Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yrénke blogja

Yrénke blogja

RedPill női szemmel /2

A shit tesztek

2020. május 03. - MsIreneAdler

Az első dolog a shit teszt, amit nagyon érdekesnek találtam. Ez a a red pill szerint leginkább a nőknél előforduló kommunikációs forma, amivel a férfiak férfias viselkedését tesztelik a nők, különböző szituációkban. Magyarul arra szolgál, hogy indirekt módon (egyesek szerint alattomosan) kiderítsük, vajon van-e töke a pasinak, vagy nincs. Talán ezért olyan félelmetes "játék" ez egy férfi számára. Soha nem értettem, miért rójják fel a nőknek, hogy válogatni merészelnek, és különböző eszközöket vetnek be, hogy szelektálják az érdeklődőket. Máskor meg az a baj, hogy mindenkivel lefekszenek... A férfiak is válogatnak ám, csak ha már a beszédre került a sor, akkor a nő már átment a teszten, ami a pasiknál elsősorban a nő külseje. 

Azt még a RP tanok is elismerik, hogy ha egy nő "kóstolgat" (akkor meg akar enni :D) az egyértelműen az érdeklődés jele. Oké, vannak igencsak bugyuta, provokatív kérdések, de legtöbbször ez egy játékos szintfelmérő, kár leharapni érte a nők fejét. Ahelyett, hogy bosszankodnak a pasik miatta, inkább tanulják meg kezelni a helyzetet. 

Szóval, alapjáraton ezekre a kérdésekre nem vár egy nő valódi választ, inkább csak valami frappáns visszavágást.

Az egyik ilyen klasszikus a "biztos minden lánynak ezt mondod". Na erre ha igent mondasz, ciki, ha nemet, hazudsz :D. Itt a legjobb talán, ha visszafordítod a kérdést, valahogy így, hogy "miért, működik :) ? ". 

Viszont ahogy túrtam a netet, rájöttem, hogy egyes pasik az összes, nő szájából elhangzó kérdést, megjegyzést képesek shit tesztnek venni. Olyan dolgokat említenek, hogy:

"meghívsz egy italra?" = ez nem teszt, ez szimpla, arcátlan tarhálás, az ilyet el kell hajtani 

"béna a farmerod" = tényleg béna a farmerod 

"mit dolgozol? hol laksz? " = ezt hajlamosak a pasik zsebben való túrkálásnak tekinteni, pedig az esetek többségében nem is erről van szó 

"szép idő van" = na jó, ezt én találtam ki, de valaki tuti ebbe is bele látna valamit :) 

Amit még tapasztaltam böngészés közben, hogy sok, magát egyenesen valami gurunak tartó képződmény árulja pénzért a tapasztalatait az elkeseredett férfitársainak. Ha valakit érdekel a véleményem : ehelyett a pénzkidobás helyett, egy kondibérlet és pár frankó ruhanemű vásárlása ezerszer hasznosabb. A neten pedig rengeteg ingyenes anyag található a témában. 

És itt a végén egy személyes élmény. Egy pasival egész jól alakultak a dolgaink, így eljött az idő, hogy közelebbről is megismerjük egymást, ezért áthívtam. Poénból mondtam neki, hogy nyugi, csak aludni fogunk (egy frászt akartam csak aludni), erre ő beszólt, hogy akkor keressek egy macskajancsit, mert ő mást szokott egy nővel csinálni az ágyban... Nos valahogy így kell ezt uraim :D. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yrenkeblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9315657350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 11:09:40

@Womb Rаider: hát nézd, ahogy én látom.

A legtöbb nyugati férfi, akit megismertem és erősen kritikus a nők viselkedésével kapcsolatban, nagyon hasonló személyiségjegyeket mutat. Alapvetően úgy érzik, hogy kitöltötték az élet tesztjét, hiszen nincs velük különösebb baj, csupán átlagos külsejűek, átlagos keresetűek, átlagos, többnyire nőket egyáltalán nem érdeklő dolgokkal foglalkoznak (autók, foci, videójátékok, sör feletti merengés), és nincs meg a szükséges szociális készségük a nőkkel való hatékony kommunikációra, és az évtizedes frusztráltság lehetetlenné is teszi ezt.

A downward spirállal egyetértek, de szerintem a diagnózis nem bonyolult... ők a vesztesek, akik ha próbálkoznak is bármivel, ismét csak vesztenek, ettől még kevésbé próbálkoznak... szóval ja. Ráadásul az anyjukat keresik a nőkben, akik feltétel nélkül elfogadják és szeretik őket, csak még örömmel alájuk is fekszenek. Aztán MNK, amiért ez nem jön be.

MsIreneAdler 2020.05.14. 12:11:52

@Puerto Prince: szerintem meg az alap igenis jó. Hogy menj kondizni, öltözz jól, vedd a kezedbe a sorsod irányítását és ne kuncsorogj arra totálisan érdemtelen nőknél. A dolog ott kap gellert, hogy MNK. Aki pedig ezzel nem ért egyet az feminista vagy mangina. Pont.
Párszor feltettem én is a kérdést, hogy vajon egy férfi hány éves koráig használhatja kifogásként, hogy azért nem képes férfiként viselkedni, mert apa nélkül nőtt fel. De gyanítom, hogy sokan vannak, akik életük végéig...

Womb Rаider 2020.05.14. 13:01:03

@MsIreneAdler: Ha belegondolsz, te is belátod, hogy azok a dolgok, amik (szerintem) döntőek egy kapcsolat létrejöttében és fennmaradásában, azok jobbára adottságok. Az intelligencia, a humor, a szellemesség, a magabiztosság, a fellépés.. a gyengédségre való képesség..és szándék, az érzékenység.. ezek jobbára belülről jönnek, talán picit lehet kontroll alá vonni ezeket is , de abból akár sokkal szarabb helyzetek is kialakulhatnak.
A külső sokkal tágabb határok közt módosítható, korrigálható (és persze annak javulása némiképp a magabiztosságot is javítja) És ez még csak a belépő szint és akkorr, amikor végül sorra kerül a szex, mindez mehet a kukába, ha egy ponton túl nem jön létre az összhang. Nyilván van 'egészségügyi' keffentés, ott a fizikai ingerek és a saját mentál-mozi bőven elvisz a csúcsig, de aki hosszú távon tervez, annak ennél lényegesen több kell. Azt fel kell építeni és ez nem megy másként, csak teljes őszinteséggel és nyitottsággal. Ezt az akadályt már szerintem kevesebben ugorják meg..és itt kb, ezzel el is dőlt a jövő. Maximum még nem érzik, nem hiszik.. nem akarnak tudomást venni erről, majd csak lesz valahogy alapon.
Ennek egészen szimpla oka az (szerintem) hogy a szexualitásban olyan horizontok nyíltak, annyira sokszínűvé lett és az emberek értelmesebbje mág nem is akarja magát korlátok és társadalmi konvenciók közé zárni. Élvezni akarja mindazt, amiről úgy gondolja, hogy másoknak is élvezetes, mert a szexualitás köré szerveződő közösségi oldalak kifogyhatatlan ösztönző információval stimulálnak. ..és ami még messze jobb, hogy bármennyire is különcnek, elborultnak, furának, 'abnormálisnak' gondolod a sját, mélyen eltitkolt vágyaid, hat perc után szembesülsz azzal, hogy emberek ezrei pont ugyanígy érzik mindezt izgatónak, mint te magad. Ez hatalmas terhet vesz le a pszichéről..

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 13:14:39

@MsIreneAdler: Háááát... ja. Figyu, én is kondizom, mert szükséges az erőnlétemhez. A magyar viszonyok között elpuhul az ember, kívül-belül. De mire látszott valami a kondizásból (nem edzettem keményen és nem toltam semmit, csak l-karnitint), az évekig tart. Az én esetemben két évig. És én még nem is voltam túlsúlyos.

Ha arra gondolsz, hogy egy férfinak segít az, ha összeszedi magát, tehát odafigyel az egészségére, a megjelenésére, a megélhetésére, csinál valamit a szabadidejében, amit szeret, ez mind tök jól hangzik, és én is egyetértek vele. Az viszont, hogy mindezt azért teszi, mert át kell strukturálni a szempontjait, és fel kell ébrednie a nők által teremtett álvalóságból, az szerintem nagyon káros.

A nők által teremtett valóság ugyanis nagyon is reális. Nem véletlenül van kétszer annyi női felmenőnk, mint férfi. Mindenki a legjobbat akarja magának, vajon ezért miért hibásak a nők? Talán a palik nem ezt csinálják?

Szerinted amikor egy puhos, kopasz vén trotty kimegy Ázsiába, és finom, huszonéves puncikat vadászik, majd arról beszél, hogy hát ez természetes, mert hát mindenkinek joga van a partnerét megválasztani, és ő így érzi magát férfinak, és senkinek semmi köze hozzá, az micsoda? Ugyanaz, amit a nyugati nők mondanak - teljes joggal. Amint valakinek hatalmat adsz a szexpiacon, az élni és visszaélni fog vele, mert ezt a világot az ösztönök dominálják.

Ez is csak az, ami mindig is volt és lesz, nevesül, hogy az emberek a legjobbat akarják maguknak. Szerintem abban reménykedni, hogy "a nyugati férfiak majd összeszedik magukat a redpilltől", igazából valaminek a félreértése. Persze, lehet olyan csávó, akiben egyébként több potenciál van, mint amit kihoz magából, és így már a nők többsége számára elfogadható lesz, de az emberek nem véletlenül élnek úgy, ahogy. Aki arra nem tudja magát összeszedni 30 éves korára, hogy napi kétszer fogat mosson, meg legyen két váltás rendes ruhája, az majd tényleg frusztráció nélkül, alapjaiban megváltoztatja az életét?

Ebben én nem hiszek, már csak azért sem, mert ha a nyugati palik többsége összekapja magát, ezen férfiak tömegei akkor sem fognak kelleni a nyugati nőknek. Most nem akarom erőltetni ezt a 80/20 dolgot, de tény, hogy a férfiak többsége nincs ló, jó szamár is alapon kell a nőknek. És viszont. Rengeteg férfit láttam már kifordulni magából, aki a kutyának nem kellett nyugaton, kiment Ázsiába, és úgy érezte, hogy fordult a kocka. Undorítóbban viselkedtek, mint a legdurvább, kőszívű, golddigger ribanc nyugaton.
Szerintem a reális az, ami pl a japánoknál van, hogy a férfiak radikálisan csökkentik az érdeklődést a nők iránt, ezért a nők, ha akarnak valamit, elkezdenek lejjebb adni az igényeikből.
De az igazi megoldás az úgyis az, hogy a fehér férfiak - még a csúnya, öreg, mi fogalmaink szerint szegény férfiak is - a világ legjobb, legkeresettebb, leginkább áhított partnerei. Ez az igazi redpill. :D A harmadik világ százmilliói álmodnak arról, hogy valaki kiemeli őket ebből a sorból, és egy életen át őszinte hálával adóznak majd a nagy fehér embernek.

Womb Rаider 2020.05.14. 13:23:28

@Puerto Prince: "A harmadik világ százmilliói álmodnak arról, hogy valaki kiemeli őket ebből a sorból, és egy életen át őszinte hálával adóznak majd a nagy fehér embernek. "

Jó.. de ez mennyiben tér el a prostitúciótól? A férfi nem a nőt emeli ki a nyomorból/kilátástalanságból, hanem választ magának két, az ízlésével harmonizáló lyukat. Mert valljuk be, a többség már a termékeny kora után megy a húspiacra.. amelyik meg nem, az sem kifejezetten családalapításhoz próbál társat pecázni..
Legalábbis ritka az ilyen .

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 13:35:27

@Womb Rаider: kettőt? Hogyhogy csak kettőt?

" Jó.. de ez mennyiben tér el a prostitúciótól?" - mondjuk 100%-ban? Annyira érdekes, hogy ha valaki a saját érdekeit tartja szem előtt, akkor egyből le lesz kurvázva. Ha a nyugati nő a jóféle nyugati pasiknak enged mindent, akkor ő egy büdös ribanc. Ha az ázsiai nő enged mindent a középszerű nyugati pasinak, akkor ő a büdös ribanc. Nem... jót akar magának, ennyi. Igen, ebből az egyik szempont a lóvé. De ha te választhatsz magadnak két fickó közül, akik ikrek, együtt nevelkedtek, ugyanazok az élményeik az életben, stb. csak az egyik kapott egy svájci kastélyt, amikor meghaltak a szülei, a másik meg mehet árkot ásni Borsodba, akkor melyiket választod?

Womb Rаider 2020.05.14. 13:45:24

@Puerto Prince: Jó... próbáltam az közízlés határain belül lmaradni :) Három?

"Annyira érdekes, hogy ha valaki a saját érdekeit tartja szem előtt, akkor egyből le lesz kurvázva."
Félreértettél.. én nem ítélem el a nőt, hiszen ki nem küzdene a túlélésért és ne ragadna meg minden szalmaszálat.. kis képzavarral..
Az ő szándéka méltányolható és a saját teste felett ő rendelkezik.. csak a pasi (a többsége) bezony, hogy prostituálja a nőt. Lehet, hogy maga előtt sem vallja meg, mert azért lássuk be, csak gáz a dolog.. és a nőnek sem így adja el a dolgot.. eleinte.. pedig valójában itt legtöbbször a kapcsolat szexuális vetülete a lényeges. Aljasok az emberek, sajnos..
Akármiként is van, a kapcsolat a kezdetektől meg van mérgezve. Mennél nagyobb a korkülönbség, annál valószínűbb, hogy szimpla matek van az egész mögött, nyers testi vágyódás , érzelem nyomokban sem..
(ne legyen így, de közvetett jelei azért látszanak)

Womb Rаider 2020.05.14. 13:50:31

@Puerto Prince: "De ha te választhatsz magadnak két fickó közül, akik ikrek, együtt nevelkedtek, ugyanazok az élményeik az életben, stb. csak az egyik kapott egy svájci kastélyt, amikor meghaltak a szülei, a másik meg mehet árkot ásni Borsodba, akkor melyiket választod? "

Ez így életszerűtlen.. és nincs rá válasz. Nincs két teljesen egyforma ember így hiba azt hinni, hogy pusztán a vagyon lehet szelekciós kritérium.
(Továbbá arról se feledkezzünk meg, hogy kettőn áll a vásár..és a kastélyos srác meglátja kastélyból fakadó lehetőségeket, amik felszínre hozzák a sötét oldal vágyait..

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 13:59:43

@Womb Rаider: Három az már izgalmasabb, nem mintha a maradék négyet ne lehetne kényeztetni :)))
Jó, biztos van, aki prostituálja a nőjét, ahogy van ilyen nyugati/nyugati pár között is. Amit én látok, az az, hogy a legtöbb nyugati pali sziklaszilárd hűségű, szép nőt akar, az ázsiai csaj meg biztonságot és jólétet magának, a családjának és a gyerekeinek. Az érzelmek meg vagy bejönnek, vagy nem, de ez ugyanúgy elmondható másokról is. Prostitúcióról szó sincs az esetek minimum 95%-ában. Már csak azért sem, mert akit a testi vágyai érdekelnek, az nem veszi el a nőt, hanem sorban dugja őket, ahogy én is. Onnantól, hogy 24/7-ben együtt vagy egy nővel, a szex aránya az együtt töltött időben nagyon visszaesik, és a két ember valahogy kijön egymással. (És az már nem a prostitúció.) Vagy nem, de akkor nem is nagyon veszik el egymást, vagy nem maradnak együtt.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 14:01:32

@Womb Rаider: jó, akkor úgy teszem fel a kérdést, hogy. Azt mondod, van egy férjed, akit szeretsz is. Egyik nap hazajön azzal, hogy "Raider, drágám! Kaptam 100 millió forintot! Úgy szeretlek!" vagy úgy jön haza, hogy "Raider, drágám! Úgy szeretlek!", akkor melyiknek örülnél jobban?

Womb Rаider 2020.05.14. 14:20:56

@Puerto Prince: Mindegy, hogy mit írok, megvan a prekoncepciód, attól úgysem tudnálak eltéríteni. ha elmagyarázom, hogy miért nem befolyásolna a pénz, azt meg nem akarod majd elhinni.. szóval lényegtelen, nem kell, hogy mondja, hogy szeret, mert azt érzem. Talán még gyanút is fognék :) Nem tudom, hogy 1000 nő közül a többség miként döntene.. de egy meglévő kapcsolatban nem hiszem, hogy feltétlenül az 'értelemszerű' megoldást választanák többen.

" Prostitúcióról szó sincs az esetek minimum 95%-ában. "
??? De valamiért olyan lángoló érzelmekről sem láttam szót ejteni.. inkább tűnik rideg számításokon alapuló 'befektetésnek' .. adok-kapoknak, és nem sokat szépít a dolgon, hogy nem az éjjeliszekrényen hagyja a "nagy fehér ember a pénzt" hanem mondjuk elutalja az anyósnak..

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 14:52:57

@Womb Rаider: Figyi, ha azt írod, hogy téged még zavarna is a 100 millió, mert így vagy boldog, ahogy vagy, kb. mindened megvan, én hajlamos vagyok elhinni. És még sok más forgatókönyvet is. De ha nem mondod, akkor ugye nem is derül ki, hogy mi az én prekoncepcióm (ami kb. annyi, hogy a pénz nem boldogít, de azért kurvára fontos, meg tök jó, hogy te leszarhatod, meg én is, de a Földön élők 40-50%-a számára ez létkérdés). Hajjajj, a lángoló érzelmek nagyon is vannak. A legtöbb pinay érzelmi túlpörgésben van, napjában ötszázhetvenszer szereti hallani, hogy szereted, csak őt, meg mi az hogy más nő, nem is néztem a mellét. És az a rengeteg nevetés, vidámság, stb. az mind-mind valóság. Szerinted reális lenne, hogy ennyi pasi érzelemmentes kefélésre bukjon, ráadásul hosszú távon? Ha már valamelyik ázsiai népfaj biorobot, az inkább a kínai-koreai-japán vonal. Az, hogy pénzt utalunk az anyósnak... bazdmeg. Az nem prostitúció. Az apósomék gazdagabbak, mint én, és mégis utalunk nekik. Azért, mert ez az utang na loob, a hálás lélek, a rendes gyerek dolga. Egyébként meg ott nincs érdemi nyugdíj, nincs ingyenes és teljes körű eü. ellátás, csomó minden nincs, tehát nem szerencsés 1 dolgot kiemelni egy komplex kultúrából, és azt mondani rá, hogy a szülőknek utalt pénzen gyakorlatilag megvásárolom a lányuk testét.

Womb Rаider 2020.05.14. 15:50:12

@Puerto Prince: Azt nem állítottam, hogy leszarnám. De számomra (hála az égnek..) a pénz inkább eszköz, mint cél.
A játék része. De mindig elég volt annyi, amennyivel az elképzeléseink megvalósíthatóak voltak és mivel nem elsődleges cél és örömforrás így jut idő arra, hogy valódi és elvehetetlen élményekre összpontosíthassak.

" de a Földön élők 40-50%-a számára ez létkérdés"
Nyilván, sőt, van az 80% -is.. mégis, még azt is el tudom képzelni, hogy milliók mégis szabadabbnak érzik magukat és teljesebbnek gondolják az életüket..

"Szerinted reális lenne, hogy ennyi pasi érzelemmentes kefélésre bukjon, ráadásul hosszú távon? "
Már miért ne? Láttam én már száraz levezetését annak, hogy nem éri meg (nyugati ) feleséget tartani a mindzsójáért, inkább mindig a friss húst tunkolja fele költségen, meg annak sose fáj a feje.. én itt nem látom nyomát sem az érzelmeknek, ugyanígy belefér szerintem sokaknál egy költségoptimalizált sugardaddyság..De igazad van, senkinek nem láthatunk a fejébe.. se jót, se rosszat..és mindenki a maga szerencséjének kovácsa :)
Te is a saját életed 'szemüvegén' szemléled a világot, meg én is.

MsIreneAdler 2020.05.14. 16:17:25

@Womb Rаider: nyilván mindenki abból tud dolgozni, ami van. De leülni, és legyinteni, hogy ezt dobta a gép, engem így fogadjanak el, nem megoldás. A testedzés, önbizalmat ad, aki magabiztos az pedig szexi. Persze van, akinek olyan magávalragadó a személyisége, hogy ahhoz bármilyen külső párosulhat, az átüt. Kedvenc példám erre, a woody allan-szerű tanárom a fősuliról. Az a fickó... :)
Na de a legtöbb ember nem ilyen, nekik pedig tenniük kell.
Abban egyetértünk, hogy egy hosszú kapcsolatbalatt a szexben egy idő után jóval kevesebb szerep jut a külsőnek, viszont nem gondolkodik mindenki így, ezt el kell fogadnunk. Ahogy mondtam, nekem sokkal többet nyomott a latba mindig is az intellektus, mint a külső, de belátom, ezzel valamiféle kisebbséghez tartozom. Persze szeretem a szépet, és "jó nyálat csorgatni" , mondjuk Jason Momoára, de kábé ennyi :D
A prostitúció. Először meg kellene határozni, hogy mennyire értelmezzük tágan ezt a tevékenységet/fogalmat. Mondjuk azt, hogy anyagi ellentételezés fejében kap a férfi szexet. Ez így jó? Bár szerintem az igazi prosti az, akihez bárki odamehet egy kis lóvéval és szexet kap cserébe. Ne értsetek félre, ezzel nincs bajom, amíg ezt mindenki önszántából teszi.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 16:19:56

@Womb Rаider: azért van különbség aközött, hogy egy nő hálás a másfélszobás havannai paneledért, meg aközött, hogy prostituálod, baszki. 50 éve itt is ez volt az álom, csak azóta a nyugati nők igényeivel elszaladt a ló, ott a harmadik világban meg nem. A maguk szempontjából mindkettő helyesen cselekszik, és egyik sem kurva ettől. Nem a mindzsójáért tartunk nőt, ezt értsd már meg. Az, aki hazahozza a dzsungelputriból az asszonyt, az már nem abban a szakaszban van, hogy pinászni akar, mert ha pinászni akar valaki, akkor kint tölt évi 1-3 hónapot, és pinászik. Nem feltétlenül mondunk egymásnak ellent, csak másról beszélünk. Az, aki kötetlenül, költséghatékonyan akar dugni kvázi-prostituáltakat (akik többnyire fehér turistákra szakosodnak, meghívatják magukat minden szarra), az tényleg úgymond fizet az úgymond szexért. De aki elvesz egy nőt, kapcsolatot, házasságot épít vele, időt töltenek együtt, összemelegednek, gyerekeik lesznek, azokat nevelik, megszeretik egymást, azok nem prostituálják a feleségüket, vágod? A házasság eredendően ez: nem prostitúció, nem rabszolgaság, hanem érdekegyezés, véd- és dacszövetség egymásért. Most az, hogy te szerencsés vagy, és te szereted is a férjed, meg én is szerencsés vagyok, mert szeretjük egymást a feleségemmel, ez nem azt jelenti, hogy ebből kell kiindulni. Ez egy kibaszott nagy csoda, egyfajta véletlen, de az én tapasztalataim szerint az érdekkapcsolatokban és az ösztönkapcsolatokban is 10 év után kb. ugyanolyan arányban van szeretet és összetartás.

MsIreneAdler 2020.05.14. 16:38:24

@Puerto Prince: nem azt mondtam, hogy Arnoldra pattintsa ki magát mindenki. Csak egyrészt ugye nem árt egy kis állóképesség (mindenhogy) másrészt addig sem siránkozik. És pontosan, ahogy írod, én is így gondolom, egészséges élet, összeszedettség...satöbbi. Maga miatt tegye meg elsősorban, ne a nőkért.
Valóban nem 30 éves korunkban kéne elkezdeni dolgozni magunkon, bár sosem késő. Minél fiatalabb korban célszerű ezt megejteni.
Szerintem még mielőtt lejjebb adná bárki is az igényeit, jöjjön rá, hogy mit is szeretne. Ez egy rohadt nagy probléma, hogy a legtöbben azt sem tudják mit akarnak. Ha pedig véletlenül tudják, akkor egyszerűen azt nem veszik figyelembe, hogy ők mit tudnak nyújtani. Pedig amíg ez a kettő nem kerül egyensúlyba, addig csak szívás van. Addig kell fejlődni vagy pedig engedni az elvárásokból, amíg nincs balansz. Sajnos sokan képtelenek elengedni az irreális vágyaikat, vagy dolgozni azon, hogy elérjék őket, így folyton csalódnak. Ezeket az embereket pedig tárt karokkal várják a mindenféle ideológiák.
(ciki, ha nem tudom, melyik a negyedik lyuk :D???)

Womb Rаider 2020.05.14. 16:57:52

@Puerto Prince: Figyuzz.. elolvastam a blogod, hidd el, megérintett és szórakoztatott is.. és hiszek neked. Másokat nem ismerek, de azért látok és olvasok fura dolgokat, nagy fehér emberekről/től..
A jelenség is létezik és én úgy érzem, sajnos kevesebb a pozitív példa. A családomban van vegyes házasság, igaz, nők választottak más rasszból férjet, egyikük ázsiait. A rokonságban is akad, pár példa..
Mondjuk az övéké átlagos-elvagyunk szintű, egy válásról tudok.. de mivel elég népes a rokonság és több kirajzás is volt a történelem során, mindenkiről nekem sincs konkrét infóm.

@MsIreneAdler: " (ciki, ha nem tudom, melyik a negyedik lyuk :D???) "

:)))) naaaa.. tessék kicsit gondolkodni.

"Persze szeretem a szépet, és "jó nyálat csorgatni" , mondjuk Jason Momoára, de kábé ennyi :D "

Nekem a suttyó fejű Tom Hardy jön be, Momoa agyonnyomna

MsIreneAdler 2020.05.14. 17:26:31

@Womb Rаider: hmmm...ez feltétlenül egy konkrét nyílás az emberi testen? (ezt sem gondoltam volna, hogy valaha ilyet fogok kérdezni :D)
Tom Hardy nem rossz. Momoa engem is kilapítana, ő amúgy azért érdekes, mert mindig úgy voltam vele, hogy nem szeretem a hosszú hajú, túl izmos, tetovált raszta pasikat. :D. De valahogy ő megfogott, talán a mosolya... Amúgy az interjúk alapján jófejnek tűnik, bár ugye neki ez a dolga, hiszen színész.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 18:12:58

@MsIreneAdler: Persze, ez így korrekt. Én is sokat változtam a favágóinges, vastagkeretes szemüveges, kopottfarmeres, cingár főiskolás sutyerákhoz képest :)

@Womb Rаider: "Másokat nem ismerek, de azért látok és olvasok fura dolgokat, nagy fehér emberekről/től.. A jelenség is létezik és én úgy érzem, sajnos kevesebb a pozitív példa." - Tény és való, hogy egymillió meg egy buktatója van az interrassz/interkulturális pároknak. Elég csak arra gondolni, hogy ha hülye a férjed, akkor a férjed a hülye, de ha az én feleségem hülye, ráadásul egy kulturális dolog miatt, akkor elég nehéz elvonatkoztatni attól, hogy nem a pinayok hülyék, hanem a nej. Bár számszerű statisztikám nincsen, de a legutóbb 270 körül volt a Magyarországon élő Fülöp-szigeteki állampolgárok száma, többnyire pinay nő - magyar pasi házasságokban, és a válások aránya messze alatta van a magyar/magyar házasságokénak. Ez persze nem mond el sokat a házasságok minőségéről, mert nyilvánvaló, hogy nagy hülyeség rassz meg sztereotípiák alapján házasodni, és gyakran keserű a csalódás... de a magyar / pinay házasságokban nincs 10% sem a válás.

Az meg, hogy bizonyos kapcsolatoknak más a dinamikája... hát nézd. Én pl. teljesen kiakadtam, mikor egy kollégámról kiderült, hogy olyan nőt akart elvenni, akinek kivágták a csiklóját. Na, nálam pl. ez konkrétan embercsonkítás megrendelése, ő meg nem értette, hogy mi bajom. Pedig a csávó nem is fehér volt.

Lorrh 2020.05.15. 08:59:18

@Puerto Prince: ezt jól modtad! Nadeviszontellenben én nem szeretnék olyan ázsiai hangya társadalomban élni ahol még ezermilliárdan ugyanolyanok vagyunk. Ismerem ázsiát nem kell bemutatni,én nem élnék ott azt tudom. Számomra sokkal riasztóbb dolgai vannak mintsem ellensúlyozza a gyerekek nemhisztijét.

Womb Rаider 2020.05.15. 09:14:41

@Lorrh: Hol szeretnél élni.. és miért nem élsz ott?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 09:16:12

@Lorrh: Ez teljesen rendben van. Azért vagyunk sokfélék, hogy a sokféleséget és az egyfajtaságot is szerethessük.

Amúgy én nem ismerem Ázsiát, de szívesen költözöm vissza.

Womb Rаider 2020.05.15. 09:30:24

@Puerto Prince: "legutóbb 270 körül volt a Magyarországon élő Fülöp-szigeteki állampolgárok száma, többnyire pinay nő - magyar pasi házasságokban"

Na, de miért nem kiegyenlítettebb az arány, miért van, hogy a 'nagy fehér férfiak' emelnek magukhoz picuri , de odaadó és hűséges ázsiai lánykákat..és nem 'nagy fehér nők' importálnak benga csoki srácokat Szudánból?

"Én pl. teljesen kiakadtam, mikor egy kollégámról kiderült, hogy olyan nőt akart elvenni, akinek kivágták a csiklóját."
? Nebassz.. kolléga? Mégis, mivel foglalkozott?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 09:34:39

@Womb Rаider: ez egy csoki srác volt Afrikából, orvos. Meggyőződése volt, hogy egy feleségnek nem az a dolga, hogy élvezze a szexet. Biztos ilyet akartok importálni? :D

Womb Rаider 2020.05.15. 09:56:42

@Puerto Prince: Akar a rosseb... nem az én bizniszem :)

"ez egy csoki srác volt Afrikából, orvos."
Ez szépen egybecseng azzal, amit az arab országokban tapasztalhatsz. Iskolázottságtól, társadalmi státusztól függetlenül a férfiak zöme teljesen természetesnek és helyénvalónak gondolja a nők alávetettségét. Egészen a legszélsőségesebb módozatokig. Pl. amikor egy nő létezése társadalmi szinten nem választható külön egy férfitől, aki általában a férje, ha az nincs, akkor a fiútestvére, ha az sincs, az első, kéznél lévő férfi rokona :) Folyamatos gyámság alatt kell élniük.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 10:18:20

@Womb Rаider: Hát igen. (És vannak, akik ezt a mentalitást szeretnék tömegesen importálni nyugatra, ahelyett, hogy fordítva csinálnánk.) Visszatérve, a picuri és odaadó ázsiai nőkhöz, ők éppen azt imádják a nyugati (főleg európai) pasikban, hogy romantikusak, szeretetteljesek, hűségesek és kedvesek a nőkkel. Ezért van az, hogy a kínai-koreai-japán vonalon is kb. 10%-ban azért hajlandóak házasodni fehérekkel, pedig ezek már első világbeli országok, a nők többnyire jobban élnek, mint mi.

Lorrh 2020.05.15. 10:38:00

@Puerto Prince: "És vannak, akik ezt a mentalitást szeretnék tömegesen importálni nyugatra"
Mire gondolsz? Hogy a balliberális oldal beengedi a muszlim bevándorlókat humanitárius okokból és annyira buta szűklátókörűek, hogy nem látják, hogy ezeknek a menekülteknek az értékrendje pontosan ellentétes az ővékkel? Mert amikor megerősödnek, akkor majd liberálisellenes, törzsi kirekesztő társadalmat fognak létrehozni?

Womb Rаider 2020.05.15. 10:51:50

@Lorrh: "bevándorlókat humanitárius okokból "

Ezt azért nem ártana még egyszer átgondolni...

Egyébként te úgy látod, hogy a liberális értékrend hódít a no go zónákban?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 12:14:48

@Lorrh: nem ezt mondom, és engem abszolúte nem érdekel az európai politika, a magyar meg főleg nem. Az én szempontomból Magyarország és Európa mérhetetlenül fejlett, civilizált, biztonságos, kényelmes, humánus és szolidáris hely.

Ami érdekel, azok az interkulturális kapcsolatok, a szex, meg effélék. És látom azt, hogy még két ember, aki vonzódik is egymáshoz, mennyi problémát tud megélni kifejezetten kulturális okokból.

Látom azt is, hogy a világ nagy részén olyan határok vannak, amelyek örök konfliktust fognak eredményezni, mert a gyarmatok feladásakor semmiféle néprajzi, kulturális, vallási vagy etnikai szempontot nem vettek figyelembe. Ebből kifolyólag a valódi menekültek folyamatosan erőszakos, identitásukban konfliktusos háttérrel fognak rendelkezni. Nem integrációs alapanyag.

De úgy gondolom, hogy baj van az integrálható népmozgással is. Tudniillik hiába integrálható pl. a feleségem Európába, az ő mentalitására, munkaerejére, képességeire otthon van szükség. Hogy egy nap a Fülöp-szigetek is olyan lehessen, mint Európa. Ez volt a cél, amit José Rizal már 120 éve kitűzött, és egy lépést sem haladtak felé.

Mindenféle balliberális szűklátókörűség meg egyéb minősítések nélkül úgy gondolom, hogy a harmadik világon a harmadik világban kell segíteni. Leginkább fogamzásgátlással, infrastruktúra-fejlesztéssel és tömeges tanulói vízumokkal, különösen a 6-14 éves korú kislányoknak. Ugyanis náluk dől el a család szemlélete, ha egy ilyen korú kislányt nem szegénységre, igénytelenségre, szolgaságra és szaporodásra, hanem szeretetre, szépségre és szabadságra nevelsz, a társadalom elkezd normálisabban viselkedni. Van egy filippínó mondás, hogy a bölcsőt ringató kéz uralja a világot. Én ezt a kezet fognám meg, nem azt, aki épp eljut a határokig.

MsIreneAdler 2020.05.15. 14:15:01

@Puerto Prince: szívemből szóltál. Még régebben olvastam egy cikket, ami az igazi, régi bölcsességekről szólt. Abban találtam leírva azt, hogy elődeink úgy gondolták a család értelmi színvonala az anyát tükrözi. Az apa lehet bármilyen művelt, okos, ha az anya unintelligens (nem iskolázottságról beszélek) , akkor maga a család, az utódok akkor is az ő szintjén rekednek meg. Nem tudom érthetőbben leírni, a te bölcsős kezed szerintem ugyanezt jelenti.
A bevándorlassal kapcsolatban azt gondolom, hogy mindenki éljen ott, ahol szeretne. Node, nem úgy (!), ahogy szeretne, hanem olyan módon, ahogy abban az országban a többi polgár él. Tudod, Rómában, mint a rómaiak. Ha nem szeretne európai ruhát hordani, Angliában angolul beszélni, saria szerint akar törvénykezni, nem pedig a mi jogszabályaink alapján, akkor azt mondom: maradjon otthon. Ha nem tudja összeegyeztetni a vallását az európai mentalitással, ha a feleségét egy alsóbbrendű használati tárgyként szeretné élvezni: rengeteg olyan ország van ahol ezt (sajnos) megteheti. Na és itt vannak a divatos végletek: tiltsuk ki, öljük meg az összeset, meg a vigyük őket a hálószobánkba, tutujgassuk őket napestig. Aki konstruktív megoldást mer javasolni az egyszerre migráncssimogató és rasszista, mindkét tabor rátámad. Van egy olyan érzésem, hogy amíg ez ilyen remekül megosztja a népet, nem is akarnak erre igazi megoldást találni, csak hergelni mindenkit.
Na igen, ott helyben lenne értelme a segítségnek. De ugye nekünk nem lehet fontosabb az ő "megmentésük" mint nekik saját maguknak.
Én sem szoktam politizálni, engem is jobban érdekelnek a kapcsokatok, a szex és az utikalandok :D:D

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 15:16:40

@MsIreneAdler: "Én sem szoktam politizálni, engem is jobban érdekelnek a kapcsokatok, a szex és az utikalandok :D:D" - gyakorlatilag imádlak. Annyi hülyeséget hordok össze, hogy már nekem sok, ahelyett, hogy naplementés, trópusi kefélésekről révedeznék.

Lorrh 2020.05.15. 15:36:58

@Womb Rаider: erről írtam!
Hogy ezek az emberek pont elutasítják az őket befogadó társadalom értékrendjét. Ezt nem "veszik észre" a bevándorlás pártiak.

Lorrh 2020.05.15. 15:39:44

@Puerto Prince: Azt ugye tudod, hogy ázsiában nincs állami nyugdíjrendszer és ha nem csinálsz elég gyereket akkor nem lesz aki eltartson öregkorodra. Kínában (tradicionálisan) a férjnek kell eltartania a saját és a feleség szüleit is.
Ebből rengeteg minden következik.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 15:50:27

@Lorrh: "Egyébként meg ott nincs érdemi nyugdíj, nincs ingyenes és teljes körű eü. ellátás, csomó minden nincs, tehát nem szerencsés 1 dolgot kiemelni egy komplex kultúrából, és azt mondani rá, hogy a szülőknek utalt pénzen gyakorlatilag megvásárolom a lányuk testét. "

Konkrétan ezt írtam Wombinak.

Most akkor döntsétek el egymás közt, hogy a migránskurvát verem-e karikás ostorral otthon, vagy kényszerhelyzetbe hoztak, hogy kipótoljam a TB-t.

Addig én leléptem Irénkével a szaftos kalandokról beszélgetni.

Womb Rаider 2020.05.15. 16:11:52

@Lorrh: Ja.. nos, akkor asszem egy platformon vagyunk, és ahogy olvasom, MIA is egy követ fúj velünk :)

@MsIreneAdler: "Én sem szoktam politizálni, engem is jobban érdekelnek a kapcsokatok, a szex és az utikalandok :D:D"
:))))) A politika szerintem egyre jó.. tornáztatod az agyad.. semmi több, arra viszont tökéletes, mert mindig találsz partnert, akivel 'leizzadhatsz' és nem kell az iroda ajtaját magadra zárni.. akár a Spar pénztáránál várakozva is 3 másodperc alatt kontaktust teremthetsz :)
(Aztán akár más is kijöhet a dologból, de az már nem az én dolgom ;)

Womb Rаider 2020.05.15. 16:27:15

@MsIreneAdler: "Az apa lehet bármilyen művelt, okos, ha az anya unintelligens (nem iskolázottságról beszélek) , akkor maga a család, az utódok akkor is az ő szintjén rekednek meg. "

Ehhez vedd hozzá, hogy az aktuális nézet az, hogy az utód intelligenciájának genetikai alapjait jobbára az anya örökíti, főleg, ha az anya X kromoszómája az apa X kromoszómáját 'flülírja', 'kiüti'..

persze a kérdés egyrészt ennél összetettebb másrészt azért van ellenvélemény is szép számmal.. de ha arra gondolunk, hogy egy másik nézet szerint az intelligencia csak lehetőség, aminek kibontakoztatása már sokban függ a neveléstől... és a gyereket jobbára az anya neveli, (nyilván vannak eltérő esetek is, de jellemzően a nőre hárul a feladat nagyobb része).. nos akkor bezony a nők ezen okok miatt nem kevésbé fontosak a társadalom számára, mint a nagy és erős férfiak, akik egy kézzel elhúzzák a mammutot és lepofozzák az okvetetlenkedőket a szomszédos barlangból..

Womb Rаider 2020.05.15. 16:28:41

Ja..és igen, a szex az nagy tutiság :)

@MsIreneAdler: Akartam kérdezni.. lik? Megvan? ;)

MsIreneAdler 2020.05.15. 17:27:40

@Puerto Prince: ó, elpirulok :D. Hát az az igazság, hogy a trópusi szexélményeim száma konvergál a nullához, erről annyira nem tudnék sokat révedezni vagy szaftoskodni :). Bár ugye Wombi felvetette hogy erős nyugati nőként igazán importálhatnánk ázsiai férfiakat, szóval...ki tudja :D. Ha megerősödtem, szólok, addig is maradok a nagy fehér embernél :)

@Womb Rаider: én nem vagyok jó a politizálásban. Engem annyira nem is szórakoztat, maradok az itteni okoskodásnál, szájkaraténál, no meg ha izzadni akarok, akkor a konditeremnél meg a szexnél.
Egyértelmű, hogy a nők is ugyanolyan fontosak egy társadalomban, mint a férfiak. Én már ott tartok, hogy le sem állok ilyet megvitatni senkivel, aki nem így gondolja. Egyszerűen szintemen alulinak érzem bizonygatni, hogy hasznos vagyok :D.
Franc. Azt hittem elsunnyoghatom a tudatlanságom :). Én átkutattam magam. De tényleg. Azt a fickót, aki olyan mini, hogy el tudja helyezni a cerkáját a köldökömben, orromban, fülemben, tuti nem engedném az ágyamba, így nem is érdekel az egész :D (a szart nem, szabad a gazda :D!)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 17:38:36

@MsIreneAdler: Héhé, a popsid sem csak fütykössel ingerelhető...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 17:46:53

@Womb Rаider: erről meg légyszi, te világosítsál már fel, hogyan teremtesz politikával leizzadós kapcsolatot a spár pénztárnál? "Jónapot, egy doboz Durexet kérek, nem úgy, mint az a büdösszájú DK-s nyugdíjas?" vagy mi? :D

MsIreneAdler 2020.05.15. 18:10:44

@Puerto Prince: oké oké, de most maradjunk annál az új fejleménynél, hogy van egy negyedik, szexben releváns nyílás a testemen, amiről nem tudok :D!! Mert persze az ujját a fülembe dughatja bárki, attól nekem nem lesz jobb :)
(azért csekkoltam, hogy kint van-e a 18as karika :))

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 18:25:58

@MsIreneAdler: A kulcsszó, amit keresünk, a NYELV!

Hason fekve, hátravetett csípővel, húzzák a hajad, és a pasi húzza hátra a fejed is, féloldalasan elfordítva, harapja a cimpádat a nagyobb lökéseknél, és egyszercsak váratlanul a nyelve hegyével behatol a szőrszálak /haj/ és bőrredők között, a nyílás felé... összerázkódsz, végigfut a gerinceden a remegés, aztán a tudat, hogy veled még ilyet sose... senki.

Nyár van, te rövid egyberuhában, és "Add ide a narancsdzsúzt, Irén!", és már hajolsz is előre az asztalon, de mögéd lép a pasid, érzed a kemény nadrágot a combjaid közé szántani, a fickó nedvesen csókol a nyaki gerincedtől a vállad, tarkód, nyakad felé, nyalogat, és egy ponton benyal a füledbe, és te ettől iszonyú mocskosnak és nedvesnek érzed magad...

Bár igazából ezt csinálni kell, nem írni róla ;)

MsIreneAdler 2020.05.15. 19:18:32

@Puerto Prince: hát nézd, ha majd már nem jön be ez a laborosdi, szerintem Kovi tárt karokkal vár téged főállásban forgatókönyv írónak :D;)
Nyilván csinálni sem rossz... :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 22:11:38

@MsIreneAdler: kiegyezhetünk abban, hogy három fő bejáratot használunk, plusz négy kisebbet meg ingerlünk?

MsIreneAdler 2020.05.15. 22:41:56

@Puerto Prince: ki, persze. Akkor abba is hagyom a keresést... :D Bár gondoltam valamire, amit azért nem írnék le ide.
Remélem az előbbi kommentem nem volt bántó, dicséretnek szántam, de elég ügyetlenre sikerült :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.15. 23:28:36

@MsIreneAdler: nyugi, nem vagyok sértődős, ha már rossz tulajdonságot kell keresni magamban, az a beszari :P
Kovi a tipikus kilencvenes évek figurája, aki túlélt a kétezresekre, most meg már sehol sincs. A pornója sem hoz lázba, mert tudod, nekem fehér nőkkel csak rossz tapasztalataim vannak :)

Ha már pornó, néha néztem a trike patrolt, az asianstreetmeatet meg az asiancreampiet, de ezeket sem igazán nekem találták ki. Számomra inkább pornó paródia. Suttyó lúzer balfaszok szerencsétlenkednek nyomorult csajokkal. Ez elmegy szexturizmusban, de aki fejlődőképes és kint van egy évet, az ilyeneket már nem csinál... nevetséges.

Mondjuk nem állítom, hogy minden pornó szar, például ez a csatorna kifejezetten jó, szoktuk nézni a nejemmel, ilyen Ázsiában a feelinges szex: www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5e39572c0588d&t=914 + www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5e259c080d4f3&t=356

do more of what makes you happy... azé' ez a párocska, még ha nem túl ügyes is, elég nagy király ;)

MsIreneAdler 2020.05.16. 00:19:37

@Puerto Prince: na jó, bevallom, más producerről nem nagyon tudok a pornó szakmában, ezért írtam őt.
Azokat a filmeket én sem szeretem, amikről lerí, hogy mű. Azok már érdekesebbek, ahol látszik, vagy legalább is valószínű, hogy a szereplők, de még a nő is élvezik a dolgot. Azt valahogy nem tudom elképzelni, hogy az mekkora királyság, mikor hat csokifiú szórakoztat egy darab nőt, de a folytogatás, durvaság is gáz, meg még említhetnék itt egy csomó felesleges, életszerűtlen dolgot. Ezekben semmi vonzót, izgatót nem találok. Szar lehet annak a partnerének lenni, aki ezeken szocializálódott.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.16. 00:38:34

@MsIreneAdler: félre ne érts, nekem nagyon kimaradt ez a pronyó pornyó dolog. A feleségem hozta be az életembe, mert abból indult ki, hogy a nyugatiak mind pornófüggők. Nem mondom, hogy nem láttam előtte egyet sem, de nekem a 99% nagyon mesterkélt és unalmas, inkább ő szokta mondani, hogy nézd, milyen jó! Én meg fogom a fejem, hogy ember... viszont van pár amatőr interraciál párról csatorna, amit kikukázott, és tényleg azt mondom, hogy jól néz ki. Most mit csináljak, erre (is) izgul.

Viszont úgy látom, hogy téged meg @Womb Rаider: -t is érdekel a csoki téma, vagyis mégsem, de mégis. Most akkor mi van? Valójában a méretes brokikra és izmos testekre izgulnátok? Csak azért kérdezem, mert nekem eddig úgy tűnt, hogy ez inkább gondolatkísérletként érdekli a fehér nőket (kb. mint a sárga-ázsiaiakat a nyugati pasi), de nyugodtan cáfoljatok rám.

MsIreneAdler 2020.05.16. 01:29:42

@Puerto Prince: jó, nyilván senki nem néz ilyesmit. Ahogy én sem, csak elmondtam, hogyha esetleg mégis néznék akkor milyen tetszene :D.
Nekem nincsenek ilyen interracial vágyaim. Abszolút nem. Nem tetszenek a fekete pasik, és valahogy soha egyik sem tudott úgy közeledni hozzám, hogy ezt a nemtetszésemet feledtesse. Ettől függetlenül ismertem több olyan lányt, aki élt halt a csokikért. Szóval ez nem ilyen elrugaszkodott elképzelés a részedről. Azt, hogy nekem miért nem jönnek be, nem tudom. Az izmos test meg a hatalmas bré nem ér semmit, ha nincs mögötte egy vonzó személyiség. Szerintem.

Lorrh 2020.05.16. 09:40:25

@Puerto Prince: Mi a jó ezekben a videókban? A csaj itt teljesen fa arccal, örömtelenül teszi a "dolgát". Vagy az ázsiai nők ilyen halvérűek?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.16. 10:22:47

@Lorrh: azt mondtad, hogy ismered Ázsiát, éltél is ott, sőt, vágod az egyes ázsiai népcsoportok közti különbségeket is. Azt akarod nekem mondani, hogy nem dugtál helyi nőt?

A sárga-ázsiaiak jelentős része halvérű, igen, de ez a csaj nem halvérű, csupán máshogyan fejezi ki az érzéseit, mint a nyugati nők. Ezt meg, hogy fa arccal, örömtelenül teszi a dolgát, abszolúte nem értem, szerintem egy profi szexpartner, aki nem grimaszol meg ordít torkaszakadtából, nem dobálja a testét, hanem kecsesen mozog, élvezetből nyög, és vagy tényleg nagyon szereti a pasiját, vagy nagyon jól el tudja hitetni.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.16. 10:24:47

@MsIreneAdler: tényleg, nem is kérdeztem még. Te férjnél vagy, pasinál vagy, vagy magadnál vagy?

Csak hogy elméleti vagy gyakorlati síkon beszélünk-e ezekről a dolgokról :D

Womb Rаider 2020.05.16. 11:44:55

@Puerto Prince: "szerintem egy profi szexpartner, aki nem grimaszol meg ordít torkaszakadtából, nem dobálja a testét, hanem kecsesen mozog, élvezetből nyög, és vagy tényleg nagyon szereti a pasiját, vagy nagyon jól el tudja hitetni. "

Mintha itt két dolog keveredne.. "profi" aki "elhiteti".. az ösztönös-természetes-őszinte partnerrel..
A profi mindig a 'megrendelőhöz' igazodik a műsorral.. gondolom..
A partner meg ellazul és magát adja. Ha hörög, ha csak fennakadt szemmel fújtat, ha üvölt..ugyanígy a női reakciók is elég széles palettát képviselnek. Még ugyanazon partnereknél is .. más egy reggeli kiskifli-nagykifliből kinövő csendes, komótos , elnyújtott mozdulatokra alapozott , visszaalvós szeretkezés, meg egészen más, amikor már három napja építed a fejedben a szcenáriót és kihozol az éjjelből amit csak lehet..

Womb Rаider 2020.05.16. 12:00:01

@Puerto Prince: " Viszont úgy látom, hogy téged meg @Womb Rаider: -t is érdekel a csoki téma, vagyis mégsem, de mégis. Most akkor mi van? Valójában a méretes brokikra és izmos testekre izgulnátok?"

Valamit elnézhettél.. a 'csoki téma' engem nem érdekel kiemelten, nincs ilyen jellegű fétisem, a kipattintott gladiátoroktól sem alélok el. Részemről nem ezen múlik, nagyon nem. Még azt sem hiszem, hogy a méret a lényeg.. nem árt, de nem elengedhetetlen a jó és maximálisan kielégtő szexhez. Szerintem csak kisfiús fantázia, amikor valaki azt gondolja, hogy a nők ennek alapján választanak. Az rendben, hogy célszerű megtapasztalni, mert különben úgy érezheti valaki később, hogy lemarad valamiről, de kevesebb a jelentősége, mint azt a férfiagyra optimalizált pornó sulykolni próbálja.. Amire a koronát a bárgyú és burkoltan rasszista interracial fantáziákat haluzó és egyre szélesebben hódító irányzat teszi fel.
Egyébként volt már 'csoki' partnerem (csak azért merem leírni, mert már régebben is leírtam..:) és jó is volt a szex vele, de volt sokkal különlegesebb és összehasonlíthatatlanul jobb is, kisebb méretekkel bíró , átlagos testalkatú fehér férfivel :) Ha csak a méret köré építed az aktust, elég hamar unalmassá és gépiessé válik..

MsIreneAdler 2020.05.16. 14:59:09

@Puerto Prince: én már azt sem tudom, magamnál vagyok-e :D

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.16. 15:26:15

@MsIreneAdler: ha lesz valamikor kedved, válaszolhatsz is ;)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.16. 15:42:17

@Womb Rаider: igen, ezt a méret-fétist én is túlzónak érzem, én egy átlagos srác vagyok, és semmi bajom nem volt e téren. Csak a véleményetekre voltam kíváncsi.

Másrészt ez a dolog ősidők óta keveredik az interraciállal, szerintem nem volt olyan, hogy nem. Én a magam 173 centijével kimagaslok a tömegből Ázsia sok országában, és hát akkor még nem beszéltünk 120 kilós, 190 magas hollandokról meg kongóiakról, és értelemszerű, hogy ha egy test nagy, akkor a pájslik is nagyobbak. Mondjuk a négerek antropológiájához nem értek annyira, de amit tudok róluk, az az, hogy kifejezetten kis szerszámok is vannak, ahogyan egyébként Ázsiában is vannak méretes példányok.

""profi" aki "elhiteti".. az ösztönös-természetes-őszinte partnerrel.. " - azt írtam, hogy VAGY nagyon szereti a partnerét, VAGY profin hiteti el, nyilván a nézővel. Mert ez pornó, és mint ilyen, azért bennem mindig ott a kérdőjel.

Amit az ágyban való viselkedésről írsz, szerintem inkább a nyugati nőkre jellemző, akiknek színesebb a személyiségük és szabadabban élik meg a szexualitásukat. A legtöbb ausztronéz meg sárga nem ilyen az ágyban. A sárgák különösen nem, hiszen sokan arra vannak nevelve, hogy csak a kurvák élvezik a szexet, meg azért nőtt meg a melled, mert sokan fogdosták, valamint hozzá vannak szoktatva, hogy a szex a pasi elélvezéséig tart, és akkor még nem beszéltünk az elképesztő mennyiségű prostituáltról, akikkel Shenzentől Osakáig találkozhatsz. Egyáltalán nem magától értetődik, hogy egy nő önkifejező és boldog az ágyban.

Btw erős élt érzek a kommentjeidben, mintha az én véleményemként próbálnád cáfolni, hogy a pöcsméret, a pornó, az interraciál meg ezek az én szexuális világnézetemhez tartoznának. Nos, nem. Azért, mert beszélek róla, és mert érdekel a véleményed/etek bizonyos szexuális sztereotípiákról, nem azt jelenti, hogy ez az én koordináta-rendszerem.

Womb Rаider 2020.05.16. 16:37:17

@Puerto Prince: " Btw erős élt érzek a kommentjeidben, mintha az én véleményemként próbálnád cáfolni, hogy a pöcsméret, a pornó, az interraciál meg ezek az én szexuális világnézetemhez tartoznának. "

Semmi ilyesmiről nincs szó. :)
Az IR-al sincs valójában semmi gondom, ha valakinek ez kell , ebben hisz.
Érdekes, amit a Dél-Kelet Ázsiáról írsz, az egyik testvérem Kína-Korea-Vietnam vonalon mozog de vele azért nem szokott ez téma lenn i:)
Én valahogy azt gondoltam, hogy olyan gazdag-színes-kreatív szexuális kultúrával rendelkező népek, mint a kínaiak és a japánok, ennél kicsit több élvezetre van igénye a nőknek ..és jut is belőlük. Volt egy japán nővel egy nagyon érintőleges kis liaisonom, nekem azért kellemes emlékeim vannak.. mondjuk azt leszámítva, hogy folyton szipogott :) ő elég aktív és kreatív volt amennyire emlékszem.
A farokméret jelentőségére még visszaugorva.. arról, hogy mi fontos és mi kevésbé.. ezt is írtam már párszor, de mindegy.. szóval a szexben az, hogy mit érzel (fizikailag) csak az egész fele.. legalább ennyire kell hozzá a mental twist.. a mental movie . Nyilván egy egészségügyi kufirchoz semmi nem kell, csak egy impulzus és jó ritmusérzék, de néha érdemes megadni a módját.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.16. 16:46:52

@Womb Rаider: Szerintem alakul ez, néger pasi, japán nő... azért neked is van mesélni valód az unokáknak ;)

Womb Rаider 2020.05.16. 17:15:56

@Puerto Prince: Harmincegy-két évbe sok minden befér.. ha nem futsz el .
Az unokáimtól sejthetően meg egy fél világ fog elválasztani ..minden értelemben.
Tényleg.. nálatok vannak gyerekek, ugye? Nekik biztosan jó (jobb) lesz ott, ahová mentek?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.16. 17:30:41

@Womb Rаider: Mert, miből gondolod, hogy fél világ fog elválasztani? Csak nem...? Hová valósi a férjed? :D

Vannak, igen, négyen. Szép sorban potyogtak, szeretem a nagycsaládot, de nemsokára a legkisebb is bölcsis lesz, és a nejem is visszamehet dolgozni. Megjegyzem, hogy ő sokkal intelligensebb és szorgalmasabb nálam, valamint folyékonyan beszél kínaiul, szóval nem kell alibiznie a karrierjében, mint nekem. Néha bánom, hogy nem vettem komolyan a karrieremet, és tulajdonképpen összemákoltam az egész életemet, de hát ez van. Biztos vagyok benne, hogy engem sem jó fizetés, sem valami nagy presztízsű munka nem tenne boldoggá.

Biztosan jó lesz-e nekik Kínában? Nem tom. Mindenesetre rossz nem lesz, mert megtanulnak kínaiul, valamint látnak egy kis világot. Mi egy szélsőségesen érzelmes házaspár vagyunk, és persze, a gyerekvállalásra még jó az a langyos nyugi, ami Magyarországon van, de az nem kaland. Nincsenek gyógyíthatatlan betegségek, természeti csapások és nincs tenger sem. Nekem szükségem van ezekre, hogy kiteljesedjek. Nem véletlenül most vettem rá magam a blogírásra sem. Egyre többször gondolok arra, hogy milyen jó is volt. Én boldogabb leszek, az biztos. És most őszintén, mi más kell a gyerekeknek, mint két olyan szülő, akik őszintén szeretik egymást és az életüket?

MsIreneAdler 2020.05.16. 20:35:56

@Puerto Prince: a méret szerintem annyiból számít, hogy ne legyen egyik véglet sem. A többi ügyesség, vonzalom és pózválasztás kérdése. Mondjuk a végletekről tudnék mesélni :D
Az ágyban való viselkedés. Azt több férfitől hallottam, hogy sok nő azt gondolja, hogy teljesen elég, ha jelen van, ezen kívül nem tesz semmit. Ez mondjuk nekem furcsa, hogy ezt hogy lehet, hogy meg sem moccan az ember lánya...(hacsak nem ez a "feladat", ugye:)) Az, hogy ki mennyire hangos szerintem nem áll egyenes arányban az élvezettel. Sőt néha kifejezetten élvezetes lehet egy olyan helyszín, ahol nem lehet hangoskodni. És valóban a pornó ezért olyan gáz, mert hiteltelen, és mondhatni taszító ahogy azok a szerencsétlen nők hörögnek meg ordítanak. Az a baj, hogy sokan azt várják, amit ezekben a filmekben látnak: hogy mindegy mit csinál a pasi, a nőnek üvöltve kell azt élveznie.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.05.17. 22:51:24

énszerintem nem kell ilyen kérdéssorteszt ahhoz hogy tudd van e töke az illetőnek. elég ha jol odacsapsz, aztán ha feljajdul akkor van neki. de most komolyan. szerintem korunk egyik problémája hogy mindig minden mögé akarunk valamit látni, és nem lebegünk

MsIreneAdler 2020.05.17. 23:24:56

@PeniValdes: hát nem tudom. Ha a shit teszt miatt sokan ennyire hisztiznek, szerinted mit szólnának egy alsó madárfogáshoz a randikon :)?

Womb Rаider 2020.05.18. 09:38:50

@Puerto Prince: " Csak nem...? Hová valósi a férjed?"
Ja.. félreértesz. Mindketten itt születtünk, jól is érezzünk magunkat itt. A nagyobbik fiunk esetében van esély arra, hogy egy távoli helyen fog családot alapítani (a családban/rokonságban nem ő lenne az első)

"Biztos vagyok benne, hogy engem sem jó fizetés, sem valami nagy presztízsű munka nem tenne boldoggá. "
Na, ez annyira azért nem meglepő. A valódi boldogság forrása sosem volt egyik sem. Az más kérdés, hogy ha valaki boldog, még lehet egzisztenciálisan stabil és társadalmilag megbecsült..hasznos ember.

@MsIreneAdler: " Azt több férfitől hallottam, hogy sok nő azt gondolja, hogy teljesen elég, ha jelen van, ezen kívül nem tesz semmit. Ez mondjuk nekem furcsa, hogy ezt hogy lehet, hogy meg sem moccan az ember lánya..."

Ez nekem is fura.. a totális érdektelenségnek kell legyen valami oka. Tudom, nagyon eltérő módon viselkedünk az ágyban... de számomra alap, hogy amennyiben a nonverbális kommunikáció nem hozza a várt eredményt, úgy hamar megfogalmazom az elképzeléseim.. bizonyos okokból ezt fontos volt kialakítanom, de a stabil kapcsolatban is , főleg a kezdeti időkben sok múlik azon, hogy kéepsek vagyunk-e a vágyainkról beszélni, vagy csak várjuk, hátha beletrafál .. vagy lesz majd csak valahogy.
Néha spontán létrejön az összehangolódás, néha nem.. de ilyenkor muszáj megpróbálni javítani a helyzeten. Nyilván, ha empatikus az ember, akkor sokmindent megérez a másikból, már a lélegzetvételéből is képes belőni, hogy kb hol is tart, de a visszacsatolások (ha jól fogalmazod meg azokat) sok esetben ajzószerként is működhetnek, hozzátesznek az egészhez. Egy jókor elsuttogott mondattal csodát lehet tenni..

Ezzel együtt azt gondolom, hogy az együttlét két résztvevős (alapeset) mindkét fél részéről igényel befektetéseket a siker érdekében. A férfiak néha úgy gondolják, hogy az erekcióval ők már letudták a hozzájárulásukat :)

Womb Rаider 2020.05.18. 09:39:49

@PeniValdes: "de most komolyan. szerintem korunk egyik problémája hogy mindig minden mögé akarunk valamit látni, és nem lebegünk "

Egy egész iparág és szubkultúra jött létre erre.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.05.18. 13:37:50

@PeniValdes: @Womb Rаider:

""de most komolyan. szerintem korunk egyik problémája hogy mindig minden mögé akarunk valamit látni, és nem lebegünk " Egy egész iparág és szubkultúra jött létre erre."

Ezzel teljesen egyetértek. De ez a lebegés a párkeresők esetében max pár csalódásig igaz, után már rohadtul nehéz nem belelátni akármit is a másik szándékaiba.
Látom, tapasztalom barátnőimnél, sőt fiúbarátom is van ilyen. Már nem mernek előre örülni, ha kezdődik egy kapcsolat, hogy optimistán álljanak hozzá. És sokszor már emiatt is megy minden tönkre egy idő után.
Ördögi kör ez.
Ezeket az iparágakat pedig nemegyszer olyanok működtetik, akik maguk sem képesek egy épkézláb kapcsolatot felmutatni.
Ez is egy ördögi kör.

MsIreneAdler 2020.05.19. 16:30:39

@Womb Rаider: egyébként a mai napig él egy olyan téveszme a nőkben, hogy nekik ciki és nem helyénvaló élvezni a szexet. Tehát lehet egy olyan szorongás sokakban, hogy ha el meri mondani, mire vágyik, mit élvez, akkor ribancnak lesz titulálva, ezért inkább hallgat, mint szar a gazban. Mondjuk ez manapság már remélem nem akkora gond,szóval a passzivitás mögött szerintem inkább a nemtörődömség, a tenni nem akarás áll.

@Szőkenőő: ebben teljesen igazad van. A századik randira már nem olyan biztos, hogy teljesen nyitott szívvel tud menni az ember. A kapott sérelmek, a rossz tapasztalatok mind mind rátelepszenek az emberre, úgy nem lehet csak sodródni az árral. Talán ezért mondják, hogy nagyobb az esély arra, hogy fiatalon találjunk rá a párunkra.

Lorrh 2020.05.20. 08:36:16

@MsIreneAdler: Szerintem ez a viktoriánus korból ittmaradt százéves legenda.
Nem, a mai világban a nők nem ilyenek!
Abszolút élvezik és élvezni akarják a szexet és ezt fennen hirdetik is.
A maroknyi szorongó pszichológiai eset meg kezelésre szorul, nem ők a mérvadók.
Rengetegen kivagyian hirdetik is hogy banánokkal basznak... megsatöbbi.

MsIreneAdler 2020.05.20. 10:36:21

@Lorrh: hidd el, az én korosztályom sem egyértelműen ezt az üzenetet kapta, hogy a szex a nő számára is ugyanolyan élvezeti forrás, mint a pasiknak. Hála a Bravo újságnak (na jó, abban is volt jó pár baromság, tudom) majd az egyre jobban elterjedő netnek, abban igazad van, hogy azért aki akart, már fel tudott zárkózni.
Azzal még ritkábban kürtölik tele a netet a nők, hogy nem képesek az orgazmusra, pedig ki tudja, lehet vannak annyian, mint a banánbaszók.
Abban is egyetértünk, hogy manapság már a csapból is a szex, meg az élvezet folyik. Ez egyébként egy másfajta szorongást rak a fiatalokra. Egy megfelelési kényszert, a fiúknál például a méret terén, a lányoknál pedig már az a defektes, aki nem élvez el rögtön, csináljon bármit is vele a pasija. Ahogy egy rendes poreszban. :)

Womb Rаider 2020.05.20. 11:27:04

@Lorrh: "Rengetegen kivagyian hirdetik is hogy banánokkal basznak... megsatöbbi. "

:))) Tudod kiket neveznek 'banán'-oknak? Az expat kínaiakat, meg koreaiakat :) Kívül sárgák, de belül fehérek.
@MsIreneAdler: " Egy megfelelési kényszert, a fiúknál például a méret terén, a lányoknál pedig már az a defektes, aki nem élvez el rögtön, csináljon bármit is vele a pasija. Ahogy egy rendes poreszban. :) "
Ja, a méret tekintetében rendes evolúció..vagy revolúció zajlik. És beigazolódott Pangalaktikus Antal Gergő meglátása, miszerint a segg a jövő p..ja. Sorra dőlnek a tabuk..
Az egyik ilyen, ami már a RedPill iskola alsó tagozatában is tananyag, miszerint nincsen kis f.sz, csak tág p..a.

Lorrh 2020.05.20. 13:42:18

@Womb Rаider: pedig van kis fasz, nagy fasz, szűk pina és tág pina is. A megfelelővel kell találkozni. A seggbe dugás se mindenkinek jön be, akármelyik oldalon is áll. Katolikusoknál divat mondjuk.

MsIreneAdler 2020.05.20. 13:53:11

@Womb Rаider: én őszintén szólva nem értem sem a túlzott ajnározást, sem a hatalmas fujjogást a hátsó bejárat körül. Aki szeretné, próbálja ki, aki nem, meg ne. Teljesen természetes, hogy az ember mindenféle módon próbál örömet szerezni a másiknak, ez miért maradna ki? Mert ugye elvileg ez a szex lényege, az análszexé is (!), a kölcsönös örömszerzés, nem pedig valami bünti a nőnek a laza kötőszövetei miatt, vagy jutalomjáték a kisfarkú pasiknak. Igen, olvastam, hogy a pina kitágul...a segg meg nem...ehhh.

MsIreneAdler 2020.05.20. 13:55:49

@Lorrh: mikor ezt először meghallottam, köpni, nyelni nem tudtam. Azt hiszem ezt aztán igazán nevezhetjük kiskapunak :D

Womb Rаider 2020.05.20. 16:13:53

@MsIreneAdler: Ja, de gondolom ez egy több összetevős folyamat eredménye és összefügghet azzal, hogy a dolog (bár mindig része volt többé-kevésbé a szexuális kultúrának/életnek) megszűnt tabunak lenni.. 'polgárivá' vált, miként az orál.
De már hallottam olyasféle vélekedést is (férfi.. ) miszerint az anál azért praktikus, mert nem tereli el a nő figyelmét , annak nem kell a saját orgazmusára koncentrálni, maradéktalanul a férfi örömére koncentrálhat, mert erre van teremtve. A 'hagyományos' , vaginális szex pedig jutalom, ha a nő megdolgozott azért.
Szerintem egyébként mostanra érett meg szélesebb körben a szexuálisan aktív népesség arra, hogy az anális szexet felhőtlenül élvezhesse.. annak nyilvánvaló előfeltételeit lehetőség szerint megteremtve..
Abban természetesen igazad van, hogy a szexben akkor van helye, ha mindkét fél számára öröm forrása, szívességből, jócselekedetként, részvétből nem pucsít az ember lánya.

Az meg egy külön történet, hogy ahhoz kell némi intelligencia a férfiak részéről, hogy felfogják: a nő amellett, hogy a férfiak nagy örömére puncit növesztett a lábai közé (igen, tudom, a homlokunkon lenne a legjobb helyen..) azért amellett a nő néha anya is, egy kor felett, ennek bizonyos mellékhatásaival, következményeivel és azzal, hogy van, amin nem is egyszerű némelyeknek változtatni.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2020.05.22. 02:14:56

@MsIreneAdler: nagyon jót mondasz, nekem is ez a megfigyelésem, hogy a legtöbb nő egyszerűen nem meri felvállalni, hogy mit akar az ágyban, ezért soha nem is kapja meg, amit szeretne. Van bennük egy szégyenérzés, ami a pasikban kevésbé, bár néha belőlük is harapófogóval kell kihúzni, mert az elején túlfinomkodják, "nem akarnak elriasztani", de aztán csak megnyílnak. Szerintem fontos, hogy ne ítéljünk el semmit, maximum mondjuk azt, hogy nekünk az nem jön be, de csinálhatjuk ezt meg azt meg amazt, mert azok meg igen.
De hogy a nőkkel mit lehetne kezdeni, nem tudom, mert náluk ott kezdődik, hogy még talán maguknak sem vallják be, hogy mi a nyomoruk, csak érzik, hogy nem elég kielégítő, kevés, de mivel ömlik a szar a nyakukba, hogy a romantikus, "eggyé olvadós" szex az "a méltó", minden mást csak a kurvák csinálnak, ezért ehhez akarnak alkalmazkodni. A "baszatlan picsa" kategória legalább fele ilyen. Szex van, csak nem olyan, az az igazi bajuk, azért idegbetegek, agresszívek, és röhej, hogy mindössze egy kis őszinteség és bátorság választja el őket a valóban méltó szexuális élettől.

MsIreneAdler 2020.05.22. 09:54:19

@Serial Slut: nem jó a titkolózás, szégyenkezés, de ez a mérhetetlen, szűretlen információ is káros.
Én úgy vagyok vele, mindent ki kell próbálni, ami az embert érdekli, és időbe telik, míg valaki rajön, mit szeret és mit nem. De ha ezt nem közli a másikkal akkor semmit nem ér az egész.
Na igen én is ismerem a baszatlan pina effektust. Van pár ilyen a környezetemben. Ők szerintem soha de soha nem vetették még bele magukat örömmel, élvezettel egy férfi karjaiba sem. Úgy vélem ők az alapjai a "frigid, fejfájós feleség" szereotípiájának :). Ja, és természetesen utálnak, de minimum furán néznek mindenkit, akinek nem olyan sivár a szexuális élete, mint az övék.

Womb Rаider 2020.05.22. 10:20:50

@MsIreneAdler: @Serial Slut: Asszem lassan-lassan eljutunk oda, hogy a jó szexhez kell intelligencia, tehetség :) és akarat.. de ami legalább ennyire fontos, az az inspiráció.. és ebből fakadóan ki is rajzolódik egy törésvonal ami kb párhuzamosan fut az internet és a netes pornó evolúciójával.
Egyrészt azért, mert ötletet ad.. de ami messze fontosabb, az , hogy megerősítést, feloldozást is egyben: nem vagy egyedül a fantáziáiddal, vágyaiddal.. nem vagy beteg.
Nem állítom, hogy nincsenek 'vadhajtások' és néha teljességgel érthetetlen fétisek, de mindegyik tűz körül népes kiscsapat táborozik. (az mellékszál, hogy hosszú idő után a pszichológia végre levette a stigmákat bizonyos szexuális 'eltévelyedésekről' , már nem kezelik betegként azokat, akik nem a szokványos (és azért nyilván sokaknak tökéletesen kielégítő) módon próbálnak testi-mentális kielégülést keresni és találni. Ha valaki szeretné megtapasztalni, hogy mennyire színes, kaotikus, örvénylő az emberi szexualitás világa, annak elég fellépni a fetlife-ra .

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.23. 13:02:05

@Serial Slut: Ez nálad kényszercselekvés, hogy ebben a témában minden oldalon eljátszod a szakértőt? :D

„a legtöbb nő egyszerűen nem meri felvállalni, hogy mit akar az ágyban”

Hány nővel csináltad már?

bitcoin bányász 2020.05.23. 19:41:10

@MsIreneAdler: Azért van ez a pasik bögyében, mert tudják (illetve nem tudják, hogy kiről van szó), hogy volt előtte másik pasid is akivel éppen összehasonítod. Na, felelj meg úgy természetes mivoltodban, vagy játszd meg magad úgy, hogy azt sem tudod, hogy mihez, kihez képest kellene jobbnak lenned. Abszurd az egész shit játék a nők részéről.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.23. 22:44:14

@Womb Rаider: „ Az unokáimtól sejthetően meg egy fél világ fog elválasztani ..minden értelemben.”

Még szerencse. Ők is letagadnának.

MsIreneAdler 2020.05.24. 00:03:08

@bitcoin bányász: ha jól értem, az a gond, hogy nem elég, hogy azon kell izgulnia egy férfinek, egy randin, hogy megfelel-e a nőnek, de még a kétértelmű ketesztkérdéseire is valahogy válaszolni kellene. Nem egyszerű, az biztos. Az ellen sajnos nem nagyon tudsz mit tenni, hogy összehasonlítsanak az exekkel. Ez mindenképpen meg fog történni. Ha jó randipartnert választottál nem kell megjátszanod magad. Ha ki kell bújnod a bőrödből, azt úgysem lehet sokáig megtenni.

MsIreneAdler 2020.05.24. 00:08:13

@The Cortez: minden blogon szeretnéd, ha Wombi csak veled foglalkozna :)? Én a helyedben abbahagynám az utána való koslatást, mielőtt szánalmasnak tűnnék....

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2020.05.24. 01:48:39

@bitcoin bányász: miért kellene a másik pasira hasonlítani, megfelelni ilyen elvárásoknak? Ez örökké csak kisebbrendűségi-komplexusokat fog szülni, felerősíteni, az utánzat sosem ér fel az eredetihez.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.24. 17:45:10

@MsIreneAdler: Nem koslatok utána, csak sajnos mindenhol feltűnik :) De nem akarom, hogy velem foglalkozzon. Itt mondjuk meglepő módon, egész normálisakat ír.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.24. 17:48:49

@Serial Slut: „miért kellene a másik pasira hasonlítani, megfelelni ilyen elvárásoknak?”

Mindig is éretlen voltál ehhez a témához, így nem értheted. A komplexusokról te meg inkább ne beszéljél!

MsIreneAdler 2020.05.24. 21:32:19

@The Cortez: meglepő módon, ha nem ócsárolsz, kurvázol valakit, akkor nagy valószínűséggel normálisan fog válaszolni. Serial Slut-tal is próbáld ki, jó? Kérlek!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.24. 22:15:05

@MsIreneAdler: Nem erről van szó. Csajblogokon valamiért normálisabban viselkedik. Serial Szutyi meg idáig követett engem, amúgy soha nem akadt volna rá az oldalra.

MsIreneAdler 2020.05.24. 23:43:17

@The Cortez: szétszednek a nők :D
Engem nem érdekel, ki hogy viselkedik más blogon. Itt ne ócsároljon senki senkit.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.05.25. 07:44:52

@MsIreneAdler: Látod, erről beszéltem a kezdetekkor.
Jobb ezt a legelején letisztázni, ha nem akarod, hogy lesüllyedjen a blogod az egymásra mocskolódás mocsarában.
Ügyes vagy, jól csinálod :)

MsIreneAdler 2020.05.25. 08:05:51

@Szőkenőő: köszi :). Igyekszem, hogy jó maradjon a hangulat. Nem kell egyetérteni, sőt, azt szeretném, ha minél több vélemény ütközne itt, de szardobálás nélkül.

Womb Rаider 2020.05.25. 08:46:31

:) Jéééézus... nem is mondok semmit..

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2020.06.13. 17:28:43

És ha egy pasi nem keménykedve adja elő a macsót, hanem csak annyit ír: Rendben ;-)

Vagyis egy kacsintással jelzi, hogy benne van a játékban és a szexben is, akkor nagyrészt fogalmatlanul sopánkodtok, mert nem ismeritek sem az élő, sem a netes kommunikációt. Aztán fuccs a randinak.

A shit teszt és a csacsogjunk mindenről nem az, az csak "fecseg a felszín".

De ugyanez van egy szimpla mosolynál is.

Miközben az igazi shit teszten átmenés az, ha élőben mondod ezt neki és mégis dugás lesz a vége.

Womb Rаider 2020.06.15. 09:02:23

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "mert nem ismeritek sem az élő, sem a netes kommunikációt. "

Se a titkos kézfogást :)

Ha szépen kérünk, tartanál nekünk egy kommunikációs gyorstalpalót?

Deansdale 2020.07.09. 18:45:45

"Soha nem értettem, miért rójják fel a nőknek, hogy válogatni merészelnek"

Ezt senki nem rója fel, mármint aki nem fogyatékos. A shit teszt elleni, amúgy nem túl gyakori utálat nem erről szól.

"legtöbbször ez egy játékos szintfelmérő, kár leharapni érte a nők fejét"

Az esetek többségében a nők ezt ösztönösen csinálják, nem tudatosan, szóval már csak ezért is fölösleges lenne haragudni rájuk. Tudatosan alapvetően csak ismerkedés közben csinálnak ilyesmit, és az általában durvább is, illetve nyilván attól függ mennyire találják vonzónak a pasit. Kapcsolatokban szarabb a helyzet a shit tesztekkel, mert ha egy férfi sokat bukik az a kapcsolat végét jelenti, sokszor úgy hogy nem is tud róla, ill. nem érti mi romlott el.
süti beállítások módosítása