Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yrénke blogja

Yrénke blogja

Hogy miért nem indítok blogot

2020. március 27. - MsIreneAdler

A napokban elgondolkodtam, hogy talán ennyi kommentelés, tudálékoskodás után én is indíthatnék saját blogot (jó, igazából valaki betette a bogarat a fülembe:). Végül arra jutottam, hogy ez nekem nem menne. Nem tudnék, akarnék olyan személyes infókat megosztani az életemről, amit egy igazán jó blog megérdemelne. Ez szerintem amolyan mindent vagy semmit dolog.

Ahogy látom, a kulturált viták kihalófélben vannak. Nincsenek már érvek, ellenérvek, csak egymás mocskolása. Na ezekhez nem szeretnének táptalajt szolgáltatni itt.

Soha ne mondd, hogy soha, szóval lehet még eljöhet ez az idő is, hogy firkálok majd valamikor valamit! 

(persze, nagy valószínűséggel a kutya nem olvasná az agymenéseimet, szóval az is lehet, hogy csak egy jó nagy paragép vagyok, de legalább beismerem :) ) 

A bejegyzés trackback címe:

https://yrenkeblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5315564904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2020.03.29. 20:36:05

Ezt jól gondolod és örülök, h tisztában vagy a korlátaiddal, ez neked nem menne.:DDD

Te mekkora idióta vagy, annyit mondanak, neked, h Nyuszi vagy McFly és már dacosan csinálod is...

mammer...

MsIreneAdler 2020.03.29. 20:51:36

@Szubrina: nézd, ide a kutya nem néz be. Itt lehetsz őszinte. Miért csinálod ezt? Miért hagyod, hogy így beszéljenek veled? Hát semmi tartás nincs benned?
Amúgy nem te tetted a bogarat a fülembe, valaki tényleg javasolta, hogy írjak magamról.

Szubrina 2020.03.29. 20:55:58

@MsIreneAdler: Én tettem a bogarat a füledbe, amikor írtam, h nem vagy képes rá, h blogot írj. Én mindenhol őszinte vagyok és megvédem magam, nem hagyom, h így beszéljenek velem, mert mindenki még te is visszakapjátok abba a gonosz, sötét pofátokba.
Te idióta faszgeci, hiába írod, h nem tettél ellenem semmit, folyamatosan írtad a rohadékságaidat, igaz egy részüket kitöröltem, nem képzeled, h szó nélkül fogom hagyni?
Minek nézel te engem, azt hiszed, 1-2 nap alatt elfelejtem azt a fosáradatot, amit a fejemre olvastál te is?

Inkább te légy őszinte, ugye nincs senkid, azért rohadsz a neten? mert én joggal vagyok a neten, hiszen nincs senkim, de akinek van, annak miért kell elmenekülnie? hazug vagy, mert vagy nincs pasid, vagy úgy szar a kapcsolatod, ahogy van, persze, h nem vallod be, mert félsz tőle, h akkor ugyanúgy szarnak fognak tartani mások, ahogy engem...képed sincs magadról, én félig látszódom legalább.

MsIreneAdler 2020.03.29. 21:50:37

@Szubrina: most is te írkálsz az én szánalmas, döglött (illetve meg sem született blogomra) nem én a tiédre.
Tudod, nekem nem kell semmit sem bizonyítanom vagy bizonygatnom neked, de másnak sem. Nem kell mutogatnom magam, leírnom, hogy mit dugdosok a puncimba, rám valahogy akkor is figyelnek, ha csak szimplán leírom a véleményem. Tudom hogy ez neked fura, és téged zavar is, hogy ennyire nagyívben szarok arra, hogy mit gondolsz rólam, de ne vedd magadra. Senki kedvéért nem játszanám meg magam.
Túl sokat képzelsz magadról, hogy mennyire vagy hatással az életemre. Egy érdekes kis valami vagy, akit legtöbbször sajnálok vagy nem értek, néha csak ámulok, vagy röhögök rajtad (nem veled, rajtad) . De semmi extra.
Egy mozdulattal kitilthatnálak, ahogy te is megtetted, de nem teszem, nem félek a mocskos szádtól sem a kusza gondolataidtól. Amit itt leírsz csak rólad ad szegénységi bizonyítványt, nem rólam. Minden egyes kommenttel a figyelmemért könyörögsz. Hát, nem ígérek semmit, de ha nincs jobb dolgom, talán válaszolok.

Szubrina 2020.03.29. 22:00:09

@MsIreneAdler: Hát rám is figyelnek, nem azért írom le, h dugdosok valamit a puncimba, h figyeljenek rám, hanem mert az életemet írom és ha dugdosok valamit a puncimba, az az életemben történik.
Képzeld a blogom olvasott, és évek óta az, miért kéne nekem a szánalmas figyelmetek.
Egyszerűen szeretném, ha megértenétek h ki vagyok és nem támadnátok a hátam mögött, amiért olyan ócska szar életetek van, h nincs értelme arról blogolni.
Ez a nagyképűség pontosan abból fakad nálad, h otthon egy szar senki vagy, de itt van egy két faszi, aki valamiért meg akar baszni téged...képzelem, h nézhettek ki mindannyian és ettől elszálltál.
Nekem nincs miért szégyenkeznem, ha csúnyán beszélnek rólam megvédem magam.

Most írtad, h írjak ide, erre azt írod, h minek írpk ide, meg, h kitiltasz? Dr Jekyl és Mr. Hyde???

"nézd, ide a kutya nem néz be. Itt lehetsz őszinte. Miért csinálod ezt? "

Leírom, mire te:

" most is te írkálsz az én szánalmas, döglött (illetve meg sem született blogomra) nem én a tiédre."

Nem írok ide se többet, egyet kérek, ne pofázz rólam a hátam mögött se és akkor tuti nem írok neked.

MsIreneAdler 2020.03.29. 23:31:39

@Szubrina: látom nagyon nem megy a szövegértés: bár kitilthatnálak, én mégis megengedem, hogy ideírj,valamint megint nem én kerestelek téged, hanem te engem. Nincs ebben semmi különös meg ellentétes.
Nem vagyok nagyképű. Nem én ajnározom magam folyamatosan, hogy ilyen meg olyan jó nő vagyok. Mint fentebb írtam, ez engem nem érdekel. Nem tudom milyen faszikra gondolsz, akik meg akarnak dugni, de még ha ez így is lenne, akkor sem lenne semmi közöd hozzá. Tisztára, mintha attól félnél, hogy elhappolom a pasikat. De nyugi, nincsenek ilyen szándékaim.

Na és a legfontosabb : akkor és ott hozlak szóba, amikor kedvem tartja. Mert nem félek tőled, egyszerűen szellemileg nem vagy partner. Azt meg ki nem szarja le, hogy újra és újra leírod válaszként, hogy most épp mit fantáziálsz az életemről? Mást úgy sem tudsz, csak találgatni, meg mocskolni, mint egy felakadt lemez. Amennyi szart megosztasz magadról a blogokon ne csodálkozz, ha megtalálnak. Lehetnél diszkrétebb.

Szubrina 2020.03.29. 23:35:04

@MsIreneAdler: Ja nem vagyok szellemi partner:DDD Hát hja, nem tudok lesüllyedni.
Amennyiben viszont rólam pofázol, hisz izgalmasabb téma vagyok, mint a saját nemlétező életed, akkor készülj fel, h le fogom reagálni, te mocsok kurva.

MsIreneAdler 2020.03.29. 23:51:33

@Szubrina: hát ez egy tökéletes zárszó (zárkomment) mára. Megcsillogtattad benne minden tehetséged, amit fent leírtam. Bravo!

Szubrina 2020.03.29. 23:54:42

@MsIreneAdler: Ha a rosszindulat és a butaság fájna, te visítanál a fájdalomtól...

Womb Rаider 2020.03.31. 13:01:21

@Szubrina: "Ha a rosszindulat és a butaság fájna, te visítanál a fájdalomtól..."

Te is már csak morfiummal bírod, a szomszédok pedig füldugóval..

Womb Rаider 2020.03.31. 13:04:28

@Szubrina: "Hát hja, nem tudok lesüllyedni."
Próbáld meg az Espumisant...

Szubrina 2020.03.31. 13:06:50

@Womb Rаider: Hiányzom mi?
Gondolom a kommentáradat végére megint az jönne ki, h ugyan napok óta hozzátok sem szóltam, most is te "piszkálgattál meg" de ugye én lennék az aki KEZDTE...mint ahogy eddig is volt.
Na elmész te a kankós, foncsérozott, redvs kurva anyádba, te buta buzugeci.

Womb Rаider 2020.03.31. 13:17:32

@Szubrina: Te nyomi... itt éppen te voltál az, aki beszóltál SzirénAdlernek.. szóval ne habosítsd a nyálad, de legfőképpen: ne nézz mindenkit elmebetegnek és vaknak .
Otthon, édesanyáddal még lehet, hogy neked elmegy ez a stílus, de itt, emberek között ha másként képtelen vagy kommunikálni, akkor inkább ülj le a sarokba és maradj csendben..

(most pedig menj és kortyolj egyet a fertőtlenítőből, mert elég kellemetlen szagú a szád..)

Szubrina 2020.03.31. 13:22:47

@Womb Rаider: Te féreg 3 nappal ezelőtt írogattam ide, most mi a kurva anyádér kellett megpiszkálnod, unatkozol? Tudom jól...meg belém zúgtál, bármit megtennél, h felhívd a figyelmemet, de leszarlak.

Womb Rаider 2020.03.31. 13:37:19

@Szubrina: Hülye kérdés.. mégis mire gondolsz? Elévült esetleg, amit írtál? Vagy van valami fellebbezési időkorlát? Most keveredtem ide .. te meg úgyis lesben álltál, szóval mi a gond?

"Tudom jól...meg belém zúgtál, bármit megtennél, h felhívd a figyelmemet, de leszarlak. "
Te annyi mindent tudsz, a baj csak az, hogy zömében rosszul.. Nem tudom, hogyan nézel ki, csak közvetett infók vannak (ennyi is bőven sok) de felőlem lehetnél bármilyen etalon testű férfi vagy nő.. az ocsmány , beteg személyiséged mindenképpen taszító. Ettől még nem foglak kikerülni.

Jó lenne, ha a saját portádon renezkednél, itt meg döntse el a házigazda, hogy töröl, vagy enged.

MsIreneAdler 2020.03.31. 17:38:43

@Womb Rаider: nem terveztem moderációt, ugyan minek? Mindenki azért felelős, amit ideír. Jó nyilván van, illetve lenne, amit törölnék, pl, ha valaki itt próbálna meg más privát adataival visszaélni vagy ilyesmi.

MsIreneAdler 2020.03.31. 17:42:31

@Womb Rаider: jah, meg úgysem jár ide senki, azt hiszem kissé beképzeltnek hatna a nulla blogomon itt kiskirálynőként törölgetnék :D:D

Lorrh 2020.04.06. 09:11:17

@MsIreneAdler: ... "nem azért írom le, h dugdosok valamit a puncimba, h figyeljenek rám, "
De! Pontosan azért írja le. De így se figyel rá senki, akinek a figyelmére vágyna (ránk). Kénytelen teleirkálni más emberek blogjait, hogy figyelmet kolduljon.
Szomorú tükör egy elpazarolt életről.

MsIreneAdler 2020.04.06. 15:23:01

@Lorrh: ki tudja, hátha tanul belőle, hogy ilyen stílussal csak elüldözi az embereket maga mellől. Illetve, hogy azzal, hogy megosztja a maszturbálási szokásait csak egy bizonyos fajta "rajongói tábort" fog vonzani. És nem biztos, hogy azok figyelmére vágyik.

Womb Rаider 2020.04.06. 17:16:37

@MsIreneAdler: Jó, ez nyilvánvaló, de mit tud magából megmutatni a hiánygazdálkodáson alapuló szexualitásán túl? És az mennyire addiktív?

MsIreneAdler 2020.04.06. 18:21:54

@Womb Rаider: fogalmam sincs, hogy mit tudna nyújtani, ha nem ezt, amit most. Azt sem tudom, kiket vonzhatna magához egy konszolidáltabb stílussal. Valószínűleg mennyiségileg kisebb, de minőségre viszont jobb társaságra tehetne szert, ki tudja? De hidd el, őszintén remélem (főleg az ő érdekében), hogy megtudjuk.

Lehet, hogy az a stílus, amit itt hetekig produkált, az valami hangulatváltozás leszálló ága vagy a mostanság kialakult vírushelyzet okozta stressz így csapódott le. Lehet innen már csak felfelé vezet az út. Már csak azért is, mert kurva fárasztó lehet minden fronton csak harcolni. Nem mentegetem, csak egyszerűen nem kívánom senkinek, hogy így éljen, ilyen haraggal, dühvel, ezért remélem, hogy ez megváltozik.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.06. 22:39:50

@Szubrina: „Képzeld a blogom olvasott, és évek óta az, miért kéne nekem a szánalmas figyelmetek”

Ahhoz képest más oldalakon reklámozod magadat meg a szánalmas blogodat.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.06. 22:41:05

Ez szép volt :D De egy blognak nem feltétlenül a szerző személyes dolgairól kell szólnia.

Szubrina 2020.04.06. 23:43:39

@The Cortez: Nem, te reklámozod a te szánalmas, nőgyűlölő blogod, hisz a nicked mellé is kiírtad, hátha vki rákattint. Én nem teszek ilyet, így is olvasott vok.

MsIreneAdler 2020.04.07. 11:21:27

@The Cortez: ez is igaz. Na majd meglátom, egyszer, majd, ha több időm lesz. :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.07. 23:31:43

@Szubrina: Egy férfigyűlölő feminácitól még mindig nevetséges ez a nőgyűlölőzés. A legtöbben kiírják a nickjük mellé, ez még nem reklámozás. Az a pár seggnyaló nem számít komoly olvasótábornak, ezért is vergődtél a randizón, hátha majd onnan sikerül átcsalnod pár embert.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.07. 23:34:39

@MsIreneAdler: Igazából csak egy jó témát kell találni. Adhatnál mondjuk tippeket nőknek, hogy nehogy olyanok legyenek, mint Szubpina :D

Szubrina 2020.04.08. 00:51:35

@The Cortez: Ez egyáltalán nem így van, én még csak nem is szóltam senkinek arról, h blogom van, viszont te a neved mellé is kiírtad, h hátha valaki elolvassa a kurvázós, nőgyűlölő blogodat.
Annyira kellenek az olvasók, h ki is tiltom őket, onnan.
Te a logikát nem ismered igaz?
Hosszú évekig elvoltam az én kis olvasótáborommal miért változott volna ez meg.
Szimplán hozzászólok a blogokhoz, aztán jöttök ti és belémköttök, aztán még én reklámozom a blogom, huhuhuhu elég érdekes észjárás, te agyhalott fasz.

Womb Rаider 2020.04.08. 11:01:03

@Szubrina: Az a baj, legalábbis számomra az a rémisztő a te kis blogoddal kapcsolatosan, hogy a sötétséget sugározza. Hülyeségeket hordasz össze és ha ezzel csak egy ember fejébe plántálsz el téves infót, már azzal kárt okoztál.
Nem érzed a felelősségét az általad leírtaknak, csak dől belőled, olyan az egész, mint valami felfakadt gennyes kelés.
Semminek nem nézel utána, de mindenről megvan a magad jól körülrajzolható, egységsugarú véleményed és úgy tálalod, mint valami megkérdőjelezhetetlen, univerzális igazságot. Honnan a meggyőződés önnön tévedhetetlenségedet illetően és honnan a bátorság, a küldetéstudat?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 11:40:20

@Szubrina: Mit nem azon, hogy a kiírás még nem reklámozás? De nem kéne kiírnom, mert enélkül is elolvassák. Már megint a kurvák miatt hisztizel, mikor te is az voltál? :D Egy férfigyűlölő szarkupac meg ne nőgyűlölőzzön!

Kitiltod az embereket, nem ír senki, így visszaszaladsz a kitiltottak oldalára. Úgy látszik te nem ismered a logikát, te szánalmas gyökér :D

Ki mondta, hogy szólj hozzá bármihez, ha síkhülye vagy? Miért nem teszed normális stílusban?

Lorrh 2020.04.08. 11:41:08

@Womb Rаider: ez sajnos jellemző viselkedés a félművelt emberekre. Hogy ők tudják tökéletesen. Mindenki elmehet a picsába. Vita, más vélemény nem lehet, hisz nincsenek érvei, nincs mögöttes tudása semmiről.
Az análszex tökreteszi a bélrendszert és mindmeghalunk. Ez olyan igazság amit nem lehet vitatni. Ő mondta, tehát így van! Alapfokú dogmatizmus első kötet, első fejezet.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 11:41:29

@Womb Rаider: Így van! Az nem blog, hanem egy virtuális pöcegödör.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 11:43:03

@Lorrh: De ez is honnan ered? Onnan, hogy vagy nincs benne része, vagy pedig ahhoz is lusta volt idáig, hogy normálisan megtanulja.

Szubrina 2020.04.08. 11:51:04

@Lorrh: A félművelt emberekre az a jellemző, hogy támadnak mást, aki jobb náluk, mert próbálják lerántani a saját szintjükre.
Jelentem ez még mindig nem jött össze.

Lorrh 2020.04.08. 11:54:42

@Szubrina: ügyesen cselezed ki hogy bármi kritika érjen téged.
Megjegyzem infantilis viselkedés szimplán visszafordítani az érveket.

Szubrina 2020.04.08. 11:54:57

@The Cortez: Ember, leírtam hogy keveredtem a blogodra egy hét csend és szünet után, holott ti minden nap rólam témázgattatok, te még is h állnád meg szó nélkül, ha odavetődnél egy oldalra valaki miatt (reaktor) majd azt látnád, napok óta rajtad élesítik a nyelvüket, az élettelen szarkupac férgek?
Nyílván te is kiakadnál nem?
Aztán kitiltottál a blogodról és azóta priviben, meg itt irogatsz, mert kiváncsi vagy rám, mert tetszem, mert érdekellek, csak húzod a hajam, mint az oviban.

Szomorú és szánalmas.

Viszont egy fontos dolog van, ha már kurvázol, legalább ne őket nézd le, hanem magadat, aki kurvákhoz jár, mert az a szégyen, nem az, aki dolgozik a pénzéért.
A kurva kényszerből kurva, h pénzt keressen, mert esetleg nem ért máshoz, viszont te nem kényszerülnél kurvára, fejleszthetnéd magad, h a szexualitásért ne fizetned kelljen, hanem szerelemből valaki odaadja magát neked, te szarfaszú!

Szubrina 2020.04.08. 11:59:29

@Lorrh: Nekem van egy blogom, ahová te elkezdtél járni, nyilván nem véletlenül, hanem mert tetszett, aztán most magadat köpködöd szembe, h a blog íróját fikázod, h beolvadj, ebbe a szánalmas bandába.
Miért nem vagy képes felvállalni a véleményed?
Miért kell ezt a faszkodást csinálni?
Leginkább csak irigyek és sértettek, mert ki lett ebrudalva a szánalmas banda, holott azt hitték, h én majd teret adok a virtuális életüknek, de ezt benézték, meg ugye fáj nekik, h nincs 400 bejegyzéses blogjuk, amit bárki is olvasna....azért is vagyunk itt ebben a blogban.

Ez is rólam szól, nem a blog írójáról, mert ezerszer érdekesebb téma vagyok.
Nem fogtok soha lenyomni, pont ezektől a szaroktól erősödök meg és leszek tisztában azzal, h mennyi mindenre is képes vagyok és milyen erős vagyok, pedig nem is hittem volna magamról.

Lorrh 2020.04.08. 12:08:43

@Szubrina: bizony, jól látod! Belenéztem a blogodba, megláttam milyen vagy és el is jöttem onnan.
Senkit nem köpök szembe, sosem hirtettem hogy te egy csodás nő vagy. Látom a hibáidat, amiket te nem akarsz észrevenni.
Láttad hogy VT megírta a tapasztalatait rólad?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 12:24:37

@Szubrina: Mondtam, hogy anyádat etesd ezzel a kamuval.
Privátban et írtál rám retardált. Már erre sem emlékszel?

Annak szégyen, akit basznak. Te kényszerből lettél kurva, te fogyatékos? Mit hazudsz megint? Lusta gecik vagytok, ezért álltok kurvának. A normális férfiak meg kihasználják az ilyen tartás nélküli nőket. Itt csak neked kell maagdon dolgoznod, bár már hiába, úgysem lesz senkid :)

Szubrina 2020.04.08. 12:25:02

@Lorrh: Nem, de h őszinte legyek nem is érdekel. Az, h valaki azt hazudja, h mennyire érdeklem, miközben baszik válaszolni 4 napon keresztül, miközben tudom, h otthon csücsül napi 24 órában, az nálam abszolút leírta magát, az első ilyennél még kapott egy második esélyt, de később nem.
Persze ő úgy tesz mintha nem is így zajlott volna, de így volt. Én adtam ki az útját.

Te is többször is vissza-vissza jöttél a blogomra, mert tetszett, hazudozó geci vagy. Érdekes, h a homáron is egy pasi azt írta, h ritka nőben az olyan intellektuális egyed (nem irónikusan, hanem priviben), mint amilyen én vagyok, erre jöttök ti és majd elvitatjátok tőlem ti is? Régebben is mindig ezt mondták a pasik, h nem elég, h érzékeny és kedves vagyok, de még laza és jó fej is, ez nőben kifejezetten ritka. És akkor még ott van, h duci vagyok, de jól nézek ki és 38 vagyok, de kinézek 26nak, ez így sokatoknak fájhat, főleg, h még élek, mint hal a vízben és élvezem a szabadságot, miközben mindannyian valami kurva unalmas és szar kapcsolatban tengődtök, ami már vagy teljesen kihűlt vagy kihalófélben van. Egyetlen mentsváratok, h a neten nálatok boldogabb emberre támadtok falkában és próbáljátok alázni, h egy-pár napig jobban érezzétek magatokat a szürke fos életetekben.

VT se véletlenül kezdett velem ismerkedni.

Egyet sajnálok, h megbízok olyan emberekben, akik nem érdemlik meg azt, semennyire, kiadom magam nekik, mert mindig hiszek benne, h az emberek eredendően jók, közben, meg rosszindulatú férgek.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 12:26:39

@Szubrina: „Leginkább csak irigyek és sértettek, mert ki lett ebrudalva a szánalmas banda, holott azt hitték, h én majd teret adok a virtuális életüknek”

Mégis te jártál vissza hozzájuk :)

„Ez is rólam szól, nem a blog írójáról, mert ezerszer érdekesebb téma vagyok.”

Mert idebasztad magadat, holott a kurva anyád nem beszélt rólad :D Egy Barátok közt epizód érdekesebb, mint a te szánalmas nyomorod.

Szubrina 2020.04.08. 12:27:03

@The Cortez: Kihasználják? Jahh dehogy, te egy hétig dolgozol azért, h egy óráig egy nő foglalkozzon a faszoddal, ami a kutyának se kellene ingyé.
Te idióta nem érted, h a kurvázásból férfi jól nem tud kijönni?

Az emberek enni akartak,. mosogatásm főzés nélkül lettek az éttermek.
A férfiak baszni akartak befektetett energia nélkül, lettek a kurvák.

Ez biza így van.
Mindig az igény merül fel előbb.

Szubrina 2020.04.08. 12:28:45

@The Cortez: Ki nem beszélt rólam?
Minden kommetnben Szub, Szub, SZUBRINA....nézd má vissza, elvégre a te blogod, ha nem hiszed el.
Ide is te rángattál, már rég elmentem.

WR, el sem olvasom a kommented, egyszerűen te olyannyira hülye vagy, ja és bocs a nők engem semennyire sem érdekelnek, de tényleg.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 12:29:49

@Szubrina: Az is téged minősít, hogy leálltál azzal a balfasszal ismerkedni.

Akik ezeket hazudták, azok vagy a te szinteden lévő retardáltak voltak, vagy csak simán meg akartak baszni.

„És akkor még ott van, h duci vagyok, de jól nézek ki és 38 vagyok, de kinézek 26nak,”

Bizonyítsd! Azon a szar képen mindennek kinézel, csak 38-nak kevesebbnek nem :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 12:31:33

@Szubrina: Ide te basztad magadat. Görgess már a kommentmező legelejére. Kurva anyád nem beszélt rólad, csak te magadra veszel mindent, mert egy paranoiás selejt vagy.

Womb Rаider 2020.04.08. 12:32:07

@Szubrina: "Az emberek enni akartak,. mosogatásm főzés nélkül lettek az éttermek."
Ennél azért ez összetettebb :))

"A férfiak baszni akartak befektetett energia nélkül, lettek a kurvák."
Ez is..

"Mindig az igény merül fel előbb. "
Még ez sem igaz!

"Ez biza így van."
Subrina szerint a világ :))))

Szubrina 2020.04.08. 12:34:02

@The Cortez: Nem kapsz képet rólam, bár tudom, h priviben is ezt akarod kiprovokálni. Nem érdekel, h te és a társaid milyennek hisztek, én tudom az igazságot, oszt jóvan.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 12:34:21

@Szubrina: Ezért kell az akciós kategóriára menni. Egy férfi csak jól tud kijönni belőle. Persze csak akkor, ha körültekintő. Attól, hogy nem akarom a túlméretezett, lapos tetves pinádat megbaszni, még sok nőnek kell ingyér, nálad sokkal jobb, vékonyabb nőknek is :)

Mikor fogod fel a fogyatékos agyaddal, hogy a 2 oda-vissza hat egymásra?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 12:35:20

@Szubrina: Egy részét látjuk. És amit látunk, az egyszerűen undorító. Tehát hazudsz magadról már megint.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 12:44:59

@Womb Rаider: Egy fogyatékost próbálsz meg meggyőzni :)

MsIreneAdler 2020.04.08. 12:54:12

Hmm, lehet mégiscsak kéne indítanom egy blogot :D

@The Cortez: adhatnék tanácsokat más nőknek, persze, de nem így. Én nem hiszek az ilyen mindenkire vonatkozó egyen tanácsokban, aki kér, személyreszólóan kaphat. Akár privátban is, volt már rá példa. Csak abba gondolj bele, hogy teljesen mást lehetne mondani egy huszonéves párkeresőnek, mint egy késői harmincasnak.
(a kurvaanyázás meg a személyeskedés pedig rohadttul szúrja a szememet...khm...khm)

@Szubrina: az a vicc, hogy mi távolról sem vagyunk banda. Teljesen mást gondolunk a világ dolgairól, aki ide írt már mindenki vitázott mindenkivel. És mégis a te mentális állapotodat és viselkedésedet illetőleg teljesen egyet értünk. Ez azért nem elgondolkodtató? (a kérdés költői, nyilván nem az számodra :D)

@Womb Rаider: látom te még nem adtad fel, hogy megtaláld a dimenzió kaput, amin keresztül ő is átjön a mi világunkba :)

@Lorrh: szóval te miattad szabadult ki a szellem a palackból :D!

Szubrina 2020.04.08. 12:54:37

@The Cortez: Figyelj, te tudománytalan gyökér, már attól kiégtem, amikor összefüggésbe hoztad a nők magasságát a hüvelyük tágságával, hosszúságával.
Ez akkora kreténség, mint a Bécsi kapu.

Eleve a pina tágsága nem függ össze a magassággal, de még a hossza sem...pl. a niggereknek azért hosszú a fasza, mert a nigger nőknek mélyen van a hüvelyük, hiszen a sok mocsokban csak így tudják tisztán tartani a dolgokat odabe...érted?

A hüvely tágsága, meg függhet attól, h egy nő sportol-e, mert az erőlködéstől biza megrogyhat az az izomzat, illetve, h szült-e és a súlyfeleslegtől, persze lehet ellene tenni Kriston Andrea féle hüvelytornával, annak, akinek szükséges.

Szubrina 2020.04.08. 12:56:21

@Szubrina: Nem akarlak megbántani (dehogynem, ezer örömmel) de nem miattad vannak itt. Bocs!:DDD

Szubrina 2020.04.08. 13:00:03

@MsIreneAdler: A fenti válasz, természetesen neked ment, ha rólam szól a blogod, akkor lesz olvasottságod...most is ezért van, mert rólam kommentelnek a férgek.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 13:00:14

@Szubrina: „Figyelj, te tudománytalan gyökér, már attól kiégtem, amikor összefüggésbe hoztad a nők magasságát a hüvelyük tágságával, hosszúságával”

Akkor mutass valami bizonyítékot te tudománytalan geci :D

„de még a hossza sem”

Már hogyne függne össze, te aluliskolázott barom.

„l. a niggereknek azért hosszú a fasza, mert a nigger nőknek mélyen van a hüvelyük, hiszen a sok mocsokban csak így tudják tisztán tartani a dolgokat odabe”

És aki fehér, de nagyfaszú, vagy néger, de kisfaszú azzal mi a helyzet te analfabéta biológus?

Te nem sportolsz semmit, de így is kurva tág a pinád.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.08. 13:01:37

@Szubrina: Mert téged olt mindenki. És legfeljebb csak ilyenkor vagy érdekes. Nem hiába nem jár senki a szar blogodra :)

Womb Rаider 2020.04.08. 13:15:02

@Szubrina: "Eleve a pina tágsága nem függ össze a magassággal, de még a hossza sem...pl. a niggereknek azért hosszú a fasza, mert a nigger nőknek mélyen van a hüvelyük, hiszen a sok mocsokban csak így tudják tisztán tartani a dolgokat odabe...érted?"

Wáááááááhhh... ez hatalmas. Ezeket az elméleteidet, ezeket hosszasan csiszolgatod, építgeted, vagy csak egyszerűen bevillan a dolog és már publikálod is a tanulmányt?

(Én az előbbire szavazok, mert ennyire letisztult, kikristályosodott formában, ilyen esszenciális ökörségeket csakis komoly kreativitás és nagy befektetett szellemi tevékenység eredményezhet.

Womb Rаider 2020.04.08. 13:20:30

@MsIreneAdler: "látom te még nem adtad fel, hogy megtaláld a dimenzió kaput, amin keresztül ő is átjön a mi világunkba :)

Én mindig azzal nyugtatom magam, hogy mi vagyunk a balfaszok és jól hülyére lettünk véve, majd amikor megszán minket, végre, egyszer, akkor benyögi, hogy "Csak vicc vót, pupákok!" és a diplomamunkám alanyai voltatok..

Lorrh 2020.04.08. 13:40:13

@MsIreneAdler: igen, én vagyok a hiányzó láncszem :-)))
Az ember és a majom között - amit régóta keres a tudomány.

@Szubrina: édesem , itt egyikünk se írja magárólk mennyire jó nő, milyen csodás a párkapcsolata, az élete. Ez a te mániád, hogy állanmdóan ezt kell bizonygatnod blogokon vadidegeneknek, hogy te milyne jó vagy. Tudod mucikám, ez kiderülne ám, ha értelmes ember módjára kommentelnél!
Akkor nem kéne bizonygatnod semmit.
Én amúgy leszarom, hogy az életben milnyen vagy, számomra taszító a személyiséged és ez megakadályoz, hogy a csajod legyek :-P

Lorrh 2020.04.08. 13:47:27

@Womb Rаider: egyébként ha a podcastjába belehallgatsz, akkor eloszlik minden kétséged.

MsIreneAdler 2020.04.08. 14:38:51

@Szubrina: tehát ilyen egy kedves, jóérzésű nő: örömmel bánt meg másokat...
A kommentem első sora poén volt, irónia. Mint már mondtam, magasról leszarom, hogy ki olvas, meg mennyien látogatják ezt a nulla blogot. Természetesen látom, hogy most itt táplálkozol, mi pedig etetünk a figyelem jutifalatokkal. Büszke is vagy erre.
De talán azért is pont itt osztanak, mert itt nem kell attól félni, hogy kitörlődik, eltűnik valami. Az összes mocskolódásod, rosszindulatod itt fog díszelegni, míg világ a világ.

Szubrina 2020.04.09. 01:49:13

@Lorrh: Miszirénádler bizonygatta, h ő bizony tudna róla, ha megcsalná a párja, mert olyan kurva jó kapcsolatuk van...hát ennyit arról, h senki nem bizonygatta, mindezt valahol kortezzel való vitájában, kortez blogjában, kérdezd kortezt!

Szubrina 2020.04.09. 01:51:11

@MsIreneAdler: Ti táplálkoztok, egy hete erre se bagóztam, erre bazmeg kapok az e-mail értesítéseket, h má megin engem szólongattok, vérszívő vámpírok.

Ha nem basztattok, nem pofáztok rólam, én nem keresem a társaságotokat.

De nektek nincs más témátok, hagyjatok má engem a picsába, oszt foglalkozzá má te is azzal a kurva tökéletes kapcsolataoddal (tudod, aki elől idejössze a pasik seggnyalásait begyűjteni) ehhhe

MsIreneAdler 2020.04.09. 07:47:45

@Szubrina: ó te szegény, folyton szólongatunk. Van egy rossz hírem. Azon a blogon, ahol szerinted én ezt mondtam, te nem tudsz törölgetni, így sajnos fehéren feketén ott áll, hogy ki mit mondott, ki szólt kihez, ki szidott kit. Olvasd csak el,mert a memóriád nem a régi... Tudod, azon a blogon, ahova te nem írsz többet, aztán még is. Tudod, akinek úgy utálod a gazdáját, de azért priviket írsz neki...
Senki nem nyalja a seggemet, kár ilyet kitalálnod, mert csak még irigyebb leszel.

MsIreneAdler 2020.04.09. 07:51:39

@Lorrh:
redstyleschool.blog.hu/2020/03/19/koronavirus_felelotlenseg_na_meg_a_kurvak

Itt olvashatod. Annyit írtam, amin elindult az egész agymenése, hogy tudnék róla, ha a párom olyan ember lenne, aki szeretne kurvázni. Kész agyrém...

Szubrina 2020.04.09. 09:53:04

@MsIreneAdler: Hja, ott van el is lehet olvasni, ahol azt írod, h neked olyan különleges a kapcsolatod a pároddal, h biztosan tudnád, ha megcsalna, emlékeztetlek, h ezt a szövegedet kortez is körberöhögte. Mert a megcsalás lényege, h az accony háta megett zajlik, tehát nem tud róla. Viszont itt bukott ki, h te mennyire hű de jónak hiszed a kapcsolatod, amit utána tagadsz, h te bárhol is írtál volna, ahha. Viszont amennyit itt lógsz és udvaroltatsz magadnak, nagyon sok kommentben olvastam, h te mennyire "normálisan" gondolkodsz a fiúk szerint sokmindenről, közben csak arról van szó, h bólogatsz a faszságukhoz, h elfogadjanak. Idemenekülsz a netre a rossz párkapcsolatod elől és udvaroltatsz magadnak pl. Reactorral (szerencsétlen) nem is írod neki, h esélye sincs, inkább élvezed, h vki puncit remélve hízeleg neked...borzasztóan rossz ember vagy és kifejezetten mérges vagyok rád mindezért, mert nekem nem ártasz a gonoszkodásoddal, lepereg a faszságod...viszont jólelkű embereket megtévesztesz. Ez is korteznél olvasható, amikor szegény azért ír rólam rosszat, h elfogadjátok, beolvadjon. Ő kétségbeesetten vágyik az elfogadásra, te meg gátlástalanul.

MsIreneAdler 2020.04.09. 10:37:22

@Szubrina: az első adandó alkalommal megírtam neki, hogy nem keresek partnert. Te leírtad neki, hogy gondolkodtál azon, hogy legyen-e köztetek valami, de á mégsem. Na ez a korrekt, ugye? Amúgy szerintem inkább az a sértő és gonosz, hogy őt valami szánalmas, idiótának akarod beállítani, aki azt sem tudja eldönteni, kit kedvel, meg kivel miért áll szóba. Azok után meg hogy elmebetegnek tituláltad és bunkó módon beszéltél vele, még te akarod magad valami védelmező hősnek feltüntetni...hát az visszataszító. A pofám leszakad, komolyan mondom. Akkor nem számítottak Reactor érzései, amikor kutyáztad?
Máskülönben meg te irogatsz rá mindenkire privátban, akinek farka van, nem én. Mégis én pasizok? Hogy van ez?
De legalább kibújt a szög a zsákból, hogy mi bánt téged, a féltékenység. Megesz a fene, hogy velem akkor is beszélnek, ha egyértelműen nem párt keresek itt meg ha nem sztorizok a pinámról. Te meg hiába próbálkozol be mindenkinél, lepattintanak. Felesleges pedig irigykedni, már írtam, hogy nyugi, nem happolom el előled a pasikat.

Szubrina 2020.04.09. 10:48:47

@MsIreneAdler: Miért tettem volna? Ő hosszú évek óta olvassa a blogom (annyira utál jahh) azóta jóban vagyunk, kb. egy éve lehet, h valahogy elkezdtünk privát leveleket váltani, ahol volt szó arról, h mivel mindketten különcök vagyunk, talán menne együtt...aztán voltak dolgok, amik miatt én úgy éreztem, h ez nekünk nem fog működni és ezt megbeszéltük.

Gondolom ezért fordul már könnyebben ellenem, mert tudja, h nálam már nincs esélye. Ráadásul így be tud hozzátok illeszkedni...

Láttam, h leírtad neki, de ő utána minden kommentjében írta, h deee naaaa légyszi, csak fussunk össze stb...és nem láttam, h bárhol is írtad volna neki, h nem, nem, inkább kussoltál és hagytad, h dicsérgessen napestig.

Ott van korteznél, bárki elolvashatja.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.09. 12:40:32

@Szubrina: „Mert a megcsalás lényege, h az accony háta megett zajlik, tehát nem tud róla”

Vagy fordítva. De inkább fordítva.

„Reactorral (szerencsétlen) nem is írod neki, h esélye sincs, inkább élvezed, h vki puncit remélve hízeleg neked”

Csak te voltál tapló geci vele. Te több évig hülyítetted.

„szegény azért ír rólam rosszat, h elfogadjátok, beolvadjon. Ő kétségbeesetten vágyik az elfogadásra, te meg gátlástalanul”

Itt már megint magadból kiindulva projektálsz.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.04.09. 12:43:52

@Szubrina: Normálisan leírta neki, hogy nem partnert keres.

Te viszont:

„ja és bocs a nők engem semennyire sem érdekelnek, de tényleg. ”

Azért nyalattad a halszagú pinádat :D

Lorrh 2020.04.09. 12:58:34

@MsIreneAdler: udvaroltatsz magadnak. Én is látom ezt :-)
csavargatod a hajad, bikinisre változtattad az avatarodat, lebuktál.
Vannak akik átlátnak a szitán is :-))))))))))))
szegény, ő meg felrakja a micsodáját és arra se gyűlnek a legyek... ehhh... igazságtalan a világ

Womb Rаider 2020.04.09. 15:12:22

@Lorrh: "szegény, ő meg felrakja a micsodáját és arra se gyűlnek a legyek... "

Te mekkora barom vagy :)))))))) bááázzzz...

MsIreneAdler 2020.04.09. 15:35:12

@Szubrina: én egy felnőtt, értelmes, intelligens férfinek tartom őt, akinek nem kell ötpercenként elmondanom, amit a legelején tisztáztunk. Nyilván a dicséretek jórésze poén és túlzás, de ezt hiába is magyaráznám neked. Meg aztán én egy pár blogos beszélgetés után nem hiszem azt, hogy egy hímnemű "jujj, bizti odáig van értem". Egyszerűen jó vele/velem dumálni, ennyi történik csupán. Emésszed megfele ezt a tényt.

Engem nem zavar vagy bánt, ha jóban vagytok. Ne próbáld meg rám vagy másra kenni, ha nem olyan most a kapcsolatotok, mint mielőtt olyan rondán viselkedtél vele. Mi már a vitátok előtt is beszéltünk, szóval semmi oka nem lenne csupán azért elfordulnia tőled, hogy a szememben jobb színben tűnjön fel. Az okokat inkább abban a pár kritikán aluli kommentben kéne keresni, ahol mindenféle elmebetegnek titulálod őt. (bár lehet azok már törlődtek, ahogy a rád nézve kényes, kínos dolgok szoktak a blogodról...)

MsIreneAdler 2020.04.09. 15:49:14

@Lorrh: na ja, lebuktam. Igazából ez a trükköm, így szedem fel a pasikat. Bikinis rajzolt avatárral meg a "nem ismerkedem" szöveggel hódítok :D
Azért remélem sejted, hogy közel nincs akkora sikerem, mintha pl. kígyóuborká(ka)t dugdosnék a valagamba, és arról posztolnék...

Womb Rаider 2020.04.09. 15:54:04

@MsIreneAdler: Tudhatnád, hogy nálunk nőknél a 'nem' az igent jelent...

"Azért remélem sejted, hogy közel nincs akkora sikerem, mintha pl. kígyóuborká(ka)t dugdosnék a valagamba, és arról posztolnék... "
A blogod most van születőben.. olyanná formálod, amilyenné szeretnéd :)

MsIreneAdler 2020.04.09. 16:15:10

@Womb Rаider: tudom persze,mi ilyen határozatlan kis virágszálak vagyunk mind :)

Igazad van. Itt még bármi lehet. Nekem két vonal tűnik sikeresnek.
Az egyik az amolyan "intim gasztroblogger", amit felpakolok magamnak, azt utána elkészítem ételnek. Természetesen beszámolnék róla, melyik állapotában okozott nagyobb örömet a cucc.
A másik pedig ennek egy alfajtája, a "minden dildó, ha elég bátor vagy" téma. :D
Hú, na abbahagyom, mielőtt valaki komolyan veszi :D

Womb Rаider 2020.04.09. 16:40:41

@MsIreneAdler: Tessék... felfedeztél egy piaci rést.. meg kell próbálni betömni és kielégíteni az igényeket!

Intim gasztroblogger... :)))))

Lorrh 2020.04.09. 16:54:04

@Womb Rаider: Az érzékek birodalma (1976) japán film. Ott evett a pasi a nő puncijáról valamit. Érdekes korszaknyitó film volt.

Womb Rаider 2020.04.09. 17:05:00

@Lorrh: Meg a leány tojt egy tojást.. végül valami pénisz-reszekció is, emlékeim szerint :)

Vagy, ha olvastad a klasszikus, a Szép asszonyok egy gazdag házban, abban a ringló szilvának találtak új funkciót... (kétlem, hogy a sor ilyen rövid lenne, de hirtelen ez ugrott be..)

Szóval Szirénkének nagyon kell kapaszkodnia.. te mondjuk beszállhatnál, mint vendégszerző.. American pie a la Lorrh!

MsIreneAdler 2020.04.09. 22:24:25

@Womb Rаider: kedves tőled, hogy piacinak nevezed azt a rést. De az a nagy büdös helyzet, hogy egy kanyi forintot nem kerestem még vele/rajta :) Így csak egy rés.

@Lorrh: na püff neki, ennyit az eredeti ötletemről. De ha nem csak álomzúzóskodni tudsz, tényleg szívesen látlak társszerzőnek :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 08:12:03

Hát ezt a kommentfolyamot olvasni egy élmény volt.

Főleg azért, mert nekem az utóbbi években kialakult egy olyan vágyfantáziám, hogy egy fehér gumimedencében összeeresztek két ilyen harcias harmincast és leöntöm őket tíz liter eperlekvárral. Nem szállnék be, meg semmi, csak nézném.

MsIreneAdler 2020.05.14. 09:35:21

@Puerto Prince: de legalább tudod, miért nem indítok blogot :)))
De nem is vagyok harcias... :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.14. 09:56:26

@MsIreneAdler: akkor sem, ha leöntenek eperlekvárral?
süti beállítások módosítása