Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Yrénke blogja

Yrénke blogja

Kapuzárási pánik?

2020. április 17. - MsIreneAdler

Nem, még mindig nem tervezem,hogy blogom lesz :)

Csak szeretném lekötni a felesleges agyi kapacitásom egy kis írással.

A minap érdekes cikkre bukkantam az egyik tipikus női portálon. Egy házas nőről szólt a feltehetően fiktív írás, aki egész életében csak a férjével volt, 25 éve tart a kapcsolatuk és bizony az asszony 42 évesen úgy gondolja neki szenvedély, izgalom és szerelem kellene még. Az nem volt egyértelmű, hogy mindezt más férfiaktól akarja-e megkapni, de ahogy a férjét ekézte, nagyon valószínűnek tartom.

Csípőből valami olyasmit írtam erre, hogy ne legyenek illúziói a nőnek, a gondtalan tini szerelmet várni 40 felett, egy gyerekkel meg házassággal a háta mögött elég naív dolog. A helyében én azért átgondolnám, hogy egy pár kaland ígérete miatt érdemes-e kukázni egy 25 éves kapcsolatot. A férjének amúgy kábé annyi volt a bűne, hogy túl sokat nézi a tévét... Valószínűleg szegény ördögnek halvány lila gőze nincs arról, hogy a felesége már válni akar.

Viszont nagy általánosságban a téma eléggé összetett. Ha más szemszögből nézzük, jogosan merül fel a kérdés, hogy miért élne egy nő társas magányban vagy úszkálna a langyos híg fosban, akkor már inkább maradjon egyedül... Persze ebben van igazság, és tényleg nem kell erőltetni azt, ami nem megy, de meg sem próbálni helyrehozni azt, ami régen működött nagyon nagy luxus a mai világban. Szerintem ott tévednek sokat az olyan nők, akik az izgalmas kalandok, a szenvedély és az újdonság varázsa miatt lépnének ki a házasságból, hogy rosszul mérik fel saját "értéküket" a párkapcsolati piacon és messze túlbecsülik a lehetőségeiket. Mondjuk ez nem csoda. Az én kommentem alá is született, egy-két érdekes hozzászólás, pl. a klasszikus "a kor nem számít". Tehát van honnan bátorságot meríteniük az unatkozó feleségeknek. A jó hír viszont az, hogy a többség lehűtené a kedélyeket és egyáltalán nem biztatná az ilyen helyzetben lévő nőket arra, hogy hagyjanak ott csapot papot és csak fussanak a pi... vagyis a vágyaik után :)

Van remény! 

A bejegyzés trackback címe:

https://yrenkeblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5215620242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MsIreneAdler 2020.05.21. 12:47:35

@The Cortez:
@Womb Rаider:

Ha van bármi, akár egy hangyányi esélye annak, hogy itt ezen a helyen egyetértésre juttok, vagy legalább személyeskedés nélkül tudtok vitázni, akkor azt szívesen hagyom, hogy kibontakozzatok. Viszont ebből az adok-kapokból már van két kommentfolyam is....nem szeretnék ide egy harmadikat. Tudom a másik kezdte :)

Womb Rаider 2020.05.21. 13:59:07

@Szőkenőő: Ja:) Femináci Szabadegyetem.. vagy ilyesmi..
Cortez indexét sajnos nem tudom aláírni, rémesen hézagosak az ismeretei, bár kétségkívül sokat tud, csak jobbára rosszul :)

(Egyébként a téma érdekes, nem is kevesen érintettek benne, de rengeteg a tévhit, félinformáció, prekoncepció és persze a butasággal párosuló rosszindulat sem segíti a megértést)

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.05.21. 14:53:53

@Womb Rаider: tudod....pedig te tudod ;) hogy bármi, amit a felek elfogadhatónak találnak a szexben, az rendben van. Tőlem aztán bárki bármit mondhatna, kritizálhatna, fújolhatna, illethetne bármilyen kedves jelzővel, jómagasrólszarnámle.
A tévhit, a félinformáció sem indok, mert a mai világban katt, és máris ott a tudás. Akinek meg nem tecccik, hát tehet egy szívességet :)

Womb Rаider 2020.05.21. 15:46:21

@Szőkenőő: Nyilvánvaló.. még azt is elfogadom, hogy se az én se Cortez véleménye nem mérvadó ebben a kérdésben, de azt gondolom, ha már használni nem tudunk kimondott/leírt szavainkkal, talán próbáljuk meg, törekedjunk arra, hogy lehetőleg ne ártsunk .. (nyilván nekem sem szokott sikerülni maradéktalanul) De nem tudom, mennyire szerencsés , ha akarva/akaratlanul bűntudatot keltünk valakiben, aki esetleg még csak az út elején van és próbál magával képbe kerülni, próbálja feldolgozni és helyére tenni a belül kavargó sokszor ambivalens gondolatait.

nem élünk már a középkorban, és hallatlanul fontos lenne, ha végre mindenki számára nyilvánvaló lenne, amivel a kommentedet indítottad. Te tudod helyén kezelni.. szerintem én is, de lehetnek olyanok, akiknél elfojtás a következmény..
Én egy régi, azóta lelakatolt blogon azért írtam magamról és a tapasztalataimról, mert azt gondoltam, talán bátorító lesz azok számára, akik hasonló cipőben járnak, de még nem szedték össze az erőt, hogy őszinték legyenek önmagukkal és a partnerükkel. Mert hittem, hogy ezen sok múlhat egy kapcsolat jövőjét tekintve. Lehet, nem kellett volna.. naív vagyok (és megosztó) így eltorzult az egész.

MsIreneAdler 2020.05.21. 15:47:35

@Womb Rаider: ez csak kérés, de köszönöm :)

Na és most akkor árulja már el valaki, mi az a cuckold :D???

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.05.21. 16:14:59

@Womb Rаider: Igen, kicsit naív voltál, mert minden, amit magáról leír a neten valaki, azonnal felhasználható ellene. És fel is használják. leginkább nem reagálnék rá, és ekkor előbb utóbb már nem lenne ennyire érdekes. Az adok-kapok szópárbajokból sose lehet jól kijönni.

Azért elítélni valakit amit tesz, csak azért, mert én sose tennék olyat, hát elég nagy szegénységi bizonyítvány. Vagy csak irigység, mert az meg merte tenni, én meg beszari vagyok hozzá :D Most csak a kekszről beszélek :)

Womb Rаider 2020.05.21. 16:38:32

@Szőkenőő: Azt hiszem, itt az ideje egy kísérletnek! Pl. felrakok egy nagy kupac képet, amin apáca ruhában zsolozsmázok, haldokló katonák homlokát törölgetem, elveszett kiskutyákat találok meg, húszezrest dobok egy aluljáróban kornyikáló hajléktalan dobozkájába.. ja.. és ungarocell Orbán-fejet rudosok végig az Andrássy úton!

Építenem kell az imázst, nincs vita!

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.05.21. 16:50:16

@Womb Rаider: Jó ötlet, várom a képeket :D
A rugdosásról meg videót :)
Csak szólj mikor és merre jársz húszezrest dobálni, mert akkor odamegyek hajléktalannak öltözve kornyikálni :)

Womb Rаider 2020.05.21. 16:57:31

@Szőkenőő: Ja, kiindulásnak , tájolni elég ennyi. De széltében-hosszában jókora 'fétis', plusz sok egyébbel is ötvöződhet és mutathat átfedéseket.
A 'cuckold' férfiak (ahogy én láttam) nagyobb része elég karakteresen biszexuális. Leginkább ők a kezdeményezők, ők keresik a lehetőséget, és bizonyos egyéb fantáziáik alapján próbálnak partnert keresni(szinte kizárólag férfit ), de az 'esemény' során ugyanilyen gyakran egészen passzívak (kényszerből, vagy szándékoltan, ez mindegy..) és az sem ritka, hogy a nővel csak vizuális a kontaktus..zömében alárendelt helyzetben/szerepben élik meg az aktust... na, most nálunk ebből a négyből pl. semmi nem áll.

Persze nincsenek vonalzóval húzott, egzakt határok.. kevés az olyan ember, aki szigorúan csak egy 'ferdeségre' van rácsúszva. Mindig, mindenkinél van valami kis egyediség, csavar és ha egy határt átléptél (határt, ami amúgy nem létezik, csak magadnak rajzoltad) akkor kísérletezőbb vagy. 'Fejlődsz' :)

Womb Rаider 2020.05.21. 17:00:13

@Szőkenőő: "mert akkor odamegyek hajléktalannak öltözve kornyikálni :) "

Van az a pénz? :)))) ..de hát az nem lenne hiteles..és innentől már valójában te is felfednéd magad :)

Van egyébként egy régebbi apáca ruhás képem.. de azt biztosan nem fogom feltölteni :)

MsIreneAdler 2020.05.21. 17:11:10

@Szőkenőő: jó, de lusta dög vagyok egyrészt, másrészt, tuti valami baromságot találnék. Szóval köszi :) Hát nem véletlenül nem botlottam eddig ebbe :D

@Womb Rаider: ez így nem fog menni. A kulcsszó: kisállat. Az emberek senkit nem érdekelnek. Na de ha egy kutya vagy macska! Az már valami. Szóval ezt mindenképpen iktasd be az imázs napodba. Például kötögethetnél pulcsit a remegő csivaváknak vagy tarthatnál felolvasásokat menhelyi macskáknak. Arra figyelj, nehogy hasznos legyen, mert akkor rögtön belekötnek, hogy miért csak annyi, miért úgy... Hallgass rám ;)

Womb Rаider 2020.05.21. 17:25:38

@MsIreneAdler: Nagyon érzed te ezt a dolgot.. nem akarsz a PR bizniszben szerencsét próbálni?

Gondoltam egyébként erre én is.. most van gólya szezon, sípom, dobom akadhat a gyerek cuccai között a padláson.. a nádihegedű már necces, de majd CGI-vel megoldjuk!

Embert kell faragnom a 'lény'-ből :)

MsIreneAdler 2020.05.21. 17:39:32

@Womb Rаider: még ha tehetségem lenne is hozzá, gyomrom az nem. Csak olyan ügy, termék, satöbbi mellé tudnék beállni, amit teljes szívemből támogatok, ez egyenes út lenne ugye az éhenhaláshoz, pláne itt Magyarországon.
De te fejlődsz: nagyon helyesen kihagytad a "török gyerek" - es részt, ami ugye megosztó lehet. Ember legyen a talpán, aki megmondja, hogyan is álljunk most hozzájuk :D Nem féltelek. No de ki is a célcsoport?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.21. 22:45:04

@MsIreneAdler: Erről beszéltem, hogy minden férfi-női témával foglalkozó oldalon megjelenik, és rombolni kezd. Dicséretes, hogy nem szeretnél törölgetni, de ha tényleg balhét sem akarsz, akkor itt az ideje megválnod tőle. Persze nem kell, de tény, hogy így jóval elkerülhetőbbek a soha véget nem érő veszekedések. Egyébként ezt a blogot is tönkre fogja tenni, mint mindegyiket, amelybe valaha belépett a retkes lábával.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.21. 22:54:03

@Womb Rаider: De te feltűnően sokat tudsz a dologról. Lentebb be is bizonyítottad. Mondjuk azt felesleges volt odabiggyeszteni, hogy ti nem éltek ilyen kapcsolatban, mert mindenki tudja, hogy kamu.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.21. 22:59:37

@Szőkenőő: „ Igen, kicsit naív voltál”

Nem naiv volt, hanem egy felelőtlen balfasz. Másfelől viszont jó, hogy leírja a kéretlen hülyeségeit, mert így legalább tudjuk, hogy ki ő. Bár egyre valószínűbb, hogy csak egy újabb, unalmas életű mesemondóval van dolgunk.

„Azért elítélni valakit amit tesz, csak azért, mert én sose tennék olyat, hát elég nagy szegénységi bizonyítvány. Vagy csak irigység, mert az meg merte tenni, én meg beszari vagyok hozzá :D”

Szóval te így viszonyulsz az illegális dolgokhoz? Én is csak kekszről beszélek. Az idézet másik fele amúgy egy tipikus, primitív libsiduma.

MsIreneAdler 2020.05.21. 23:46:42

@The Cortez: elmondom én hogy látom. WR kommentel valahova, mondjuk ide, elindul egy beszélgetés. Aztán jön mindig valaki, aki már nem a témához szól hozzá, hanem csak Wombiról hajlandó beszélni. Nem neki, nem hozzá, hanem kizárólag az életmódjáról, hogy kivel hál, ilyenek. Ő nem egy nyugodt, türelmes típus, ezért hamar eldurvulnak a dolgok és már a kutya nem emlékszik arra, hogy mi volt az eredeti téma csak a szardobálást olvashatja. Mint társadalom posztjánál. Ugyanazokat a köröket futjátok, és észre sem veszitek. Wombi a "femináci kurva" te pedig a "semmihez nem értő, hisztis fiúcska". Te ezt nem unod? Őszintén kérdezem. Nem próbálnál esetleg meg valami mást? Például átgondolni, hogy miért zavar ő téged ennyire. Nem kell egyetértenek, de egymás pocskondiázása nem megoldás.
Az meg hogy óva intesz tőle szép dolog. Márha azt hihetném, hogy ez az irántam és a blogom iránt érzett jószándékod, kedvességed jele. De gyanítom, hogy inkább a Wombi iránt érzett érthetelen gyűlöleted az oka, hogy arra próbálsz rávenni, tegyem őt ki innen.
Amíg nincs személyeskedés, nincs egymás életének folyamatos kritizálása, egymás családtagjainak mocskolása, mindenki marad. Csak hogy értsd: nyugodtan elmondhatod, miért nem kedveled akár a cuckold-ot, akár a swinger életmódot, sőt, kérlek rá, hogy tedd meg! De Wombiról már nem akarok többet hallani tőled. Kurvára unom.
Na de most, hogy ezt tisztáztuk, folytathatjuk felnőttek módjára. Ugye?

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.05.22. 08:35:01

@The Cortez: Miért ki ő? Ne válaszolj!!! Mert megmondom őszintén nem is érdekel.

Viszont érdekelne milyen illegális dologról beszéltél. Mi lehet illegális a kekszben? Mert ugye nem a hivatásos szexmunkásokról van itt nagyba szó....

" Az idézet másik fele amúgy egy tipikus, primitív libsiduma."
Nem ismersz, nem ismered a szmájlikat, nem tudod mi mikor humor nálam, és mi ami nem az. Wombi tudja, úgy is reagálta le. De arról én nem tehetek, mit látsz bele más mondandójába.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.22. 22:41:45

@MsIreneAdler: „elmondom én hogy látom. WR kommentel valahova, mondjuk ide, elindul egy beszélgetés. Aztán jön mindig valaki, aki már nem a témához szól hozzá, hanem csak Wombiról hajlandó beszélni.”

Most éppen így történt, de te is tudod, hogy az esetek többségében ő áll bele mindenkibe, és ebből lesz a baj.

„Wombi iránt érzett érthetelen gyűlöleted”

Mi ebben az érthetetlen? Radikálfeminista, nyíltan férfiellenes stb. Mindig, mindenhol a férfiakat szidja meg terjeszti róluk a hazug sztereotípiákat. Azt meg direkt leírtam, hogy nem kell kidobnod. Nem is gyűlölöm annyira, mint hiszed. Nem ő a legrosszabb tagja annak a bohóctársulatnak, ami úton van feléd, és amelynek hírnöke már fel is bukkant itt.

„Amíg nincs személyeskedés, nincs egymás életének folyamatos kritizálása, egymás családtagjainak mocskolása, mindenki marad.”

Erről nem volt szó! Úgy volt, csak az adatokkal való visszaélést törlöd, ami rendben is van. Amíg a többi nem ellened irányul, addig nem értem mi a problémád vele. Különben is, a személyeskedés már rég elkezdődött :D

„nyugodtan elmondhatod, miért nem kedveled akár a cuckold-ot, akár a swinger életmódot, sőt, kérlek rá, hogy tedd meg!”

Valójában nem zavar, de amikor egy ilyen kapcsolatban lévő ember bírál meg mocskol másokat, akkor érthető módon, van hozzá 1-2 keresetlen szavam.

„Kurvára unom”

Ne olvasd el! Te mondtad mindig, hogy nem érted minek foglalkoznak az emberek olyasmivel, ami zavarja őket. Itt az ideje példát mutatni!

MsIreneAdler 2020.05.23. 00:54:03

@The Cortez: hidd el nekem, hogy el tudom dönteni, mi az a viselkedés, amit szeretek vagy milyen, amit nem. Ha bárki olyat ír, ami nekem nem tetszik fogok érte szólni. Mint ahogy szóltam is nektek.
Mitől érthetetlen nekem a gyűlöleted? Azt nem értem, hogyan tud valaki ilyen hatással lenni rád, akit nem ismersz személyesen? Ha itt ír valaki valamit, nem mondom, hogy nem kerekedik el a szemem néha, de ilyen "anyázós" indulatokat nem vált ki belőlem senki.
Ha pedig majd felbukkannak az általad jósolt hottentotta rendbontók, majd kitalálok valamit, te csak ne aggódj! Ha muszáj, átgondolom a törlés, tiltás dolgot, pedig nagyon nem akarom. Komolyan mondom neked, előbb olvasnék itt, egy mocskolódástól mentes, tárgyilagos kommentet egy nőgyűlölőtől, mint egy üres szardobáló kommentfolyamot a semmiről.
Nem válaszoltál a kérdésemre. Mi nem tetszik neked a cuckoldban vagy a swingerben? Ha nem zavar, akkor miért zavar :D? Meg csak úgy halkan jegyzem meg, nekem úgy tűnt, mintha Wombi nemhogy utálná, de kifejezetten szeretné a férfiakat... :)

"Ne olvasd el!"

Az a helyzet ezzel, hogy ebben az esetben ezt nem akarom megtenni. Mivel ezen a szemétdombon én vagyok a kakas, izé...tyúk, ezért itt az van és lehet, amit én szeretnék. Amíg más blogokon megtehetem (és meg is teszem), hogy továbbgörgetek, itt azért nem szeretnék. Szóval had ne kerülgessek már a te javaslatodra kéretlen tartalmakat a saját (kis, szar...stb.) blogomon. Ezt szerintem megérted. Én sem szólok bele, hogy a te házad táján hogyan sepregess. Ha pedig megkérnél valamire, én tiszteletbe tartanám, vagy ha nem tudnám, nem írnék a blogodra.
Szóval a téma adott: szex, kapcsolatok, kalandok, sztorik, red pill is :) . Ezekkel kapcsolatban örömmel olvasom a kommentjeidet. Remélem érthető voltam.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.23. 12:58:47

@MsIreneAdler: Ha a törölgetésen gondolkodsz, annak ellenére, hogy leszögezted, ezt csak a legritkább esetben fogod művelni, akkor tényleg nem muszáj erőltetni a dolgot. Eleve nem is akartál blogolni :)

Mondtam, hogy nem zavar. De ez a picsa ne minősítgessen másokat. mit nem értesz?

„nekem úgy tűnt, mintha Wombi nemhogy utálná, de kifejezetten szeretné a férfiakat... :)”

Léteznek femináci kurvák. Ő rá a példa, már ha egyáltalán igazak a meséi :D

Itt egyedül csak a Red Pill témának van értelme :)

MsIreneAdler 2020.05.23. 14:04:28

@The Cortez: nincs itt semmi leszögezve, annyit mondtam, nem szívesen (!!) tiltanék, törölölnék, csak olyat, aki személyes adatotkat oszt meg másról. Ez nem azt jelenti, hogy végül nem fogok más okból is így tenni. De ugye nem számonkérni akarsz engem a saját blogomon :) ?
Nézd, én tényleg nem akarlak megbántani, de eddig nulla önálló gondolattal szerepeltél itt. Nem érdekel téged sem a blogom, sem a témája, kizárólag kötözködni jöttél, picsázni, kurvázni, kioktatni meg beszólni. Erre itt senki nem kíváncsi. Nem is értelek. A te blogod sokkal olvasottabb, ha ott leírod, hogy Wombi így meg úgy, több emberhez eljut, mint ezen a kis mini blogkezdeményen, ahol az ilyen szintű, semmi mondanivalójú, öncélúan mocskolódó kommenteket nem szívesen olvasom.
Ha érdekel a red pill, akkor írj arról, vitatkozz, érvelj. De az nem érv, magyarázat, hogy kurva meg picsa. Pont, hogy ez a minősítés. Ezt fejezd be. Köszi.

Lorrh 2020.05.23. 15:29:55

@MsIreneAdler: aranyos vagy hogy értelmesen írsz egy mentális betegnek. Elolvassa, de nem érti meg. Hiányoznak agyi funkciói.

MsIreneAdler 2020.05.23. 16:27:06

@Lorrh: amíg van időm és türelmem, addig írok. Szerintem ő nem beteg mentálisan, csak rugalmatlan és szűklátókörű. Legalább is amit ír, azok a kommentek ilyenek. Azért próbálom az önálló gondolkodás felé terelni, mert úgy gondolom, nem veszett fejsze nyele. Kíváncsi vagyok mit gondol, de amíg csak egy viszhang, addig ezt nem tudom meg. Szóval várok :) Meg persze érti is, hogy miről papolok, csak olllyan jóóó neki Wombit rugdosnia, hogy nem hajlandó rám figyelni.
De igen, amúgy én ilyen aranyos vagyok :D:D

Lorrh 2020.05.23. 20:08:43

@MsIreneAdler: beszart a freemail, szóval nem tudok privátban válaszolni. De végülis elmondtál ott abban a témában mindent amivel egyet is értek.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.23. 22:22:38

@MsIreneAdler: Voltak érvek is, nem csak a mocskolódás. De látszik csak az utóbbit akarod észrevenni. Szóval ki is a szűklátókörű? :)

MsIreneAdler 2020.05.24. 00:11:30

@The Cortez: max figyelmetlen vagyok, ha nem vettem észre a tényeket, amiket írtál, nem szűklátókörű. De amúgy uncsizol, hogy itt zaklatod a népet, vagy mi :)?

MsIreneAdler 2020.05.24. 00:13:17

@Lorrh: semmi gond, már kisírtam magam miattad, hogy nem válaszolsz :D
Viszont eszembe jutott még valami, amit nem tudtam kifejteni, ha lesz egy kis időm, azt is megírom!

Womb Rаider 2020.05.25. 09:07:47

:))) Insomnia ruleeez.

@The Cortez: "Valójában nem zavar, de amikor egy ilyen kapcsolatban lévő ember bírál meg mocskol másokat, akkor érthető módon, van hozzá 1-2 keresetlen szavam."

Mert miért is? Te valamit nagyon benéztél ezzel kapcsolatosan.. mondanám, hogy prekoncepció és rosszindulat (rázva, nem keverve) és egy csepp bosszúvágy.

De én elvégzem a házifeladatod..és kiásom a kutyát. Ami ott hantolódott el, hogy zsigerből próbáltál valamiről véleményt alkotni, férfi sztereotípiák rabjaként.
El kellene játszanod a gondolattal, hogy egy partnerkapcsolatban nem kizárólagosan a férfi igényei a meghatározóak, hanem a partnerek közösen járják az utat.. amit még eltervezni sem kell, csak követni a vágyaid..
A többes szex éppen annyira szerepelhet egy nő fantáziáiban, mint egy férfiéban, és ha a férfi nem tartozékának, vagyontárgyának tekinti a társát, még akár odáig is merészkedhet, hogy elfogadja ezt és partner az álmok valóra váltásában.. A szexnek nagyon fontos helye-szerepe van egy párkapcsolatban, de ettől még nem kell kisajátítani a másik testét. Praktikusan azért sem, mert a vágyak már csak olyanok, hogy ideig-óráig be lehet azokat seperni a szőnyeg alá, de el nem tűnnek és újra és újra előkúsznak onnét..
Nagyjából mindenkiben bujkálnak ilyen, vagy hasonló késztetések, munkál a kíváncsiság.. és mi lehet bármi jobb, mint együtt felfedezni önmagunkat és új dolgokat?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.25. 15:06:12

@Womb Rаider: Mocskolsz meg buzizol másokat.
A többes szex sokaknál felvetődik, amikor eljön a kiégés, kiüresedés, vannak akik bele is mennek, aztán ebből lesz a baj. Jó megoldásnak tűnik, de valójában nem az.

„A szexnek nagyon fontos helye-szerepe van egy párkapcsolatban, de ettől még nem kell kisajátítani a másik testét. Praktikusan azért sem, mert a vágyak már csak olyanok, hogy ideig-óráig be lehet azokat seperni a szőnyeg alá, de el nem tűnnek és újra és újra előkúsznak onnét..”

Túl nagy jelentőséget tulajdonítasz a szexnek. A kisajátítás nálad meg gondolom egyenlő a monogámiával.

Womb Rаider 2020.05.25. 15:48:21

@The Cortez: Fogadjunk, hogy lövésed nincs, miről is beszélsz? Azt sem tudod, hogy milyen szituációban esett meg a dolog. Szerintem csak a szokott kisded játékod játszod, igyekszel démonizálni azt, akivel egyedül nem tudsz megbirkózni :)

"A többes szex sokaknál felvetődik, amikor eljön a kiégés, "
Van, aki már a huszadik szülinapja előtt (bőven) túl van az első ilyen élményén..és nem hiszem, hogy a kiégés lenne az ok. Igen, lehet belőle baj, kétségtelen.. Nem is való mindenkinek. De ugyanígy sokaknál meg abból jönnek a gondok, hogy "nem élt eleget", hogy vannak késztetései, amiket sehogy nem tud összefésülni a kapcsolati szabályrendszerével..

"Jó megoldásnak tűnik, de valójában nem az. "
Gondolom, akkor most leírod, szerinted mi is a jó, az üdvözítő, az egyetemlegesen hatékony és 'erkölcsös' út!
tedd meg, a kedvemért!
"Túl nagy jelentőséget tulajdonítasz a szexnek."
:))))) El kéne dönteni, mi legyen. A pasik jókora hányada meg éppen arról vakerál, hogy a nőket nem érdekli a szex, nem tölt be az életükben elég fontos szerepet. Nem egy párt ismerek, akik első kapcsolatukat feladták, elváltak és a másodikat kissé célirányosabban választották.. nem állítom, hogy ez sírig tartó szerelem lesz mindegyiküknél.. de pl. egy közös fétis elég jó kapocs lehet (nyilván egyéb dolgoknak is passzolni kell)

"A kisajátítás nálad meg gondolom egyenlő a monogámiával."
Nem egyenlő... de én pl. képes vagyok különválasztani (bizonyos mértékig) a szexet a mély, tartós érzelmektől, a hosszú távú elköteleződéstől, az összetartozástól.
Sokaknak ez nem igazán megy, a pasiknál jellemzően para van, féltik a zsákmányt, amíg friss hús... azért náluk is előfordul, többeknél, hogy próbálják kiaknázni a szitut és egy idő után megkísérlik cserealapként felkínálni anyut..
De ez a többes szex nagyon összetett, bonyolult koreográfia.. ebben vagy benne élsz, vagy nem feltétlen fogod érteni. És akkor még a poliamoria szóba sem került.

Még valami. Attól, hogy valakik időnként, változó gyakorisággal párként másokat is bevonnak a szexuális tevékenységükbe, az egyáltalán nem azt jelenti, hogy heti rendszerességgel teszik azt.Nem tudom, ezen a téren milyen tapasztalataid vannak.. de az elképzeléseid néha egészen furának tűnnek.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.05.25. 16:12:46

@Womb Rаider: Ne mocskoltál meg buziztál? Ne tagadd le!

„Van, aki már a huszadik szülinapja előtt (bőven) túl van az első ilyen élményén”

Ne magadból indulj ki! Én azokra a párokra gondoltam, ahol ez megoldásként, vagy ellaposodás ellen vetődik fel.

„Gondolom, akkor most leírod, szerinted mi is a jó, az üdvözítő, az egyetemlegesen hatékony és 'erkölcsös' út! tedd meg, a kedvemért!”

Szívesen: az elhatárolódás. Ebből csak jól tudsz kijönni, mivel a monogámia is, meg a nyitott kapcsolat is zsákutca.

„azért náluk is előfordul, többeknél, hogy próbálják kiaknázni a szitut és egy idő után megkísérlik cserealapként felkínálni anyut..”
A cuckold manginák :D

Womb Rаider 2020.05.25. 16:42:46

@The Cortez: Azt hiszem, mégiscsak hiba volt feltételeznem, hogy képes vagy emberi módon kommunikálni..:(

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.02. 18:22:34

@Womb Rаider: meglepő, hogy a te kommunikációs képességeiddel erre ennyi idő után jössz rá :P

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.02. 18:31:26

@Womb Rаider: "De ez a többes szex nagyon összetett, bonyolult koreográfia.. ebben vagy benne élsz, vagy nem feltétlen fogod érteni. És akkor még a poliamoria szóba sem került." - ezek a kulcsmondatok.

Az ember szexualitása az esetek többségében nem úgy működik, hogy 100%-0%. Lehet, hogy valaki egyszer kipróbál egy grupit, de amúgy nem tetszik neki a dolog, vagy csak semleges, vagy egyszerűen nincs vele baja, de diszkomfortosnak érzi a műveletet (szvsz a pasik által csinált análnál van ez nagyon gyakran).

Meg lehet, hogy egyszer felveti az asszonynak / férjnek, hogy mi lenne, ha behívnának egy harmadikat... de lehet, hogy csak beszélgetnek róla, és tök jól leélnek egy életet pusztán a vágyfantáziával. De lehet, hogy mindkettejüknek megtetszik a dolog, és egy új dimenziót fedeznek fel együtt.

Például én elég sok grupiban voltam az életem során, de voltak és van olyan időszak, hogy nem hiányzik, nem erre gerjedek. Tehát ja

MsIreneAdler 2020.06.02. 21:12:56

@Puerto Prince: nekem ez a többes szex pont olyan dolog, amit érzelmi kapcsolatban nem próbálnék ki. Ha igény jelentkezne rá, átgondolnám, de én ezt tuti nem kezdeményezném. Szerintem ez a szimpatikus félig idegenek sportja :). De ez csak az én véleményem :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.02. 21:20:48

@MsIreneAdler: de amúgy, szingliként kipróbálnád vagy ki is próbáltad? Csak azért kérdezem, mert szerintem a tökéletes "étel" (=szexuális élet) tartalmaz némi fűszert is, olyan ennivalót, amitől jól sem laksz és egészségesnek sem nevezném, de kell ahhoz, hogy az étkezés fincsi legyen. Ez lehet a grupi is, egy kis szerepjáték, bdsm, vagy csak a simple misszi, izgatóan modorosan... Szóval. Kipróbáltad már egyáltalán? :))

MsIreneAdler 2020.06.02. 21:48:03

@Puerto Prince: szingliként sokmindent kipróbál az ember, fiatalság, bolondság. Igazából ilyen előre megszervezett "bulin" soha nem voltam, inkább csak volt, hogy spontánul, érdekesen alakult egy-két este, én meg sodródtam az árral :). Direkt erre nem utaztam soha. Pont ezért gondolom, hogy nálam egy, nevezzük így, szerelmi kapcsolatba ez nem férne bele. Mert ugye ott azért ritkán sétál be spontánul egy harmadik, negyedik stb. fő.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.02. 22:04:48

@MsIreneAdler: jó, hát nem voltam ott; lehet, hogy tényleg véletlenül "alakult úgy", de azért szerintem ezt a pasik tervezik, vagy legalábbis beszámítják a lehetőségek közé. Csak úgy, 100% véletlenül, "olyan volt a hangulat" alapon még nem hallottam ilyet. Lehet, sőt azt elhiszem, hogy ÚGY TŰNT, hogy ez a helyzet, de ez csak a srácok teljesítményét dicséri.

MsIreneAdler 2020.06.02. 22:25:33

@Puerto Prince: azért már akkor sem voltam teljesen hülye :).

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.02. 22:28:29

@MsIreneAdler: nem is ezt mondtam, meg szerintem nem is jó, ha egy nő olyasmibe keveredik az ágyban, amiben nem biztos, hogy akarja. Semmihez sem fogható, amikor AKARTOK valamit, valakit... ;)

MsIreneAdler 2020.06.02. 22:51:28

@Puerto Prince: na igen, az nem kellemes, amikor olyan történik, amire nem számítasz vagy nem akarsz.
Ezek az élmények azért jók, mert szerintem úgy nem szabad kikötni valaki mellett, hogy közben valami vagy valaki más mozgat meg. Ezt én "Hufnágel Pista" effektusnak hívnám, tudod, mikor Paula a Mézga családból folyton a régi udvarlóját emlegeti, utána siránkozik. Ennél jobban semmi nem mérgez egy kapcsolatot.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.02. 23:01:10

@MsIreneAdler: szerintem az hülye, aki ilyen nővel házasodik össze. Vagy homályosítsa el az ember az asszony exeinek emlékét, vagy legyen annyi tisztesség az asszonyban, hogy ne hozza szóba, vagy szembesítsük egymást frontálisan az igazsággal, és akkor van esély, hogy nem keserű nyávogással tekintünk egymásra, hanem jól felfogott realitásérzékkel :)
Bár szerencsére ezt csak hallomásból ismerem

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.03. 03:56:43

@Puerto Prince: De azért csak válaszolgattál. Milyenek a kommunikációs képességei? Tény, hogy a tieidnél jobbak :)

MsIreneAdler 2020.06.03. 08:01:31

@Puerto Prince: pedig rengetegen élnek így, a közvetlen közelemben is. Hajtják, nyüstölik a férjüket, ócsárolják a feleségüket. Na mondjuk tőlem sem fogod megtudni, milyen ló helyett a szamárral élni :). Nekem ez régen eldöntött dolog volt, annyi ilyet láttam, hogy rájöttem elég hamar, hogy én kénytelen lennék így élni.

Lorrh 2020.06.03. 08:26:25

@Puerto Prince: " az hülye, aki ilyen nővel házasodik össze"
Nem tudsze lőre okos lenni, mert amikor összeházasodnak akkor még nem ilyne a csaj.
Amikor nyeregben érzi magát, 1-2 gyerek után, már megvan a családi ház a medencével. Na akkor száll el az agyuk sok esetben. Megváltoznak. A házasság alatt. A férjek. És a feleségek. Is. Előre. Nem. Tudsz. Okos. Lenni.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.03. 09:28:14

@Lorrh: az igaz, hogy 100%-ban ez nem tudható, de amit én látok a legtöbb berosált házasságnál, az az, hogy pontosan tudták a felek, hogy a másik milyen, csak figyelmen kívül hagyták, mert a pozitívumok egy időben fontosabbnak tűntek.

Lorrh 2020.06.03. 09:48:01

@Puerto Prince: meg hogy senki nem jóstehetség. A rossz tulajdonságok tudnak eliminálódni meg eluralkodni is. Meg millió esemény történhet egy házasságban ami vagy összeköti őket vagy szétválasztja. Nem tudod ezeket a random eseményeket megjósolnio, mert nem következnek a múltból, se a jelenből.

Ismerősömék egy recsegő ropogó párkapcsolatból elmentek külföldre élni. És ez pozitivan sült el, mert találtak párterapeutát és sikerült átlépniük az árnyékukat.
Másik barátomék meg egy jó házassággal mentek külföldre, és az egymásrautaltságuk meg őket pont szétválasztotta és megutálták egymást.
Rohadtul nincsenek receptek és a másik ember életét nem tudjuk a mi PILLANATNYI boldogságunk trónjáról lefitymálni. szerintem.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.03. 09:55:13

@Lorrh: Mondom, én értem, hogy ez benne van a pakliban, meg szerintem a folyton változó világ, az ingerek túláradása sem segít a stabil, hűséges, boldog párkapcsolatnak. De azt egyszerűen nem hiszem el, hogy a válásoknak 50% körül kell lennie, és tömegével látok olyan embereket, akik alapvetően, eredendően nem illenek össze, és mégis összeházasodnak. Ismétlem, nem azt állítom, hogy mindenki ilyen, de nem egy elhanyagolható százalékról beszélünk.

Én senkit sem fitymálok le, azért, mert nekem perpill jó és én akkor jobban tudom.

De amikor sorozatban látok olyan házasságokat, hogy két ember nem is ismeri sem egymást, sem önmagát, sem az élet lehetőségeit, vagy gyökeresen eltérő nézeteket vallanak a világról, gyereknevelésről, pénzről, stb. akkor erre nem tudom azt mondani, hogy "ez teljesen csak a véletlenen múlik". Nem... igenis van szerepe a választásnak, ilyen alapon bárkivel összeköthetnéd az életed, majd lesz valami, a bajokat meg úgysem látni előre

MsIreneAdler 2020.06.03. 10:58:08

@Puerto Prince: @Lorrh:
Persze minden előfordulhat. De azért jócskán vannak olyanok, akik még meg sem próbálták minimalizálni a kockázatot.
Az szerintem nem fitymálás, ha rávilágít valaki arra a problémára, hogy az emberek felszínes okokból, egymás megismerése nélkül alapítanak családot, pedig ezt nem így kellene. Miért ne oszthatná meg valaki, ha neki jól sikerült a választás, és boldog? Mindenhonnan csak a panaszkodást, sirámot hallani. Aki ír valami pozitívat, olyat , amin érdemes elgondolkodni, az meg már rögtön önelégült, beképzeld, maradjon csendben. Olyan kevés jó példát látnak az embetek, ha meg mégis, azt lehurrogják. A kedvencem : a "várjál csak, majd, ha...együtt éltek/össze házasodtok/gyerekek lesznek...na majd akkor tönkre megy". Tökéletes kapcsolat nincs, ez egyértelmű, de jól működő létezik.

Lorrh 2020.06.03. 11:18:43

@Puerto Prince: Na de választanak! Olyna kultúrákról beszélgetünk, ahol az embereket nem a szülik kényszerítenek házasságra! Ennyit tudunk, ennyi a sját önismeretünk huszonévesen, ennyit tudunk csinálni a saját képességinkkel. Ilyna szerul működik a világunk a házasságok fényében.
Miből gondolod, hogy egy csodavilág vár ránk? Hol volt ez kiírva?

És egyetértek veled ám, hogy sok össze nem illő, fogalmatlan, butuska ember hoz döntést életeket befolyásolva. De el kell fogadni, hogy ez a világunk. Nincsen szép szines szagos álomvilág ahol csudajól és boldogan működnek a dolgok. Meg se érdemelnénk ilyen világot.
na jó eldugulok, mert már unom is önmagamat.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.03. 12:04:13

@MsIreneAdler: „szingliként sokmindent kipróbál az ember, fiatalság, bolondság. Igazából ilyen előre megszervezett "bulin" soha nem voltam, inkább csak volt, hogy spontánul, érdekesen alakult egy-két este, én meg sodródtam az árral ”

Szóval akkor basztál többesben.

MsIreneAdler 2020.06.03. 12:25:17

@The Cortez: szerintem ne olvasd a blogot, sokkoló lesz neked, hogy nem csak sötétben, misszionárius pózban lehet....baszni. :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.03. 12:48:22

@MsIreneAdler: Megint kiforgatod, nem erről volt szó. Tehát akkor igen. A sodródtál az árral meg nagyon gyenge magyarázat :)

MsIreneAdler 2020.06.03. 13:01:48

@The Cortez: nekem eszemben sincs magyarázkodni, sem neked, sem senkinek. Azért írtam így, mert ez volt a helyzet. Sőt, szerintem itt van a pont, amikor elárulom neked, rengeteg olyan dolgot tettem, ami valószínűleg nem összeegyeztethető a te világoddal, amiért a te rögtön ítélő bíróságod egyből pálcát törne a fejem felett. Ez mondjuk a legkönnyebb. Inkább örülj, hogy te tökéletes és feddhetetlen erkölcsű vagy, tehát mindenkit abszolút jogosan ítélhetsz el, még ha nem is ismered, még ha fogalmad sincs pontosan mit és hogyan csinált :)

Womb Rаider 2020.06.03. 13:20:46

@The Cortez: Te, már akartam régebben is kérdezni, nem fárasztó egy picit ez a mindenki felett álló önkéntes mérvadó póz? Kicsit belegörcsöltél, tán lazítani kéne.

Mi lenne, ha a változatosság kedvéért olyasmiről alkotnál véleményt amivel kapcsolatban szélesebb körű tapasztalataid is vannak, nem csak olyasmiről, amiről Huffnágelnél olvastál? Továbbá (de ez csak baráti tipp..) elegánsabb lenne, ha nem azon vekengenél feszt, hogy más miért szar, inkább elő a farbával: mitől is vagy te olyan faszagyerek, amilyennek igyekszel eladni magad, meg mitől olyan szuper a piros bogyód, amivel házalsz?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.03. 22:25:58

@MsIreneAdler: „ Inkább örülj, hogy te tökéletes és feddhetetlen erkölcsű vagy”

Ilyet soha nem írtam, de örülök, hogy így látod.

„még ha fogalmad sincs pontosan mit és hogyan csinált :) ”

Nem is árultál el róla semmit, csak gyenge módon mentegetőztél. De ha mindez igaz, akkor ez megmagyarázhatja miért véded annyira Wombot, meg miért volt kurva a baráti társaságodban.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.03. 22:30:55

@Womb Rаider: Én ugyanezt akartam kérdezni tőled.

„olyasmiről alkotnál véleményt amivel kapcsolatban szélesebb körű tapasztalataid is vannak”

Ezeket a véleményeket nálam olvashatod. Huffnágelt meg nem majmolom, bár tudom van hasonlóság.

„mitől is vagy te olyan faszagyerek, amilyennek igyekszel eladni magad, meg mitől olyan szuper a piros bogyód, amivel házalsz? ”

Ilyet sosem állítottam, csak megint túltoltad a cefrét. Hogy miért olyan szuper a piros, arról kérdezd Irént, vagy olvasd vissza. Inkább te árulhatnád el végre, hogy mitől olyan szuper a kék bogyó :)

Womb Rаider 2020.06.04. 09:57:11

@The Cortez: ' Inkább te árulhatnád el végre, hogy mitől olyan szuper a kék bogyó :) '

Az én világom nem két tudatmódosító bogyó közti kényszerű választásra van berendezve.. kissé színesebb.
(eleve nem érzek felhatalmazást, késztetést de még képességet sem, hogy gyermeteg popkulturális mémekre épülő szektámat mások elé mint követendő és járható útként állítsam. Főleg nem úgy, hogy már az első lépésnél hazugságba botlik a kicsit is gondolkodni merészelő idegen: a te utad nem választás, a te utad kényszer, lejtő, szabadesés..)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.04. 11:46:03

@Womb Rаider: „érzek felhatalmazást, késztetést de még képességet sem, hogy gyermeteg popkulturális mémekre épülő szektámat mások elé mint követendő és járható útként állítsam. ”

Ahhoz képest reklámozod mind a Blue Pillt, mind a feminácizmust :)

Rendszeresen hazugságokba meg ellentmondásokba botlasz, ez igaz, viszont a gondolkodás művészete az távol áll tőled. Ez az út nem kényszer, a Bue Pill-kapcsolat már annál inkább. Sikerült korán reggel túltolnod a cefrét :)

Womb Rаider 2020.06.04. 12:40:57

@The Cortez: Ne fárassz már a gyerekségeddel. Újra leírom, ha eddig nem sikerült felfognod: Az én világképem nem a te kis bináris logikád mentén sejlik fel. Eleve nem is szándékom a térítés, miként neked.. de attól ugye még kiröhöghetlek a hülyeségeiddel egyetemben? Red pill vs. Blue pill.. Fogadjunk, hogy ennyi az összes, ami a Mátrixból megmaradt benned, ennyit értettél és voltál képes megjegyezni.

Kéne már neked valami korban hozzád illő csaj, aki kicsit gatyába ráz. Kiköltöztetne a mamahotelből, eladná a Babettát.. kis lépésekkel a nagy cél felé..

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.04. 13:25:15

@Womb Rаider: Attól, hogy nem így hívod, még terjeszted a Blue Pillt. Ezen kívül a feminácizmus is a világképed. Ezt nem én vettem át a filmből te gyökér.

„Fogadjunk, hogy ennyi az összes, ami a Mátrixból megmaradt benned, ennyit értettél és voltál képes megjegyezni”

Komolyan te írod, amikor csak a lövöldözést bírta felfogni a primitív agyad? :)

„Kéne már neked valami korban hozzád illő csaj, aki kicsit gatyába ráz”

Engem nem kell gatyába rázni. Miért pont velem egy időssel kínoznál? Pont, hogy a házi manginádnak kéne valami normális nő, akivel együtt kibassz téged a cégéből, amin évek óta csak élősködsz. De akár valami melót is kereshetnének neked, hogy ne a neten trollkodj egész nap :)

Womb Rаider 2020.06.04. 13:46:50

@The Cortez: 'Attól, hogy nem így hívod, még terjeszted a Blue Pillt.'

Cuki, ahogyan az együgyű elme egy komplex és dinamikus jelenséget megpróbál a saját szintjére konvertálni. Hogy ezzel a lényeg elveszik, eltorzul? Oda se neki!

'Komolyan te írod, amikor csak a lövöldözést bírta felfogni a primitív agyad? :)'
Ezt miből deriváltad?

'Pont, hogy a házi manginádnak kéne valami normális nő, akivel együtt kibassz téged a cégéből, amin évek óta csak élősködsz. De akár valami melót is kereshetnének neked, hogy ne a neten trollkodj egész nap :) '
Attól neked mennyiben javulna az életminőséged? Komolyan kérdem? Mert el kell keserítselek, ennek több ok miatt is elenyésző a valószínűsége ;)
Az élősködés meg csak a te tévképzeted, ami gondolom a dologgal kapcsolatos teljes értetlenségedből (is) fakad. valami olyasmivel kerültél szembe, amit nem tudsz befogadni, lenyelni..értelmezni. Ez frusztráló.. hát kényszeredetten igyekszel kompenzálni ilyen butácska kirohanásokkal.

MsIreneAdler 2020.06.04. 13:51:30

@The Cortez: akkor, mivel nem reagálsz az üzenetemre, itt kérdezném meg, hogy túl tudsz-e jutni azon, hogy mások máshogy élnek, mint te, vagy tovább folytatod a személyeskedést, találgatást, ítélkezést. Azon gondolkodom, hogy esetleg az ekézésünkön túl hozzászólsz-e valaha is a témához? Ennek így nem sok értelme van. Tényleg nem neked való ez a hely.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.04. 22:24:00

@Womb Rаider: Mi a komplex meg dinamikus a Blue Pill szarodban? :D Amit nekem beszóltál az is azt támasztja alá, hogy terjeszted ezt a baromságot.

„Attól neked mennyiben javulna az életminőséged?”

És neked?
Mit nem lehet értelmezni az élősködésben meg a gold diggerkedésben? :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.04. 22:25:31

@MsIreneAdler: Nem láttam, hogy írtál.

„ esetleg az ekézésünkön túl hozzászólsz-e valaha is a témához?”

Miért használsz többes számot? Már hozzászóltam.

MsIreneAdler 2020.06.05. 00:07:22

@The Cortez: talán azért használtam többes számot, mert mintha finoman azt sugalltad volna, hogy egy kurvának tartasz :D.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.05. 00:32:30

@MsIreneAdler: Nem írtam ilyet. Wombról igen, de róla már régóta tudjuk, hogy az :)

Womb Rаider 2020.06.05. 08:40:16

@The Cortez: Újra leírom, mert láthatóan lassan fejlődsz..

Az, amit te tudni vélsz, még korántsem igazolt és megkérdőjelezhetetlen tény. Bármennyire is sulykolod.. ugyanilyen biztossággal bárki feltételezhet rólad is bármit, hiszen valamiért kínosan ügyelsz arra, hogy semmi információ ne kerüljön nyilvánosságra rólad. Ami persze még véletlenül sem jelenti azt, hogy te egy feddhetetlen erkölcsű mintapolgár lennél.. sőt..
Annál beszédesebb amit és ahogyan írsz. Megmutatja, mennyire korlátolt, beszűkült, frusztrált és álomvilágba menekült lúzer vagy. Nem találni semmi pozitív hangvételű írást a hatalmas blogger karriereddel összefüggésben, szinte minden kommentedből csöpög az ellenségesség, a rosszindulat, látszik a saját kis elbaszott életed és a mások élete közötti távolságból fakadó kognitív disszonancia csökkentésére irányuló kétségbeesett kapálózás. Ehhez nem kell látni, ki/mi vagy valójában.. mert akinek ez tölti ki az életét, aki mással kapcsolatban csak jobbára negatívan és végletesen szélsőségesen képes megnyilvánulni, akinek minden gondolatának gyökere a 'Dögöljön meg a szomszéd tehene (vele együtt!" ars poeticába kapaszkodik, arról nehéz azt hinni, hogy kiegyensúlyozott, sikeres és elégedett lenne , hogy képes volt beilleszkedni a körötte lévő világba és jól érezné magát abban.

Womb Rаider 2020.06.05. 08:41:29

@The Cortez: 'Mit nem lehet értelmezni az élősködésben meg a gold diggerkedésben? :) '

Ez megint a sztereotípiáid és a saját kis nyomorod szülte kényszerképzet projektálása...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.05. 11:08:46

@Womb Rаider: „hiszen valamiért kínosan ügyelsz arra, hogy semmi információ ne kerüljön nyilvánosságra rólad”

Ez nem teljesen igaz. Amúgy olyan felelőtlen nyomorultnak kéne lenni, mint amilyen te vagy?

„Megmutatja, mennyire korlátolt, beszűkült, frusztrált és álomvilágba menekült lúzer vagy.”

Itt egy újabb projektálás. Már rég volt :)

„ Nem találni semmi pozitív hangvételű írást a hatalmas blogger karriereddel összefüggésben”

De, csak agyhalott femináciként direkt nem találsz ilyet. Még mindig kíváncsi vagyok hol olvashatjuk a te posztjaidat

„szinte minden kommentedből csöpög az ellenségesség, a rosszindulat, látszik a saját kis elbaszott életed és a mások élete közötti távolságból fakadó kognitív disszonancia csökkentésére irányuló kétségbeesett kapálózás.”

Ne projektálj! Ezek a te kommentjeidből sütnek, melyekkel teleszarod a netet.

„Ehhez nem kell látni, ki/mi vagy valójában.. mert akinek ez tölti ki az életét, aki mással kapcsolatban csak jobbára negatívan és végletesen szélsőségesen képes megnyilvánulni, akinek minden gondolatának gyökere a 'Dögöljön meg a szomszéd tehene (vele együtt!" ars poeticába kapaszkodik, arról nehéz azt hinni, hogy kiegyensúlyozott, sikeres és elégedett lenne”

Ügyesen elemezted önmagad, csak legközelebb ne rám vetítsd! :)

MsIreneAdler 2020.06.05. 12:12:33

@The Cortez:
@Womb Rаider:

Gondolkodtam rajta, hogy beteszem a "projektálás" szót és mindenféle ragozását a tiltott kifejezések közé.... :D:D

MsIreneAdler 2020.06.05. 12:17:31

@The Cortez: honnan tudod róla, hogy kurva? És azt, hogy goldigger meg alkoholista? Írd már le kérlek! Együtt kocsmáztatok talán vagy lehúzott anyagilag :)? Más magyarázatot nem igazán tudnék elfogadni. Nos?

Lorrh 2020.06.05. 12:44:44

@MsIreneAdler: jajj ne menj már le az ő szintjére kérlek. Besározod magad, lehúz a sötétségbe. Kár reagálni ezekre az idiótaságaira.
Vagyis rajtad múlik, hogy hagyod-e hogy tematizáljon. A maga szintjén.

MsIreneAdler 2020.06.05. 12:50:24

@Lorrh: csak kíváncsiskodok, nyugi. Érdekel, hogy mitől ilyen jólinformált. Nem érzem azt, hogy ezzel besároznám magam, vagy lesüllyednék bárhova is. Sajnálom, hogy te így látod.

Womb Rаider 2020.06.05. 12:59:33

@The Cortez: Azért ugye azt te is érzed, hogy ez nagyon izzadtságszagú volt és mennyire szánalmas mindent azzal félresöpörnöd, hogy 'csak projektálsz'

Három kártyával játszol: projekció, femináci vagy, kurva vagy. Fegyvertelen vagy, csak a hangod hatalmas.

Az pedig csak hab a tortán, amikor azt hibáztatod, aki valamit őszintén elmondott magáról és nem azt, aki ezzel nap mint nap igyekszik visszaélni, úgy, hogy kiszínezi és eltorzítja a leírtakat. Nem vagy egy nagy jellembajnok :)

@MsIreneAdler: Jó, de nehéz kompaktabb módon megfogalmazni az amúgy jól tipizálható hárítási technikáinak leggyakrabban használt elemét.
nevetségesen primitív (és sokat eláruló) ahogyan mindent félrelök amit nem ért, vagy veszélyesnek érez és más eszköze nem lévén agresszíven támad, rágalmaz és személyeskedik. Soha de soha nem láttál még tőle semminemű független forrást az állításai alátámasztására, önmagába kapaszkodik, önmaga igazolása. Bárhol, bármiről képes ítéletet alkotni de soha nem képes kifejteni , hogy miként jutott arra a véleményre.

Azért azt látom, hogy a kommentem bizonyos részei elevenébe találtak, mert azokat pont kihagyta az amúgy 'alapos' válaszából.. véletlen.. felejtsük is el..

MsIreneAdler 2020.06.05. 15:21:37

@Womb Rаider: persze, ez egy szuper szó. Csak arra utaltam, hogy soha, sehol, senkitől nem olvastam ennyiszer, mint tőletek. Egy projektor kereskedésben nem hangzik el ez ennyi alkalommal, a nyakamat rá :D
Szerintem csak idő és türelmem kérdése és jól ki fogtok jönni egymással, csak találni kell egy közös pontot, amin el lehet indulni. Kedvenc kaja :D?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.05. 22:46:57

@MsIreneAdler: Kurvát ő vallotta be számtalanszor. Az alkoholistát a vedelős kép, meg a stílus miatt, de ezt már írtam. Aki egész nap a neten trollkodik, miközben a férj melózik, az vagy gold digger, vagy sima kitartott feleség.

@Lorrh: Hozzád kiszólt már megint, ratyika? Sikerült eldöntened végre, hogy fiú vagy-e vagy lány? Nem tudom milyen besározásról ugatsz te itt, amikor mostanában ugyanazokat a szövegeket tolod, amiket én szoktam. Igaz, egy szavadat sem lehet komolyan venni, mivel egy összevissza beszélő troll vagy.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.05. 22:57:12

@Womb Rаider: „Három kártyával játszol: projekció, femináci vagy, kurva vagy”

Nem, csak akkor, ha indokolt. És a te esetedben láthatóan az.

Miért hogy hívjam azt, amikor skizofrén debilként nem veszed észre magad, és engem kensz össze a szaroddal?

„agresszíven támad, rágalmaz és személyeskedik”

Erről beszéltem. Itt sem veszed észre magad, csak projektálsz.

„nem láttál még tőle semminemű független forrást”

Na mert tőled aztán láttunk. A férfigyűlölő feministák által közzétett hazugságok nem számítanak annak :)

„Bárhol, bármiről képes ítéletet alkotni”

És itt is ugyanazt csinálod.

„Azért azt látom, hogy a kommentem bizonyos részei elevenébe találtak”

Amikor meg nem tudsz mivel visszavágni, akkor utánzol, mint egy óvodás. Korábban ilyesmit írtam az alkoholistás dologra.

MsIreneAdler 2020.06.05. 23:19:06

@The Cortez: ó már. Mindketten tudjuk, hogy csak találgattál, főleg, ami az alkoholizmust illeti. Érdekes, hogy ha rólad feltételeznek dolgokat, azt mennyire nem szereted, mégsem fogod vissza a fantáziád, ha másról van szó. Miért kell ez?
Ezen a blogon mindenki elmondhatja a véleményét, nem kell külön engedély hozzá, (tőled meg aztán végképp nem) hogy bármikor, bármibe beleszóljon. Erre amúgy te vagy a legjobb példa, nem gondolod?

Womb Rаider 2020.06.06. 09:05:34

@The Cortez: 'Kurvát ő vallotta be számtalanszor. '
Soha nem 'vallottam' be, mert egészen egyszerűen nem vagyok az. Az mellékes, hogy csekély szókészleted határain belül képtelen vagy egymástól lényegesen eltérő fogalmakat helyesen definiálni, megnevezni.. Ez a te szegénységi bizonyítványod.

'Az alkoholistát a vedelős kép,'
Vedelős kép? Kezeltesd magad, apafej, láthatóan hallucinálsz.. A te butácska logikád mentén egy esküvői fotó alapján minden ott megjelent vendég alkoholista, mert poharat emel a szájához... itt megint a betegesen szélsőséges látásmódod tör felszínre, rólad messze többet elárulva, mint rólam. Aki egyetlen pohárból masszív alkoholizmusra következtet, annak komoly gondjai vannak a valóság érzékelésévelk, vagy csak jellemtelen hazug rágalmazó. Egyik opció sem szívderítő. Sok ilyen pici mozaik darabból azért összeáll, miért is járod te egyedül az utad. Szociopata lúzer kis görcs vagy. Az MGTOW-l és piros bogyóddal szerves egységben.
'az vagy gold digger, vagy sima kitartott feleség.'
Megint valami, ami arról árulkodik, milyen sekélyes, csökött, beszűkült világból nézel ki a fényre. Egy kis csövön át. És ebből látszik, hogy a te világodban valójában hol is a helye a nőknek, hogy te mit vagy képes feltételezni egy nőről. Ez az igazi projekció. amikor a saját primitív kis gondolkodási mintáid mentén próbálod értelmezni a világot, ami ugye nyilvánvalóan színesebb, komplexebb tér.
A te buta fejedben egy nő mindig is csak egy férfival együtt, függőségi viszony mentén értelmezhető. Ezt láttad, ebben nőttél fel és valószínű az alacsony társadalmi státuszból fakadóan a környezeted jelenleg is ilyen emberekből áll. Ki kéne húzd a fejed a seggedből és körülnézned a napos oldalon..
Még valami.. (lehet, ez is újdonság számodra, de nagyon szívesen foglalkozom veled. Sokat nézem Cesar Millan műsorát és sok érdekeset látok benne.. néha szívesen kipróbálok egy-két dolgot, akár rajtad is)
Nos.. hogy ne kalandozzak el messzire: passzív jövedelem? hallottál ilyenről? vagy netalán arról, hogy nem alkalmazottként élsz, hanem alkalmazottaid vannak egy saját tulajdonú cégben? Hogy van (nőként) saját vagyonod, amit úgy növelsz, hogy nem kell napi 8 órát ezzel a tevékenységgel foglalkoznod?

Womb Rаider 2020.06.06. 09:13:56

@The Cortez: Buta, műveletlen és tájékozatlan vagy. Ezért vagy képtelen érvelni és vitázni, ezért támadsz folyamatosan, dühödten. megint kommenteltél fél oldalt úgy, hogy érdemi , igazolható állításod egyetlen egy sem volt, csak feltételezés, amit tényként próbálsz eladni és a szokásos gügye 'De te is, még inkább' típusú replikáid :)
Nevetséges amit művelsz.

Semmit nem cáfolsz, csak kijelented, hogy az nem igaz. Nagy neked ez a kabát. Olyan játékot akarsz játszani, aminek nem ismered a szabályait és gyenge képességeid nem is igazán teszik lehetővé, hogy az üvöltözésen, handabandázáson túl mással felhívd magadra a figyelmet.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2020.06.06. 13:40:35

@Womb Rаider: Hivatásos tényleg nem vagy. Csak azt nem értem miért nézted le képmutató módon Szubrinát, aki az volt.

Az esküvő tagjai nem ilyen fotót raknak ki magukról :) Plusz leírtam az attitűdödet, amit nehéz felfogásúként képtelen vagy értelmezni.

„Szociopata lúzer kis görcs vagy”

Mondja az, akinek a neten való balhézáson kívül nincs élete :)

„Sok ilyen pici mozaik darabból azért összeáll, miért is járod te egyedül az utad.”

Ezekből nem áll össze. De szektás feminista baromként persze megpróbálod kikövetkeztetni a neoprimitív logikáddal. Amúgy te is a magad útját járod. Elvileg kapcsolatban élsz, de a nap 24 órájában itt tolod.

„Megint valami, ami arról árulkodik, milyen sekélyes, csökött, beszűkült világból nézel ki a fényre. Egy kis csövön át. És ebből látszik, hogy a te világodban valójában hol is a helye a nőknek, hogy te mit vagy képes feltételezni egy nőről.”

Szóval megint csak betalált, amit írtam :)

„Ezt láttad, ebben nőttél fel és valószínű az alacsony társadalmi státuszból fakadóan a környezeted jelenleg is ilyen emberekből áll... alkalmazottaid vannak egy saját tulajdonú cégben? ”

Ismerem, minden online mesemondó ezzel jön. Aki meg cégvezető és alkalmazottai vannak, az nem a neten trollkodik egész nap, főleg nem ilyen primitív stílusban.

Egy skizofrénnek hiába érvelek.

„érdemi , igazolható állításod egyetlen egy sem volt, csak feltételezés, amit tényként próbálsz eladni ”

Megint engem kensz össze a saját szaroddal, skizókám :)

„Olyan játékot akarsz játszani, aminek nem ismered a szabályait és gyenge képességeid nem is igazán teszik lehetővé, hogy az üvöltözésen, handabandázáson túl mással felhívd magadra a figyelmet. ”

És itt is :)

MsIreneAdler 2020.06.06. 13:54:19

@Womb Rаider:
@The Cortez:

Ide is bemásolom, hátha eljut hozzátok.

Na akkor szerintem itt húzzunk egy vonalat. Elmondtatok egymásra már mindent, most már a másik gyerekeinél, anyjánál tartotok. Menjetek privátra. Ezt komolyan mondom. Elég volt. Mocskoljátok egymást most már úgy, hogy ne lássam. Mindketten intelligens felnőtt embereknek tartjátok magatokat, ha visszaolvastok, ti is kételkedni fogtok ebben, nem csak én. Cortez, egyszer már kértem hogy vegyetek vissza, ennek Wombi eleget is tett. Most rajtad a sor.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2020.06.11. 18:03:18

@Szőkenőő: Szerintem is, ezért téged és aljadék haverkáidat kitakaríthatja innen, te ocsmány, hazug szemét.

Lorrh 2020.06.11. 18:26:28

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Úrnapjára (latinul Festum Eucharistiae, Solemnitas Corpus Domini) kiöltözve ezt tudtad itt beközölni?
Derék, derék!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2020.06.11. 19:21:40

@Womb Rаider: Hello fideszes lózungokat, jelszavakat és propaganda szövegeket papagájként ismétlő, de persze véletlenül sem fideszes, önmaga identitásaival sem tisztában lévő, mindent is jobban tudó Horkay öregasszony.

Mi újság? -hazudtad.

Womb Rаider 2020.06.11. 19:29:38

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): csak szólok,hogy te pedig önmagadat ismételgeted :) amii nem lenne tulajdonképpen baj.. a gond abból fakad, hogy butaságokat mantrázol.. miként ezt mindig is tetted :) nem fejlődsz.

MsIreneAdler 2020.06.11. 22:47:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): van itt minden, mint a jó cirkuszban, és ez nem is fog változni. Azt javaslom, ha ezt így nem bírja befogadni a szervezeted, keress más blogot, ahol birka módjára egyszerre béget mindenki.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2020.06.12. 07:24:52

@Womb Rаider: Dehogy, csak a sárgaházban elaludtak az ápolók, és kiszabadult csóringer :D

Womb Rаider 2020.06.15. 09:05:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hűűű... naggyon intellektuális.. Tudsz mást is?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2020.07.01. 20:51:41

@Womb Rаider: Hozzád hitványhoz még ez is túl méltányos.

Milyen nap van ma? - hazudtad.

Womb Rаider 2020.07.02. 09:21:55

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Azé' szembetűnő, hogy 12 év konstans gyűlölködés mennyire eltorzított.. Komoly bajok lehetnek nálatok IRL, ha muszáj volt létrehoznod csak azért egy nicket, hogy kiereszthesd a gőzt, hogy a frusztrációd enyhítsd...

Szegény, szegény beteg ember :(
süti beállítások módosítása