a Disney-világlátással, miszerint a szexuális vonzalom/vonzóság véletlen- ill. sorsszerű, megtanulhatatlan és fejleszthetetlen, de úgyis mindenkinek eljön majd a "nagy igazi", szóval csak várni kell... Hát ezt telibeszarja az RP mentalitás, és ez megintcsak sok embernek nem tetszik.

Womb Rаider 2020.07.09. 19:28:31

@Deansdale: Nem vagytok ti picit paranoidok?

" miszerint ez férfiszervezkedés, tehát kizárólag nőellenes lehet."
Hááát.. olvasgatva az egyik RP Püspök közlönyét, ahol csak úgy röpködnek a ribancok, meg feminácik, nehéz pacifistának látni a mozgalmat.. ha szabad így mondani..

Deansdale 2020.07.09. 19:35:05

@Womb Rаider: Mármint kik és miért? Amit írtam a legegyszerűbb tényközlés volt.

Aha, és ha valami nő a blogján azt írja, hogy a mai férfiak gyökerek, vagy hogy egy köcsög pasi azt hitte egy italmeghívás már dugást ér, vagy hogy valami ótvar faszi beszólt neki, akkor ő féfigyűlölő? Nincs itt véletlenül valami kettős mérce?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.09. 21:43:18

@Womb Rаider: „ahol csak úgy röpködnek a ribancok, meg feminácik, nehéz pacifistának látni a mozgalmat”

Ha nem lennél mindkettő, akkor nem is vennéd magadra. Érdekes módon, a normális nőket ez nem szokta zavarni.

Womb Rаider 2020.07.10. 08:40:08

@The Cortez: Rémesen egyszerű szerkezet vagy, egyszerű gondolatokkal, ostoba következtetésekkel. Te egy kupac kutyaszar vagy , az internet hulladéka, már miért ne zavarna az embert a bűz, amit árasztasz.
Terjeszted a kórságot, hülyíted a nálad is nagyobb gyökereket, csak pusztítani vagy képes, de mit építettél? Mutasd már meg!

Womb Rаider 2020.07.10. 08:41:02

@Deansdale: "Aha, és ha valami nő a blogján azt írja, hogy a mai férfiak gyökerek, vagy hogy egy köcsög pasi azt hitte egy italmeghívás már dugást ér, vagy hogy valami ótvar faszi beszólt neki, akkor ő féfigyűlölő? Nincs itt véletlenül valami kettős mérce? "

Ezt most nem tudom dekódolni... szerintem elbeszélünk egymás mellett..

Lorrh 2020.07.10. 11:01:38

@Womb Rаider: erre mindjárt megkapod tőle válasznak hogy "te is pusztítasz bebebeee"

Lorrh 2020.07.10. 11:03:27

@Womb Rаider: azt jelenti, hogy ha egy férfi a blogján a nőket kritizálja akkor rásütik a nőgyűlölő cimkát. Fordítva, ha egy nő kritizálja a pasikat akkor az úgy rendben van, mert hát hisz tényleg gyökerek a férfiak - a femcsik szerint. Ez a kettős mérce.
Süssék már rá a női blogokra hogy férfigyűlölő és akkor egálban vannak.

Womb Rаider 2020.07.10. 12:16:07

@Lorrh: Na, most ezzel megint csak annyi a gondom, mint a "független sajtó" témával két házzal odébb..

Nem szoktam "femcsi" oldalakat (ha jól ítélem meg) olvasgatni.. Így az ott zajló férfigyűlölésekről sem tudok 'ojjektív' véleményt megfogalmazni.. mondjuk késztetést sem érzek..

A 'pasis' oldalakon ellenberger , legalábbis amikkel volt szerencsém ismerettséget kötni, nos azoknál tényleg nem lehet azzal vádolni a hangadókat, hogy egyoldalú és csakis negatív véleményeket fogalmaznának meg a nőket illetően.
Szoktak olyanokat írni, hogy (és azért ez mi más, ha nem a csodálat kifejeződése) Kúrnám! Kormolnám a púzóját! Túrnám a farát, mint disznó a darát... ez utóbbi annyira költői..
Hát vágyhat ennél többre nő? Ugye, hogy nem? Érhet el ennél többet egy nő? Pfff... milyen kérdés ez már.

Én a magam kis femináci buborékomban arra jutottam, hogy torz a kép, amit a nemek viszonyáról, a valóságról látunk. Egyszerűen csak azért, mert a szélsőséges megnyilvánulások mindig jobban megragadják a figyelmet, egyrészt a hangerő, az aránytalanul eltúlzott jelenlét miatt, másrészt mert jól be vannak kalibrálva, hogy átvigyék elsőre az ingerküszöböt. kellően provokatívak, reakciókat szülnek, eszkalálódik, megfut a diskurzus.. és már el is terelte a figyelmet a valóságról... amikor a szegény elnyomott férfiak szinte sírva könyörögnek elnyomójuknak, hogy csatolja fel a strapont.. vagy végre guggoljon az arcukra..
A színpadon, az arénában, a fórumon zajlik a harc, de a színfalak mögött kezesbárány sokuk.. és igényli a kemény kezű nő törődését, az elnyomást, az alárendeltséget.. de az arcot még őrzik , a külvilágnak erről nem kell tudni.

Deansdale 2020.07.10. 13:15:13

@Womb Rаider: Hát ha valamiféle nőellenességet látunk abba, ha egy férfi ribancozik, akkor ugyanúgy férfiellenesség ha egy nő mondja a férfiakra, hogy disznók, nem? Legyünk következetesek. Ha úgy vesszük, hogy a nők részéről a "mocskos pasik"-ozás ártatlan dolog, akkor a férfiaknak is nézzük el ezt.

Szerintem a redpillben nincs semmi nőellenes, csak nyersen fogalmaz a realitásokról. Az más tészta, hogy az évezredes nőimádathoz képest a nők a sima realizmust már durva támadásnak érzékelik, a feministák pedig még fel is fújják a bolhát elefánttá.

Deansdale 2020.07.10. 13:18:13

@Womb Rаider: Ja, a mondandóm az épelméjű többségre vonatkozik, természetesen vannak hülyék, akik otthon arra maszturbálnak hogy minden nőt lek*rváznak és ettől ők mekkora májerek, de szerintem ez nem jellemzi a redpill egészét.

Womb Rаider 2020.07.10. 13:32:45

@Deansdale: "Szerintem a redpillben nincs semmi nőellenes, csak nyersen fogalmaz a realitásokról."

Majd igyekszem jobban elmélyülni a témában, hogy megalapozotta(bba)n tudjak véleményt formálni..
Ám így első blikkre nem tűnik könnyű feladatnak, nehéz elválasztani az ocsút a búzától..

Azt elismerem, nem nagyon vannak eszközeitek ahhoz, hogy önmagatok megtisztuljatok a nem kívánt , ám az összképet meglehetősen rontó alakoktól és az ő elég agresszíven, hangosan kommunikált véleményüktől (mondjuk azt sem tudom, volt-e valaha ilyen igény belülről.. sőt, továbbmenve, azt sem tudom, hogy valójában szükség van-e erre. ) Engem zavar.. taszít és felbosszant. Mert kontraproduktívnak, öngerjesztőnek , problémák melegágyának gondolom.

Azt sem vontam soha kétségbe, hogy szélsőségesek és idióták 'ezen' az oldalon is akadnak, nem kis számban és sajnos rengetegen próbálnak felkapaszkodni a feminizmus tutajára, néha sejthetően negatív indíttatásból..

Ezzel együtt én úgy érzem, hogy kissé rózsaszínben látjátok a múltat, a nők helyzetét a múltban.. de ez lehet pusztán az elfoglalt megfigyelési pozícióból fakadó torzítás is ;)

Deansdale 2020.07.10. 13:57:47

@Womb Rаider: "nehéz elválasztani az ocsút a búzától"

Ezt bármikor készségesen aláírom. Sok mocsok rakódott a valódi ismeretanyagra, ez nyilvánvaló probléma.

"Engem zavar.. taszít és felbosszant. Mert kontraproduktívnak, öngerjesztőnek , problémák melegágyának gondolom."

Jogos.

Aki csak nőzni akar annak egyébként sokkal érdemesebb a klasszikus PUA anyagokat nézni, mint a redpillt, ez utóbbi sokkal inkább eltorzította a cinizmus. A PUA lényegretörőbb és egyszerűbb, mint egy kézikönyv az autószereléshez, nincs mögé erőszakolva egy olyan filozófia, amit többen értenek *félre*, mint *meg*.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 14:30:30

@Womb Rаider: „Te egy kupac kutyaszar vagy , az internet hulladéka”

Legalább 1 napig ne projektálj!

„Terjeszted a kórságot, hülyíted a nálad is nagyobb gyökereket, csak pusztítani vagy képes”

Itt is...

„de mit építettél? Mutasd már meg! ”

Kérdezi ezt az, aki még egy blogot sem volt képes összehozni magának. Arra nincs ideje a végtelen mennyiségű szabadidejéből, de másokét tönkrebaszni, meg egész nap trollkodni, ahhoz már igen :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 14:33:26

@Womb Rаider: „Szoktak olyanokat írni, hogy (és azért ez mi más, ha nem a csodálat kifejeződése) Kúrnám! Kormolnám a púzóját! Túrnám a farát, mint disznó a darát... ez utóbbi annyira költői..
Hát vágyhat ennél többre nő? Ugye, hogy nem? Érhet el ennél többet egy nő? Pfff... milyen kérdés ez már.”

Hatalmas képmutatás ezen megsértődnöd.

„A színpadon, az arénában, a fórumon zajlik a harc, de a színfalak mögött kezesbárány sokuk.. és igényli a kemény kezű nő törődését, az elnyomást, az alárendeltséget.. de az arcot még őrzik , a külvilágnak erről nem kell tudni. ”

Mondtam már párszor, hogy ne a palidból indulj ki!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 14:36:23

@Deansdale: „nincs mögé erőszakolva egy olyan filozófia, amit többen értenek *félre*, mint *meg*. ”

A Red Pillt, de az egész antifeminizmust is pont te érted meg magyarázod félre már évek óta.

Lorrh 2020.07.10. 14:40:05

@The Cortez: elhúzhatnál már a szemétdombodra innen te ostoba troll. Csak a rombolásra vagy képes. Meg másokra mutogatni hogy ők rombolnak. Monomániás idióta, dugulj már el.

Deansdale 2020.07.10. 14:51:42

@The Cortez: Barátom, én már akkor két nyelven írtam cikkeket ezekről amikor te még a pelenkádba rondítottál, szóval légy oly kedves ne akarj ezeken a területeken kioktatni. Biztosan van olyan dolog amihez jobban értesz mint én, de ezek speciel pont nem azok.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 15:18:23

@Lorrh: „elhúzhatnál már a szemétdombodra”

Te húzhatnál el dolgozni végre!

„te ostoba troll”

Te ugatsz? :D

„Csak a rombolásra vagy képes”

Megengedte a gazdinőd, hogy utánozzad?

„Meg másokra mutogatni hogy ők rombolnak”

Megint az pofázik, aki még egy blog létrehozásához is fogyatékos. Csinálj inkább magadnak egy ”szemétdombot”, aztán ott annyit trollkodhatsz amennyit akarsz, meg azokat olvashatod akiket akarsz.

„dugulj már el.”

Ki az anyád szólt hozzád?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 15:22:56

@Deansdale: „Barátom, én már akkor két nyelven írtam cikkeket ezekről amikor te még a pelenkádba rondítottál”

Hát hogyne :) Főleg, hogy te is csak pár éve vagy aktív. Azt mindig elismertem, hogy - részben - te futtattad fel a Férfihangot, talán még az antifeminizmust is te hoztad be az országba, de aztán mégis te gyaláztad meg mindkettőt.

Womb Rаider 2020.07.10. 15:23:31

@The Cortez: 'Hatalmas képmutatás ezen megsértődnöd.'

jajj.. öcsi... megint belepofáztál, de láthatóan nem értetted.

De akkor nézzük azon a síkon, amit talán valamennyire belátsz..
Ha te férfi lennél, mennyire éreznéd lealacsonyítónak, ha pusztán a nemiszerveddel azonosítanának? Ha csak egy faszt látnának, faszra gondolnának, ha te kerülnél szóba?Ha létezésed értelmét pusztán szexuális használati értéked mentén határoznák meg?

Gondolkodj, de válaszolnod tulajdonképpen nem fontos.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 15:29:07

@Womb Rаider: Úgy kérdezed, mintha te nem ezt csinálnád.
Ha 2 lábon járó nemi szerv vagy, akkor ne sértődj meg azon, mások is annak látnak. Ennyi.

Womb Rаider 2020.07.10. 16:17:17

@The Cortez: teljesen indifferens, hogy én milyen vagyok VALÓJÁBAN..még az is, hogy te milyennek igyekszel láttatni engem, mert itt nem WR nőemberről volt szó, hanem en bloc nőkről.
Ha nem tudsz elvonatkoztatni, az a te bajod. Buta vagy, beszűkült és ezt érzed is.. képtelen vagy feldolgozni ez frusztrál is dühöt gerjeszt. Ezért támadsz. Amivel még nagyobb hülyét csinálsz magadból :) Hajrá!

MsIreneAdler 2020.07.10. 16:38:25

@Deansdale:
@The Cortez:

Csak, hogy tudjátok, kívülállóként semmi különbséget nem látok a kettőtök narratívája között, persze ezt csak amolyan felületes megfigyelőként mondom. Így az itteni vitátok, amolyan értelmetlen, kinek nagyobb a kukija csetepaténak tűnik. Ne értsetek félre, amíg nem nagyon durvultok, én jól szórakozom, és kíváncsian várom a végeredményt :D. Ha lesz.

Deansdale 2020.07.10. 16:44:02

@The Cortez: deansdale.wordpress.com/2010/07/
Mondjuk igaz, ez csak 2010, de előtte évekig olvasgattam a témában, mielőtt úgy éreztem van jogom bele is szólni. Angolul...

A magyar blogjaim közül a régiek már eltűntek, már a szolgáltatók sem mind léteznek, freeblog meg ilyenek... Bah, nosztalgia. A mostani bloghu-s darab 2011-ben kezdődik egy az előző blogomról átemelt cikkel. deansdale.blog.hu/2011/w10

A Férfihangnak én írtam a nyitócikkét szintén 2011-ben, akkor ugye Alter már úgy keresett meg, mint ismert antifeminista arcot.
www.ferfihang.hu/2011/10/20/ferfihang/

A redstyle mióta is üzemel? Én gyakorlatilag már visszavonultam az igazi aktív írástól mikor te elkezdted.

Elég volt a faszméregetésből, vagy folytassuk?

Deansdale 2020.07.10. 16:45:05

@MsIreneAdler: "Csak, hogy tudjátok, kívülállóként semmi különbséget nem látok a kettőtök narratívája között, persze ezt csak amolyan felületes megfigyelőként mondom."

Hát az igen durva felületesség, ami minket ugyanolyannak lát... Ennél többet vártam tőled :)

Deansdale 2020.07.10. 16:47:18

@MsIreneAdler: Amúgy egy kicsit szar ez a blogsablon abban a tekintetben, hogy a linkek nem különülnek el a sima szövegtől.

Womb Rаider 2020.07.10. 16:50:56

@Deansdale: jajj már.. Cotez ez bunkóval hadonászó troglodita, te meg repülőgép hordozóval felvonuló ellentengernagy.. de mindketten laposföld-hívők.. ez itt a gond.

MsIreneAdler 2020.07.10. 17:06:02

@Deansdale: túlbecsültél. Azt sem tudom melyik a jobb meg a bal kezem (amúgy ez halál komolyan így van), miből gondolod, hogy átlátom a férfi lelkek bonyolult ösvényeit :)?
A vak is látja, hogy egy tőről fakadtok egyébként, biztos vagyok benne, hogy több közös gondolatotok van, mint nekem meg neked. Eddig :D. Szóval lehet túloztam kicsit, hogy semmi különbség nincs a mondandóitok között, ezt most javítanám: nem sok.

Deansdale 2020.07.10. 17:18:45

@Womb Rаider: Nem én hiszek olyan hülyeségekben, hogy a férfiak összeültek és megbeszélték, hogy el fogják nyomni a saját szeretteiket, úgy hogy ebből semmi hasznuk nem származik. és ennek megvalósítására azt a metódust választották, hogy elvégeznek minden nehéz és veszélyes munkát, miközben a nők a háztartást vezetik kényelemben és biztonságban...

Laposföld, mi?

A feminizmus minden idők leghülyébb konteója, esküszöm még a laposföldnél is hülyébb.

Womb Rаider 2020.07.10. 17:34:33

@Deansdale: "hogy a férfiak összeültek és megbeszélték, hogy el fogják nyomni a saját szeretteiket,"

Nem , nem hiszem én sem, hogy ez így zajlott.. Hanem így alakult, a nők másodrangúak voltak, a véleményük nem számított, túlnyomó többségük semmiféle polgári értelemben vett joggal nem rendelkezett.. az araboknál ez odáig terjedt, (szerintem amúgy bizonyos indiai kasztoknál is, jelenleg is..) hogy konstans gyámság alatt élnek, döntéseiket férfiak (végső esetben a fiú tetvérük, vagy a legközelebbi férfi rokonuk..esetleg a közösség vezetője) jóváhagyása ellenjegyzi. Az életük férfiak jóindulatára van hagyva. MA IS.
hála az égnek, a világ egy szegletében azért ezen már túl vagyunk.. csak az is elgondolkodtató, hogy valahogy azon kultúrák fennhatósága alatt élők kezdik túlszaporodni a 'felvilágosultakat' ahol meglehetősen konzervatívan viszonyulnak ezen kérdésekhez. Szép Új Világ.

"minden nehéz és veszélyes munkát, miközben a nők a háztartást vezetik kényelemben és biztonságban..."
:))) Vicces csóka vagy te.. huncut... kár, hogy a nők elég jelentős része a háztartás és gyereknevelés mellett bezony munkába is jár, ha meg a drága ember elmenekül az elnyomatás, a női zsarnokság elől, úgy végképp minden a nyakába szakad.
mellesleg, az intenzív gépesítésnek , robotizációnak, automatizálásnak, távvezérlésnek hála mára már egyre kevesebb a hely, ahol nem tudja bármelyik pillanatban felváltani férfi kollégáját egy nő.
Visszafelé ez nem feltétlenül működik.. már úgy értem, hogy tipikusan női munkakörökbe több okra visszavezethetően nem jellemző, hogy férfiak jelennének meg.

Lorrh 2020.07.10. 17:46:13

@Womb Rаider: Azt azért vedd figyelembe, hogy a női munkák, mint az ápolás, gondoskodás, azok nem férfias tulajdonságok. És persze skandinávoknál vannak óvó bácsik, de ezek a példányok nem nedvesítik meg a nők bugyiját, ugyebár.

Szóval szar duma ez a nagy egyenlősdi, te is csak gondolkodás nélkül dobálózol itt vele, hogy fenntartsd azt a vitát, aminek szerintem te sem látod értelmét.

Nem vagyunk/lehetünk egyenlőek, maximum egyenjogúak.

Ja, és ez a férfiak en bloc elnyomják a nőket en bloc ez is nagoyn szar duma és emberiség évszázadaiban a túlélésért vívott harc nem a nők és férfiak között, hanem a családok és a természet meg külvilág ellen folyt. Ez teljesen XX. század, hogy most bejött a képbe a két nem közti háború és gyűlölködés szítása, amit most te is leművelsz itt.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 17:49:57

@Womb Rаider: „tipikusan női munkakörökbe több okra visszavezethetően nem jellemző, hogy férfiak jelennének meg.”

Mert megvádolnák, megrágalmaznák őket.

Womb Rаider 2020.07.10. 18:02:19

@Lorrh: ha valahol 'egyenlőséget' követeltem volna, azt javítsd, lehet figyelmetlen voltam, én soha nem hittem, hogy Döbrösi Laura két vállra fektetheti Hulk Hogan-t..

Én mindig az egyenlő jogokat tartottam fontosnak. Nem akarok én szakállat, meg napi borotválkozást, elvagyok az ülve pisiléssel is.. de legalábbis leguggolok.

" Ez teljesen XX. század, hogy most bejött a képbe a két nem közti háború és gyűlölködés szítása, amit most te is leművelsz itt. "
Próbáljunk már kilépni a provinciális korlátaink közül.. a probléma globálisan nem megoldott, hullámzó előre és visszalépések vannak.

"Azt azért vedd figyelembe, hogy a női munkák, mint az ápolás, gondoskodás, azok nem férfias tulajdonságok. "
Naná.. miként a vágathajtás csákánnyal sem tipikus nőknek kitalált meló.. de azt lehetne, hogy mindkettőt társadalmi hasznossága mentén tekintsük egyenrangúnak? Na, milyen nagyvonalú vagyok? Persze, ha ápoló robotok lesznek, megy strandszatyorban születik a jövő nemzedéke, akkor újratárgyaljuk.. meg akkor is, ha robotok fognak csákányozni Dorogon ;)

"és emberiség évszázadaiban a túlélésért vívott harc nem a nők és férfiak között, hanem a családok és a természet meg külvilág ellen folyt."
Mely harcból a nők is rendesen kivették a részüket, sokszor erejük határán.. fogat összeszorítva.. ám végül még azért is meg kellett küzdeniük, hogy egyáltalán igazolhassák, a koponyájukban egy ugyanúgy funkcionáló agy van, mint a férfiakéban..és azért is meg kellett küzdeniük, hogy a jövőjükről is megkérdezzék néha a véleményüket. Így volt, vagy nem?
Ne maszatoljunk. A nőktől nem vették el a jogaikat, ez igaz.. csak az elmúlt század során úgy kellett azt kicsavarni a férfiak kezéből.
Én egyáltalán nem szítom a gyűlöletet... sehol nem olvashatod tőlem, hogy bosszúért lihegnék, vagy arra buzdítanék másokat. Mint írtam, IRL a saját hatósugaramon belül arra törekszem, hogy a nők ne legyenek megkülönböztetve.. (több ok miatt is..mint mondtam, én emberekben gondolkodom..)

Womb Rаider 2020.07.10. 18:05:55

@The Cortez: nem emiatt, hanem mert pszichikailag nem bírnák a terhelést (most nem a cukker Mókamikikre gondolok, hanem mondjuk egy hospice területen dolgozó nővérre..
(Másfelől.. sajnos az is tény, hogy a pedofília genderspecifikusnak tekinthető, nők egészen elenyésző számban lelhetők fel közöttük.. 98-99%-uk férfiként jött világra. De ez most érdektelen)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 18:28:27

@Womb Rаider: Pont, hogy jobban bírnák.
Na látod, pedofília. Mondtam, hogy hamisan vádolnák őket.

„nők egészen elenyésző számban lelhetők fel közöttük.”

A pedofil nőket felmenti a társadalom.

Womb Rаider 2020.07.10. 18:37:19

@The Cortez: "A pedofil nőket felmenti a társadalom. "

Hoznál példát, vagy ez is az egyik kinyilatkoztatásod, a sok közül?
Én amennyire tudom, a kiskorú (de egyértelműen ivarérett) fiúkkal való konszenzusos (naná.. miként erőszakolna meg egy negyvenöt kilós kémia tanárnő egy 110 kilós amerikai focista srácot..) szex eredményeként sittre kerültek már nők az Egyesült Államokban.. de őszintén szólva, nem követem annyira figyelemmel a témát, csak a statisztikát láttam mostanában..

"Na látod, pedofília. Mondtam, hogy hamisan vádolnák őket."
Kiket vádoltak hamisan pedofíliával? Tudsz ellenőrizhető sztorit? Én egyet állítottam: több férfi számára veszélyes kísértés lenne.. ha érted a különbséget..

Womb Rаider 2020.07.10. 18:39:01

@The Cortez: "Pont, hogy jobban bírnák."
Nem, sajnos megint nincs igazad..nézz utána, dolgozz meg a tudásért.
(vagy, mutass az állításomat cáfoló írást..hama-hama.. mert mennem kell lassan és nem szeretnék napokig kétségek közt őrlődni.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 21:43:13

@Womb Rаider: Erre is példa kell neked? Én egyértelműen a pedofil tanárokra gondoltam. Elég csak a témába vágó kommenteket olvasgatni.

„ szex eredményeként sittre kerültek már nők az Egyesült Államokban”

Attól a társadalom még felmenti őket.

„Kiket vádoltak hamisan pedofíliával? ”

Bárkit vádolhatnak azzal bármikor. Az óvodában dolgozó nők számára is veszélyes kísértés lenne egy férfi kollega, akit bármikor be lehet mocskolni.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.10. 21:44:24

@Womb Rаider: Te linkelj valamit, te jelentetted ki a faszságot!

Womb Rаider 2020.07.14. 10:57:15

@The Cortez:
nepszava.hu/3019032_jobban-tanulnak-magasabb-a-vegzettseguk-megis-rosszabbul-keresnek-a-nok
qubit.hu/2019/12/09/a-nok-azert-sem-keresnek-annyit-mint-a-ferfiak-mert-nem-mernek-magasabb-fizetest-kerni
www.profession.hu/cikk/amit-a-ferfiak-tanulhatnak-a-noktol
hvg.hu/elet/20181120_Ennyit_a_gyengebbik_nemrol_a_ferfiak_semmivel_sem_szivosabbak_a_noknel

És még számtalan példát lehet hozni arra, hogy a férfiak és a nők az élet különböző területen bezony nem egy szinten teljesítenek és a kor változó követelményeivel összevetésben az is lehet, hogy a férfiak dominálta területek visszaszorulnak.. ja.. és az ösztrogénne hála a női szervezet stressztűrése felette van átlagosan a férfiakénak, ezzel összefüggésben a férfiak élettartama rövidebb is :) Mi érdekel még, bucikám?

"Az óvodában dolgozó nők számára is veszélyes kísértés lenne egy férfi kollega, akit bármikor be lehet mocskolni."
Szamárság. Szimpla rosszindulatú feltételezés.. mondhatnók: ki mint él, úgy ítél!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.14. 12:56:53

@Womb Rаider: Már megint ezek a hulladék, nősajnáltató, femináci faszságok?

„És még számtalan példát lehet hozni arra, hogy a férfiak és a nők az élet különböző területen bezony nem egy szinten teljesítenek”

Itt sem voltak példák.

„a kor változó követelményeivel összevetésben az is lehet, hogy a férfiak dominálta területek visszaszorulnak”

Csak a feminista álmaidban :)

„és az ösztrogénne hála a női szervezet stressztűrése felette van átlagosan a férfiakénak”

Mégsem tűrik a stresszt.

„ ezzel összefüggésben a férfiak élettartama rövidebb is :)”

Nem csak ezzel áll összefüggésben. Nem kéne az alacsony ösztrogénszintre kenni a női provokációt :)

„ Szimpla rosszindulatú feltételezés”

Az, amit a férfiakról írtál.

„mondhatnók: ki mint él, úgy ítél”

Nem, de a te esetedben lehet, hogy igen, ami azt jelenti, hogy még szarabb ember vagy, mint amilyennek eddig tűntél :D

Womb Rаider 2020.07.14. 13:53:12

@The Cortez: "Mégsem tűrik a stresszt."
Ha te mondod.. meg sem merlek kérni, hogy az állításod valami forrással erősítsd meg.. hiszen te kimondtad, innentől vita nincs!

"Nem, de a te esetedben lehet, hogy igen"
Naná.. :)))) Jól kivágtad magad, le a kalappal :)

"Itt sem voltak példák."
Elmész te a bánatba, kishaver. Ha nem mered megnyitni a linkeket, mert félsz tőlük, mint az ördög a tömjénfüsthöz, akkor mihez kezdjek veled?

Azért tovább kísérletezek, de jelzem, az nem válasz, hogy ez egy femináci hazugság. Próbálj már kicsit érvelni, ahogy értelmes emberektől az elvárható..

eduline.hu/felnottkepzes/Lekoroztek_a_nok_a_ferfiakat_jobban_teljesi_M8LV3Q
www.origo.hu/tudomany/20160524-kognitiv-pszichologia-nemek-szexizmus-tesztoszteron-diszkriminacio-sztereotipia-tradicio.html

"Nem csak ezzel áll összefüggésben. Nem kéne az alacsony ösztrogénszintre kenni a női provokációt :)"
Hanem? Mit kenek mire??? Te megint mit zagyválsz itt?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.14. 22:28:02

@Womb Rаider: Mikor dugod fel a végbeledbe a forrásaidat? Ehhez elég csak ismerni őket, de persze van, aki tűri.

Mi lenne, ha egyszer nem libsi-femináci oldalakra hivatkoznál? Orbán apád mit szólna, ha látná, hogy ilyeneket olvasgatsz meg linkelgetsz?

„Hanem? Mit kenek mire??? Te megint mit zagyválsz itt?”

A hozzád hasonlók primitív viselkedéséről van szó, ami a sírba teszi a férfiakat.

„Jól kivágtad magad, le a kalappal :)”

Itt csak te próbálod kivágni magadat :)

Womb Rаider 2020.07.15. 13:03:25

@The Cortez: Bogyókám, lássuk már a te forrásaidat. Mert te soha senkiért nem fogadod el, ha ellentmond a narratívádnak, hát úgy illenék, hogy valamiféle forrást, vagy proofot tolnál. Mert így üres handabanda, amit előadsz.
Szánalmas nézni a vergődésed, hogy a saját álláspontodat sem vagy képes megvédeni, csak a rekurzív önmagadra hivatkozós balfék duma megy.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.15. 22:54:51

@Womb Rаider: Te sem toltál semmit, csak libsi oldalak süketeléseit.
A fő kérdésre természetesen nem válaszoltál? Mit szólna mindehhez Orbán apád? Szerinted hogy esne neki?

Womb Rаider 2020.07.16. 08:41:45

@The Cortez: Ennyit tudsz... :)))) Butább vagy még annál is, mint amilyennek gondoltalak.
Vitaképtelen kocsmai hőbörgő :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.16. 12:47:29

@Womb Rаider: Írja az, aki zavarba jön a Vezír emlegetésétől. Továbbra is várom a választ!

Womb Rаider 2020.07.16. 14:49:21

@The Cortez: Képzelődsz, kispajtás, a saját gondolatai vetíted..

Ja.. és majd csak sorban.. eddig te lógsz valami értékelhető forrással, az agyament hülyeségeid alátámasztó független forrással.
Úgyhogy várj nyugodtan, időd mint a tenger, se kutyád, se macskád.. Babettád azért van?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.16. 22:34:56

@Womb Rаider: Nem írtam egy agyament hülyeséget sem, így nem lógok semmivel.
Mi van, ha Orbán apádról kérdeznek, akkor elviszi a cica a nyelved? Mit szólna, az itteni produkciódhoz?

„ független forrással”

Te mennyit is küldtél? A libsi-femi oldalak nem számítanak függetlennek.

„időd mint a tenger”

Én nem lógok egész nap a neten. Valaki más trollkodik egész nap a férje pénzén, meg a társadalmon is. Már kértelek párszor, hogy fejezd be a projektálást :)

„ se kutyád, se macskád”

Újabb rágalmazás, szokás szerint bizonyítékok nélkül. Neked van férjed, de leszar téged nagy ívben, és fiaid is, akik érthetőd módon jó messziről kerülnek. Mindezt alátámasztja a neten való, egész napos rombolásod.

Womb Rаider 2020.07.17. 11:24:24

@The Cortez: "Mi van, ha Orbán apádról kérdeznek, akkor elviszi a cica a nyelved? "

Nem tudom, honnan az infó, de nincs rokonsági kapcsolat köztem és Orbán között. Ha átvitt értelemben gondoltad ezt az 'apád' nexust, úgy megnyugtatlak, a te sorsodra és életedre messze meghatározóbbak az ő döntései, mint az enyémre, így ebben az értelemben messze jobban apád ő neked, mint nekem. Bár téged még ő is szégyelne :)

"Te mennyit is küldtél? A libsi-femi oldalak nem számítanak függetlennek."
Felét el sem olvastad, vagy semmit sem értettél abból, ami le volt írva. Az az értelmi képességeidet mutatja (illetve a súlyos hiányosságaid) hogy semmit sem vagy képes érdemi érveléssel cáfolni, semmivel nem mersz nyílt sisakkal vitába szállni, csak pökhedi paraszt stílusodhoz híven mindent félrelöksz azzal, hogy az femináci oldal. Buta segg vagy, és elfutsz a konfrontáció elől, mert érzed, hogy nincsenek valós eszközeid és érveid a véleményed megvédésére.
Ott, azokon a 'femináci' oldalakon nem ritkán magasan képzett, a tudományos területen jegyzett, elismert emberek írják le véleményüket, következtéseiket, állításaikat. Logikus rendbe szedve adatokat, megfelelő metodikával feldolgozva azokat. Ezeket kéne neked a szűkös értelmi képességeid gödréből kikandikálva cáfolni, bebizonyítani a tárgyi tévedéseket, vagy a hibás következtetésekhez vezető logikai hibákra rámutatni. Te pontosan tudod, hogy erre nem vagy képes, se képzettséged, se intelligenciád nincs ilyesmihez. Így egyetlen út maradt: tele tüdőből üvölteni, hogy téged a femináci hazugságok nem érdekelnek.
lehet így is, a veled egy szinten mozgó troglodiktákat lehet ezzel hülyíteni.. de mindez újabb és újabb bizonyítéka annak, hogy egyszerű, buta ember vagy, aki ez ebből következő kudarcait és annak következényeit megpróbálja kivetíteni a nőkre, meg persze mindenki másra, aki lenéz rá :)

Neked ezek maradnak, a hazugságaid, a másik rágalmazása, ócsárlása:
" Neked van férjed, de leszar téged nagy ívben, és fiaid is, akik érthetőd módon jó messziről kerülnek. Mindezt alátámasztja a neten való, egész napos rombolásod. "
Belső ellentmondások vannak a mondókádban, de magad észre sem veszed, plusz egy kis feltételezés, a fiaim kapcsán, és végül a valóságérzékelés totális defektje:
"Egész napos rombolás"
Abszurd, képtelen , végletesen túlzó állítás, mert a dühöd teljesen elveszi az ítélő képességed. Éjnek évadján kucorogsz a géped előtt, és ontod a hazugságaid ezen a nickeden.. és te beszélsz arról, hogy a másik mennyi időt tölt a neten.. s te beszélsz rombolásról. Lúzer

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.17. 13:14:52

@Womb Rаider: „a te sorsodra és életedre messze meghatározóbbak az ő döntései, mint az enyémre”

Én nem vagyok az online seggnyalója, úgyhogy lehet.

„Bár téged még ő is szégyelne :)”

Mondod ezt a férfigyűlölő feminista propagandáddal, a swinger kurva életmódoddal, na meg a femi-libsi oldalak olvasgatásával, linkelgetésével.

„hogy az femináci oldal”

Mert az is. Orbán mit szólna, hogy ilyeneket terjesztesz?

„Ott, azokon a 'femináci' oldalakon nem ritkán magasan képzett, a tudományos területen jegyzett, elismert emberek írják le véleményüket, következtéseiket, állításaikat. Logikus rendbe szedve adatokat, megfelelő metodikával feldolgozva azokat”

Hát persze :D Ezeket Orbánéknak is elmondod, amikor ezek ellen lázadoznak?

„de mindez újabb és újabb bizonyítéka annak, hogy egyszerű, buta ember vagy, aki ez ebből következő kudarcait és annak következényeit megpróbálja kivetíteni a nőkre, meg persze mindenki másra, aki lenéz rá :)”

Újabb egybites értelmezés egy agyhalott femnáci trolltól :)

„Neked ezek maradnak, a hazugságaid, a másik rágalmazása, ócsárlása”

Ne nézd meg már magadat annyiszor a tükörben!

„Éjnek évadján kucorogsz a géped előtt, és ontod a hazugságaid ezen a nickeden.. és te beszélsz arról, hogy a másik mennyi időt tölt a neten.. s te beszélsz rombolásról.”

Te meg egész nap. Valakinek csak akkor van rá ideje, mert nem lopja a napot, s nem élősködik más pénzén. Én nem is rombolok.

Womb Rаider 2020.07.17. 13:25:01

@The Cortez: "Te meg egész nap. Valakinek csak akkor van rá ideje, mert nem lopja a napot, s nem élősködik más pénzén. Én nem is rombolok. "

Sajnálom, hogy egy szűk kis világban élsz és egy szívószálon át nézed azt..és nem, nem érted.

Légy nyugodt, sosem volt szükségem arra, hogy máson élősködjek, bármennyire is megfejthetetlen titok számodra, hogy ez miként lehetséges. Az, hogy te mit képzelsz és mit nem tudsz elképzelni, többet mesél rólad, mintsem gondolnád. (Sajnos elég lehangoló a kép..)

A bugyutácska 'riposztjaid' ékesen bizonyítják , hogy régen elértél a képességeid határára, már csak kapálózol, próbálod védeni a renoméd, a sosem volt arcod, de csak annyira futja, hogy "De te femináci troll vagy!"

Szánalmas primitív egysejtű... a helyeden vagy.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.17. 22:22:41

@Womb Rаider: Süketelsz összevissza, tehát megint beletrafáltam.

Lorrh 2020.07.18. 07:51:21

@The Cortez:
@Womb Rаider:
Kettőtök románcából egy szép XXI. századi romantikus mű fog születni. Két troll, akik nem tudnak egymás gyalázása nélkül élni és a meddő, értelmetlen vitáikat végtelenségig viszik.
Erre kell hazajönnöm, itt nem változott semmi. gudoldtájmsz.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.18. 12:11:23

@Lorrh: Van benne igazság, de kettőnk közül ő a troll. Tudjuk jól, hogy te magad is az vagy, ezért nem kéne másokra használnod ezt a szót.

Lorrh 2020.07.20. 11:09:34

@The Cortez: persze! Mi ugyanabban a troll-képző szakiskolában végeztünk. Te is, csak eggyel alattunk jártál. De kiválóan felfejlődtél, ma már jólmenő egyetemi tanszéket nyithatsz ebből.

Womb Rаider 2020.07.20. 12:52:41

@The Cortez: Mibe trafáltál bele? Ha az ember megpróbál válaszolni a vádjaira és megpróbálja a rágalmaidat visszautasítani, azt te úgy érzékeled, hogy "Beletaláltam!!" ?
Nem kéne neked valami pszichológus? Nagyok a zavarok..

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.20. 15:19:16

@Womb Rаider: Ilyenkor összevissza süketelsz.

„Nem kéne neked valami pszichológus? ”

Előbb magadnak tedd föl a kérdést!

„Nagyok a zavarok.. ”

Valaki már megint projektál.

Womb Rаider 2020.07.20. 16:34:10

@The Cortez: Rém egyszerű szerkezet vagy :))) Ahogyan feldolgozod a neked címzett kommenteket,az minden pénzt megér.
A független források mind feminácik, aki neked nem tetszőt állít, az hazudik/magából indul ki/projektál.
Ha nem érted, amit ír, akkor pedig süketel :))

Egyszerű világodban egyszerű szabályok mentén éled egyszerű kis életed.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.20. 22:46:30

@Womb Rаider: Egy független forrást nem linkeltél, csak libsi-feminácit.

„aki neked nem tetszőt állít, az hazudik/magából indul ki/projektál.”

Nem mindenki, de te egyértelműen.

„Ha nem érted, amit ír, akkor pedig süketel :))”

Akkor süketelsz, amikor csúnyán beégsz. Sokadszorra :)

„Egyszerű világodban egyszerű szabályok mentén éled egyszerű kis életed. ”

Mondta a férfigyűlölő nettroll.

Womb Rаider 2020.07.21. 09:21:25

@The Cortez:"Egy független forrást nem linkeltél, csak libsi-feminácit."

Te , árulj már el valamit, miről ismered fel a libbsi-femináciságot? Szagról? A színéről? Van valami sajátos jegye? Nagy az orra? Vagy csak nem tetszik és így a magad tehetségéhez igazodó módon próbálod hitelteleníteni? Mi lenne, ha megpróbálnád átugrani az árnyékodat és a makacsul ismételt egymondatos 'cáfolataidat' meghaladóan tételesen szétcincálnál egy ilyen 'femináci' irományt? Neked nem lehet ellenfél egy akadémikus.. vagy egy PhD-s szociológus. Lenyomod te őket, akár 3 mondatban is.

"Mondta a férfigyűlölő nettroll. "

Mondta a nőgyűlölő mániás lúzer :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.21. 15:09:10

@Womb Rаider: Nem tudod mik az ideológiád jellemzői? Ezt is el kell neked magyarázni?

„Mondta a nőgyűlölő mániás lúzer :) ”

Részben pont az ilyen baromságok miatt vagy femináci. De feleslegesen erőlködsz, mivel semmi közöd nincsen a nőkhöz, viszont a Nők Szégyene címet már régen elnyerted.

Womb Rаider 2020.07.21. 15:50:23

@The Cortez: "Nem tudod mik az ideológiád jellemzői? Ezt is el kell neked magyarázni?"
El kéne.. de látom ez is kifogott rajtad. Mit kérdezzek, amire tudsz válaszolni is ..érdemben? Életkorod? Ja.. az is két számjegyű, ott még nem jártok...

"a Nők Szégyene címet már régen elnyerted. "
Pénzjutalom is lesz hozzá? Bár tőled így önmagában is kitüntetésnek fogom fel :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.21. 23:06:14

@Womb Rаider: Inkább zárattasd be magad, ha ilyen retardált vagy.

„Életkorod?”

Na mivan, még mindig ezen lovagolsz?

„Pénzjutalom is lesz hozzá?”

Lesz! De azt Orbán apád fogja osztani. Csak dugd a nyelvedet még egy kicsit mélyebbre a seggébe!

Lorrh 2020.07.22. 09:06:48

A szellemi élet szennyezése, ártó, mérgező ennek a két embernek a produkciója. Elzárt ketrecben kellene lenniük, hogy senkihez ne érhessenek el az ártó szavaik, primitív mocskolódásaik. Elkeserítő, hogy ezt a blogot is tönkreteszik. Számomra legalábbis.
Nem kell erre válaszolni, nem olvasom el.

Womb Rаider 2020.07.22. 09:19:18

@Lorrh: jajj, feküdj vissza, bal lábbal keltél..

Töltsd meg tartalommal a topikot... és örülj, hogy nem koslat utának 3-4 manifeszt elmebeteg.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.07.22. 14:56:22

@Lorrh: „A szellemi élet szennyezése, ártó, mérgező ennek a két embernek a produkciója”

Közel nem annyira, mint a tiéd.

„Elzárt ketrecben kellene lenniük, hogy senkihez ne érhessenek el az ártó szavaik, primitív mocskolódásaik”

Hogyne, állítsuk fel újra a halál táborokat meg poroljuk le a fekete kocsit is! Bűnhődjenek a gondolatbűnözők!

„Elkeserítő, hogy ezt a blogot is tönkreteszik”

Ne tegyél úgy, mintha te nem játszanál fontos szerepet a tönkretételében!

„Nem kell erre válaszolni, nem olvasom el.”

Aha, ismerjük már a hazugságaidat. Azt is mondtad, hogy leszarsz engem, meg állítólag azt is, hogy nem mész többet Szubpina blogjára, ehhez képest mindkettőnk oldalát telefostad.

Szubrina 2020.09.28. 16:10:22

Azért szúrja a szemeket, mert nem erről szól, nem nemes, csupán arról szól, h az általuk felcímkézett "Béta" pasik is kaphassanak puncit, mindenféle ármánnyal, érzelemmentesen.

Szépséges.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.28. 17:36:11

@Szubrina: Irénnel tudtuk, hogy rendszeresen olvasod ezt a blogot is, és majd visszajössz egyszer szarni. Mi van, megint elfogytak az olvasóid, és át akarsz csalni néhányat a oldaladra? :)

MsIreneAdler 2020.09.28. 19:03:15

@The Cortez: itt mindenkinek jár egy ezredik esély, innen senki nincs kitiltva. Bárkit szívesen látok, aki képes a témához normálisan, mocskolódás nélkül hozzászólni.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.28. 19:19:35

@MsIreneAdler: Ő az ígérte ide SE jön többet. Megint hazudott, mint mindig. Úgy ismered, mint aki normálisan szól hozzá bármihez és nem mocskolódik? :)

Szubrina 2020.09.28. 20:28:30

@The Cortez: Rosszul tudtátok, nem olvastam eddig és ezután sem fogom, csak írt egy kommentet egy számomra ismeretlen reg, megnéztem az aktivitását, ahogy mindig is szoktam és összesen négy kommentje volt az egyik innen. Hogy őszinte legyek még azt a két bejegyzést sem olvastam el, ahová kommenteltem, csak az első bekezdéseket.
Kibaszott unalmas számomra Irén stílusa, de nyugi másik 2000 ember biztos érdekesnek találja, de valahogy engem nem, sry.
Te viszont biztos, h rendszeresen olvasod a blogom:DDD

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.28. 23:01:32

@Szubrina: Semmit nem változtál, még mindig ugyanolyan erőltetetten kamuzol :)
Nem olvaslak, viszont egy hete felkattintottam, mert Irén meg egy kommentelő a figyelmembe ajánlotta, hogy megint velem akarsz olvasottságot generálni :D

Szubrina 2020.09.28. 23:32:06

@The Cortez: Miért generálnál te zugíró olvasottságot? Nyomorult. Lenézed a kurvákat, de a kurvázást nem veted meg, te agyhalott geci, ha nem lennének kurvák még szűz lennél.

MsIreneAdler 2020.09.29. 08:28:28

@The Cortez: én kipróbálnám, milyen, ha nem basztatod, meddig tud érdemi kommunikációt folytatni.

Womb Rаider 2020.09.29. 11:19:41

@The Cortez: Látom, te őrségben vagy minden éjjel.. vagy ínhüvely gyulladásod van?
Ha a Red Pill-t bántják, Cortez az első, aki rohan és acsarkodva igyekszik megvédeni.

Az oké, hogy te ezt szent küldetésként éled meg.. de eljátszottál már a gondolattal, hogy mások esetleg másként látnak téged ebben a szerepben?

Mert én pl. azt látom, hogy van egy pasui, aki a magánéletében/kapcsolataiban feltehetőleg kudarcokról tud csak beszámolni.. így nem maradt más lehetőség, valami magyarázat, felmentés kell. Kell találni egy bűnbakot, kell találni 'sorstársakat'.. velük enyhíthető a magány és együtt lehet pocskondiázni és vádolni az 'ellenfelet'.
Támadni kell azt, aki másként él, támadni kell azt, aki nem hiszi el a mesédet.. támadni kell mindenkit, aki nem fogadja el, hogy másokra mutogatva, másokban keresed a hibát.

Azt nem tudom, hogy mit remélsz ettől? Hogy eljő a pillanat, hogy már kihal belőled a vágy és az igény, hogy valaki hús-vér ember közelségét érezd, hogy egy nő szuszogjon melletted éjszakánként?
Mert te folyamatosan azt bizonygatod (implicit formában) hogy te és sorstársaid pusztán áldozatai vagytok ennek a folyamatnak.. nem pedig okozói..részben legalább).
Az uolsó posztod tipikusan így fest.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.29. 21:36:54

@Szubrina: „Lenézed a kurvákat, de a kurvázást nem veted meg”

Kurválkodásból éltél, de lenézed a kurvázókat. Meg amúgy a kurvákat is, miközben te magad is az voltál.

„ha nem lennének kurvák még szűz lennél.”

Te is, ha nem létezne alkohol.

Szubrina 2020.09.29. 21:41:20

@The Cortez: Úgy mondod, mintha valami nagy múltra visszatekintő Mádám lennék, te seggarc, egyszer-kétszer kipróbáltam, h pénzért eladom a testem, a szub mivoltom miatt vonzott, de mondjuk akkor is megválogattam az illetőket. Mindig mindenki tök józan volt, most is ácsingóznak utánam álló fasszal, ez van, nyugodj bele.
Neked is az a legnagyobb bajod, h se ingyen, se a világ összes pénzéért nem túrhatod belém a minipöcsöd.:DDD

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.09.29. 21:50:08

@MsIreneAdler: Késő.

@Womb Rаider: „Látom, te őrségben vagy minden éjjel.”

Nem én szarom tele a netet a nap 24 órájában.

„vagy ínhüvely gyulladásod van?”

És neked?

„Ha a Red Pill-t bántják, Cortez az első, aki rohan és acsarkodva igyekszik megvédeni.”

Te meg Orbán apádat, de akkor is szaladsz, ha valaki nem nyalja a nők seggét vagy kimondja az igazságot az ösztöneikről.

„mások esetleg másként látnak téged ebben a szerepben?

Mert én pl. azt látom, hogy van egy pasui, aki a magánéletében/kapcsolataiban feltehetőleg kudarcokról tud csak beszámolni.. így nem maradt más lehetőség, valami magyarázat, felmentés kell. Kell találni egy bűnbakot, kell találni 'sorstársakat'.. velük enyhíthető a magány és együtt lehet pocskondiázni és vádolni az 'ellenfelet'.
Támadni kell azt, aki másként él, támadni kell azt, aki nem hiszi el a mesédet.. támadni kell mindenkit, aki nem fogadja el, hogy másokra mutogatva, másokban keresed a hibát.”

Azt eddig is tudtam, hogy a hozzád hasonló agyhalott, neoprimitív, liberós feministák, akik láthatóan önmaguk példájából indulnak ki, nagyjából ilyesmiket hordanak össze a más véleménnyel rendelkezőkről. Most akkor végezd el a magad pszichoanalízisét is te feminista-orbánista korcs! :)

„Azt nem tudom, hogy mit remélsz ettől? Hogy eljő a pillanat, hogy már kihal belőled a vágy és az igény, hogy valaki hús-vér ember közelségét érezd, hogy egy nő szuszogjon melletted éjszakánként? ”

És te mit remélsz? Ha minden férfit üldözni kezdesz, akkor majd foglalkozni fog veled a férjed? Vagy szeretne fognak a fiaid? Hiú ábránd.

„Az uolsó posztod tipikusan így fest.”

Úgy fest, hogy megint magadra ismertél (mint a múltkorinál), meg fölbasztad magad, mert nem a női szereplő volt benne áldozatnak beállítva, és odajöttél meghazudtolni.

És ettől a röhejes, kéretlen önjelölt pszichológuskodó szarrakástóll mit remélsz? Hogy mégis kinyalhatod Szubrina pináját? :)
süti beállítások módosítása